Inspirasjonstråd-dåp

Dere som har kjøpt servietter som er personaliserte, hvor får jeg tak i det billig? :) forutenom ebay, tror ikke jeg rekker å få der, dåp 26.01 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Bestilte fra ebay i går :) 79 for 50 stk + frakt :) Har hørt av flere at de ikke brukte lang tid på levering :)

Lager dere noe program for dåpen? Har dere taler, sanger etc.? :)

Mannen skal lage film/slide show fra fødsel til nå. Vi har stort filmlerrert nede, så er som en kino liksom;) Det blir utrolig fint og bra:D Ellers blir det nok noen taler ja,svigerfar definitivt iallefall;):P

Bestilt bordkort :) spennende å se hvordan de blir. Ellers skal jeg bestille pynt og servietter & koldtbord idag :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Syntes dere bordkorta ble for enkle? Hva ville dere evt gjort mere med de? :)
Synes de var kjempefin ;) ville ikke gjort noe mer..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Endelig er dåpen vel overstått for oss - så deilig å være ferdig! :)
Alt gikk igrunn kjempefint. Både dåpsgutten og storesøsteren oppførte seg så eksemplarisk som man kan forvente av to så små *stolt!*

Endelig er dåpen vel overstått for oss - så deilig å være ferdig! :)
Alt gikk igrunn kjempefint. Både dåpsgutten og storesøsteren oppførte seg så eksemplarisk som man kan forvente av to så små *stolt!*

Åh,så kjekt da:D hihi Flinke søtingene!<3
Her er det jo enda over 1 mnd. til, hjelpe meg!:P

Meg og mine to søte.
IMG_7097.jpg
Jentungen ble jo en riktig diva i kjole med bolero i fuskepels ;) :p
Dåpskjolen fikk vi akkurat igjen. Hah, skulle tatt seg ut om den ikke hadde passet :p
Så nå må jeg skyndte meg å ta bilder til takkekortene mens den enda passer!

Meg og mine to søte.
Vis vedlegget 46919
Jentungen ble jo en riktig diva i kjole med bolero i fuskepels ;) :p
Dåpskjolen fikk vi akkurat igjen. Hah, skulle tatt seg ut om den ikke hadde passet :p
Så nå må jeg skyndte meg å ta bilder til takkekortene mens den enda passer!

Så fiiine ;) og Gratulerer med vel overstått dåp :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

da var dåpen vel overstått her også :-) vi er veldig fornøyd med en fantastisk flott dag :-) jeg har veldig snille barn da både den "trassige" 3 åringen og dåpsbarnet oppførte seg tilnærmet eksemplarisk i kirka, veldig stolt mamma :-) vi hadde en enkel og uhøytidelig stemning slik vi liker det :-) og tror alle trivdes godt da vi holdt på i 4- 5 timer før folk dro hjem :-)

Dere som har hatt dåp, hva fikk dåpsbarnet i gaver?:D
Og dere andre som ikke har hatt, hva ønsker dere?:);)

Dere som har hatt dåp, hva fikk dåpsbarnet i gaver?:D
Og dere andre som ikke har hatt, hva ønsker dere?:);)

-dåpsattestholder
-intet mindre enn 5 sparebøsser, to av dem identiske :p
(bytter nok et par av dem i alle fall, får da være måte på til sparing) :p
-armbånd
-ullteppe
-en del klær
-klokkestreng
-en superstilig bil http://www.mittrom.no/products/leker/sykler-gabiler-og-tilbehor/brun-sittebil
-squish leke
-4 sett med kopp, fat og skål
-sølvskje
-draleke i tre
-veggord
-brio togbane

Han fikk også en del penger, noe av det er øremerket sølvbestikk som jeg skal plukke ut selv.
Og så fikk han jo tripp trapp stolen på forskudd før jul ;)
Noe han ikke fikk, som jeg kommer til å kjøpe, er slikt armbånd med en enkel sølvplate som graverer navnet i. Synes det er så fint :)

Last edited:
hun fikk mange smykker (bl.a. et hjertesmykke med navnet inngravert på), opprettet konto med 5000 kr på av mormor og morfar, penger, kopp- og fatsett, bok, diktbok, en keramikk?bamse med som var en oppsats med kunstige blomster og sånn :-)

hun fikk mange smykker (bl.a. et hjertesmykke med navnet inngravert på), opprettet konto med 5000 kr på av mormor og morfar, penger, kopp- og fatsett, bok, diktbok, en keramikk?bamse med som var en oppsats med kunstige blomster og sånn :)

Okei, så flott:D Skal opprette konto her også tenkte vi:)

-dåpsattestholder
-intet mindre enn 5 sparebøsser, to av dem identiske :p
(bytter nok et par av dem i alle fall, får da være måte på til sparing) :p
-armbånd
-ullteppe
-en del klær
-klokkestreng
-en superstilig bil http://www.mittrom.no/products/leker/sykler-gabiler-og-tilbehor/brun-sittebil
-squish leke
-4 sett med kopp, fat og skål
-sølvskje
-draleke i tre
-veggord
-brio togbane

Han fikk også en del penger, noe av det er øremerket sølvbestikk som jeg skal plukke ut selv.
Og så fikk han jo tripp trapp stolen på forskudd før jul ;)
Noe han ikke fikk, som jeg kommer til å kjøpe, er slikt armbånd med en enkel sølvplate som graverer navnet i. Synes det er så fint :)

Oi, kjære meg..så mye da:D
Den bilen var råtøff:D Dem selger noe lignende på løiten lys vet jeg, den var i sølv om jeg ikke husker feil...
Jeg har ønsket meg penger, armbånd med navnet hans og koffert til han så langt:p
Tenkte å ønske en del leker, men det dropper jeg...min svigerinne var nemlig innom her med en stappafull bosssekk med leker oppi. Noe nesten ikke brukt og en del med prislappen på:eek::D

Oi, kjære meg..så mye da:D
Den bilen var råtøff:D Dem selger noe lignende på løiten lys vet jeg, den var i sølv om jeg ikke husker feil...
Jeg har ønsket meg penger, armbånd med navnet hans og koffert til han så langt:p
Tenkte å ønske en del leker, men det dropper jeg...min svigerinne var nemlig innom her med en stappafull bosssekk med leker oppi. Noe nesten ikke brukt og en del med prislappen på:eek::D
Ja, det ble en god del gaver, men så hadde vi jo 40 gjester også da :P
Oi, en sekk full med leker, ja da trenger du nok ikke å ønske så mye mer :D Vi har en haug med leker etter storesøster, så har vært veldig spesifikk med de lekene vi ønsket.

Back
Topp