Inspirasjonstråd-dåp

- smykker
- diamantsmykke som var såå nydelig :)
- armebånd
- 7 smykkeskrin tror jeg :p
- penger
- dåpsattestholdere, det ene var gravert med navn og dato for dåp så de andre byttes inn
- bunad med søljer
- Philips avent blender så vi kan lage mat til henne :D
- tursekk til oss foreldre som hun kan sitte i
- tallerkensett med kopp og bestikk
- bøker
- klær
- hjemmestrikkede sokker
- gavekort på gullsmeden
- medlemskap i turistforeninga 0-12 år :D og fjellpass! Hihi
- rammer
- album
- skrin til "min første tann og hårlokk"

Vi er veldig heldige, og fornøyde med en fantastisk dag :)
 
Da var dåpen ferdig for oss også, og godt er det. William sov seg gjennom hele dagen neste og han fikk masse fint. Slenger med noen bilder fra forberedelsene til den store dagen. Bilder fra selve dåpen og festen etterpå har jeg faktisk ikke, så må nok ut på tokt der for å se om andre har. Øverste bildet er vaniljecookies med fondant på, stukket ut med en cookiecutter i plast som sambo laget etter bilde av foten til lillemann. Skoen på bordkortet har han også laget, han har 3d-printer.

Som bordpynt brukte vi sko fra da vi selv var små og satte blomster i. Dåpskjole har jeg strikket selv, men den har jeg ikke tatt bilde av heller, håper virkelig noen har knipset litr altså.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1389710472165.jpg
    1389710472165.jpg
    46,7 KB · Visninger: 73
  • 1389710490954.jpg
    1389710490954.jpg
    55,5 KB · Visninger: 75
  • 1389710510351.jpg
    1389710510351.jpg
    55,8 KB · Visninger: 72
  • 1389710528090.jpg
    1389710528090.jpg
    62,3 KB · Visninger: 72
  • 1389710542023.jpg
    1389710542023.jpg
    68,2 KB · Visninger: 72
Da var dåpen ferdig for oss også, og godt er det. William sov seg gjennom hele dagen neste og han fikk masse fint. Slenger med noen bilder fra forberedelsene til den store dagen. Bilder fra selve dåpen og festen etterpå har jeg faktisk ikke, så må nok ut på tokt der for å se om andre har. Øverste bildet er vaniljecookies med fondant på, stukket ut med en cookiecutter i plast som sambo laget etter bilde av foten til lillemann. Skoen på bordkortet har han også laget, han har 3d-printer.

Som bordpynt brukte vi sko fra da vi selv var små og satte blomster i. Dåpskjole har jeg strikket selv, men den har jeg ikke tatt bilde av heller, håper virkelig noen har knipset litr altså.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så flott dere laget det til. Herlig å bruke de gamle skoene til å ha blomster i :)

Fikk ikke knipset så mye på dåpsdagen vi heller. Det ble bare noen random bilder. Så jeg skal på bildejakt, jeg også.
Vet pappa tok noen, men skal høre med de andre gjestene også. Får sende ut en tiggemail :p
 
CIMG2679.JPG
Syns de serviettene var så nusselige<3
Så kjøpte jeg små bamser og steiner:) Steinene var det mannen som ville ha, "de må vi ha ,jeg er jo tross alt geolog og liker stein":p hihi

Ellers så ville mamma spandere blomsteroppsats fra mestergrønn til oss som vi pynter opp med:

800414_baby-bukett.jpg;w;450;h;650.jpg
Bestilte også et kubbelys i går hvor det skal stå Oliver på og dåpsdato. Det vil se ut som dette sånn ca:

_Kubbe_med_navn__barnedåp__gutt._small.JPG
 
Så mye fint! Veldig kjekk tråd. Vi skal ha dåp på søndag. Har bestilt tapas. Og skal i tillegg lage litt utenom. Legger ved et bilde av bordkortene :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1389957798394.jpg
    1389957798394.jpg
    41,1 KB · Visninger: 61
Vis vedlegget 47374
Syns de serviettene var så nusselige<3
Så kjøpte jeg små bamser og steiner:) Steinene var det mannen som ville ha, "de må vi ha ,jeg er jo tross alt geolog og liker stein":p hihi

Ellers så ville mamma spandere blomsteroppsats fra mestergrønn til oss som vi pynter opp med:

Vis vedlegget 47375
Bestilte også et kubbelys i går hvor det skal stå Oliver på og dåpsdato. Det vil se ut som dette sånn ca:

Vis vedlegget 47376
Hvor får du tak i dette? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Glemte å skrive serviettene :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Eller så har vel Løiten Lys gjerne utsalg i Oslo også?
 
Var akkurat inne på loitenlys.no nettbutikk og forhandleroversikt

På "mobben"

Ja, fant ut i dag de har nettbutikk jeg også faktisk:p Utrolig at jeg ikke visste det,så mye som vi handler der..men men:p De har jo veldig lite på nettbutikken i forhold til butikk da:(
 
Ja, fant ut i dag de har nettbutikk jeg også faktisk:p Utrolig at jeg ikke visste det,så mye som vi handler der..men men:p De har jo veldig lite på nettbutikken i forhold til butikk da:(
Ja :( spurte 2troll så får svar til uken :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp