Innsett Oktober ´14

Jeg skal ikke begynne å rense alle kriker og kroker i kroppen på jakt etter symptomer, men er det noen andre her inne som har kjent ømme/vonde eggstokker og/eller stikkninger i livmoren etter innsett?

Jeg regner med at dette er pga. alt de har holdt på med "inni der", men synes det er så rart at dette kom først etter innsett, og ikke før…
Noen som vet hva dette kan komme av?
 
Dette er nok det mest normale etter innsett tror jeg, merker en god del til ømhet og stikninger i livmor/eggstokk området i tiden etter innsett :)
 
Dette er nok det mest normale etter innsett tror jeg, merker en god del til ømhet og stikninger i livmor/eggstokk området i tiden etter innsett :)


Ok… Ja, det er vel ikke noe av det her som er unormalt, føler jeg… :laughing002
Man reagerer jo alle på så forskjellige måter… Oooog… Det å våkne om natta 3 ganger fordi man må på do (Nå fordi det gjør vondt i livmora hver gang blæra fylles litt :smiley-ashamed005) er jo kanskje en ting man forhåpentligvis må venne seg litt til ;)
I natt lå jeg så fælt å vrei på meg at jeg klarte å slå samboeren i bakhodet.. :laughing002 Stakkars… Haha… Han våkna heldigvis ikke, og kunne ikke huske dette i dag tidlig.. ;) :laughing002
 
Håper du fortsetter å ha det sånn noen måneder :)
 
Hvordan har det gått med uttak for deg Truddelutt`n??
Uttaket gikk over all forventning, fikk ut hele 13 egg!! De forrige to forsøkene fikk jeg ut 1 egg hver gang, så dette var jo helt utrolig!! :D glad jeg har glemt smertene etter
de forrige uttakene for det er veeeldig vondt etter smertelindringen gikk ut :/ er sykt spent på tlf i morgen!!
 
Uttaket gikk over all forventning, fikk ut hele 13 egg!! De forrige to forsøkene fikk jeg ut 1 egg hver gang, så dette var jo helt utrolig!! :D glad jeg har glemt smertene etter
de forrige uttakene for det er veeeldig vondt etter smertelindringen gikk ut :/ er sykt spent på tlf i morgen!!

Så utrolig bra med 13 egg denne gangen! Uff, ikke noe ålreit når det gjør vondt, men satser du får maaaange gode egg! Er jo veldig gode muligheter!;)
 
Uttaket gikk over all forventning, fikk ut hele 13 egg!! De forrige to forsøkene fikk jeg ut 1 egg hver gang, så dette var jo helt utrolig!! :D glad jeg har glemt smertene etter
de forrige uttakene for det er veeeldig vondt etter smertelindringen gikk ut :/ er sykt spent på tlf i morgen!!

Hipp Hurra! Veldig bra resultat! :D God bedring! :)
 
Så utrolig bra med 13 egg denne gangen! Uff, ikke noe ålreit når det gjør vondt, men satser du får maaaange gode egg! Er jo veldig gode muligheter!;)
Hihi takk :D ja, krysser alt av fingre for at dette gir best mulig resultat :) :) :)
 
Hvordan går det med dere alle sammen?

Her er det 10 dpo i dag, og jeg er på rugedag 8. Jeg har testdag på torsdag den kommende uka, og tenker jeg kommer til å ta en graviditetstest hjemme samme morgen, før jeg drar til rikshospitalet.
Her har jeg uvanlig ømme bryster, i skrivende stund vondt i hodet, trøtt og blir fort sliten. Klarer ikke være sosial i lengre tid (som feks. i selskap i går), da blir jeg kjempesliten … Ellers hadde jeg en bitteliten mini blødning på 6 og 7 dpo, og tenkte det kunne komme av Crinonen.. Det rare er at det ikke var noe før, og heller ikke har vært noe mer etter dette.. :)

Alt KAN jo være bivirkninger av Crinonen, så jeg tør fortsatt ikke håpe noe mer av den grunn.. Hehe.. Alt er jo så nytt og uvandt med hele prøverørsgreia...

Noen flere som kjenner og føler på det hele? ;)
 
Hvordan går det med dere alle sammen?

Her er det 10 dpo i dag, og jeg er på rugedag 8. Jeg har testdag på torsdag den kommende uka, og tenker jeg kommer til å ta en graviditetstest hjemme samme morgen, før jeg drar til rikshospitalet.
Her har jeg uvanlig ømme bryster, i skrivende stund vondt i hodet, trøtt og blir fort sliten. Klarer ikke være sosial i lengre tid (som feks. i selskap i går), da blir jeg kjempesliten … Ellers hadde jeg en bitteliten mini blødning på 6 og 7 dpo, og tenkte det kunne komme av Crinonen.. Det rare er at det ikke var noe før, og heller ikke har vært noe mer etter dette.. :)

Alt KAN jo være bivirkninger av Crinonen, så jeg tør fortsatt ikke håpe noe mer av den grunn.. Hehe.. Alt er jo så nytt og uvandt med hele prøverørsgreia...

Noen flere som kjenner og føler på det hele? ;)
Så spennende! Forstår at du ikke tør å håpe for mye, men må si det høres lovende ut! Trøtt og hodepine var noe av det første jeg kjente og. Jeg er vel i uke 5 imorgen, men må si jeg føler meg som i rugedagene fortsatt. Redd for å se blod når jeg må på do og sliter med å tro det før jeg ser noe på ultralyd i uke 8. Håper du får positiv test!! :-D
 
Så spennende! Forstår at du ikke tør å håpe for mye, men må si det høres lovende ut! Trøtt og hodepine var noe av det første jeg kjente og. Jeg er vel i uke 5 imorgen, men må si jeg føler meg som i rugedagene fortsatt. Redd for å se blod når jeg må på do og sliter med å tro det før jeg ser noe på ultralyd i uke 8. Håper du får positiv test!! :-D


Hmm.. Spennende! ;) Ja, det er ikke lett, når alle gravidsymptomer kan være Crinone-symptomer i samme slengen :p Men jeg håper jo selvfølgelig, jeg bare tør ikke tro noe! Hehe...

Jeg tror jeg hadde vært helt lik deg- ikke turt å håpe for mye før den første ul´en.. Det er vanskelig å tro at det er sant, og da iallefall før man har sett et hjerte dunke! Jeg er spent på om du ser ett eller to hjerter, jeg! ;)
 
Hihi.. Du er ikke alene ;-) krysser alt jeg har for deg!
 
Tusen takk! :hug013Og jeg krysser alt jeg har for deg om 3 uker også! :D *Håper litt på to til dere! :Heartred:Heartred *
Hehe.. Alle rundt oss håper også at vi får 2-3 stk, men vi håper nå mest på et barn ;-)
 
Gikk ikke denne gangen desverre. Fikk mensen igår:( Litt små trist nå igrunn! :crybaby2
Men får vel prøve igjen, selv om det virker litt tungt nå.. Gikk jo forsåvidt greit hele forsøket, bare bortsett fra at vi ikke ble gravide(som igrunn var det viktigste..hehe)
Masse lykke til til dere andre her inne! :signs003:Heartpink
 
Back
Topp