Innsett Oktober ´14

Ul i dag viste 16 eggposer som potensielt vil kunne tømmes på uttaket, så her er vi så glade at vi vet ikke hvor vi skal gjøre av oss hehehe:) :) de to forrige forsøkene gav ett egg ut og ett egg inn... så dette er jo en helomvending!!! :D uttak blir onsdag og innsett fredag :) :)

Wow! :happy093Kjemperesultat! :notworthy
 
Så fint det gikk bra!:) da enda en ting til overstått, og nærmere forhåpentligvis et supert resultat:binkybaby:signs003

Ja, tenk! Det jeg har gruet meg MEST til, var egentlig ikke noe særlig ille i det hele tatt.. :happy118 VELDIG godt å ha det overstått! ;) SÅ spent på telefonsamtalen jeg skal ta i morgen :talk030

Er det noen her som kan svare meg- Er det normalt å ha veldig såre brystvorter i siste del av behandlingen? Begynte egentlig da jeg økte dosen på Menopur, og er fortsatt ganske så ille vondt… :confused004
 
Kjenner til det! Har ikke vært borte i det før på dette forsøket. De stakk ut og var vonde hele tiden. Varte bare et par dager for min del.
 
Kjenner til det! Har ikke vært borte i det før på dette forsøket. De stakk ut og var vonde hele tiden. Varte bare et par dager for min del.

Ja, helt riktig- de stikker ut og kommer borti alt mulig- og det gjør vondt. :laughing002
Men da er det ikke bare meg, iallefall.. :laughing002

Herregud, kan ikke tiden gå LITT fortere frem til 14.30? :gen113
 
Da er samtalen tatt.
5 av 6 var modne nok til å ta mikroinjekson, 2 av 5 ble befruktet.. Da håper jeg de overlever til i morgen, og at det er to gullegg! :Heartpink
 
I dag er det rugedag 10 og testen er helt positiv!!! Er helt satt ut for det var siste forsøk og vi trodde egentlig ikke det skulle gå. Da får vi tro den eller de holder seg fast :)
 
I dag er det rugedag 10 og testen er helt positiv!!! Er helt satt ut for det var siste forsøk og vi trodde egentlig ikke det skulle gå. Da får vi tro den eller de holder seg fast :)
Jippi :D gratulerer så utrolig masse :) så fantastisk å lest :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jippi :D gratulerer så utrolig masse :) så fantastisk å lest :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tusen takk!! Så godt å dele :) Samtidig er det litt vanskelig da vi har 4 vennepar som sliter med nr 1, føles litt urettferdig å få to, men det hjelper jo ikke noen at vi ikke får heller.
 
I dag er det rugedag 10 og testen er helt positiv!!! Er helt satt ut for det var siste forsøk og vi trodde egentlig ikke det skulle gå. Da får vi tro den eller de holder seg fast :)

Åh… Så fantastisk! :gen014:excited001
Gratulerer såå mye, og jeg krysser alt for at den eller de holder seg fast! :smiley-bounce016
 
Ååååå gu kor herlig!!!! :D :D Gratulerer og rug så inderlig vel hele veien <3 <3
 
Tusen takk, dere er gode å ha :) Håper det blir mange positive tester utover!!
 
Tusen takk!! Så godt å dele :) Samtidig er det litt vanskelig da vi har 4 vennepar som sliter med nr 1, føles litt urettferdig å få to, men det hjelper jo ikke noen at vi ikke får heller.
Det er overhode ikke urettferdig :) veien er lang og tung for oss alle her. Ønskedrømmen er den at alle skal lykkes, men realitetene er dessverre noen helt andre. Jeg tenker som så, hadde min veninne slitt, men til slutt fått to, og jeg fått ingen, klart det ville vært kipt for meg, men jeg måtte bare lære meg å leve med det. Jeg ville uansett vært super glad for at min veninne greide å få til to :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Så fint å høre :) Jeg tenker sånn selv også, men skjønner det er kjipt når det ikke går gang etter gang og andre får.
 
Nå er jeg ruger!!! :dance008
For første gang i mitt liv… Jeg har aldri kommet så langt som til denne delen, hvor jeg faktisk HAR et BEFRUKTET egg inni meg!
Måtte det bare vare i lang tid!:happy093
 
Nå er jeg ruger!!! :dance008
For første gang i mitt liv… Jeg har aldri kommet så langt som til denne delen, hvor jeg faktisk HAR et BEFRUKTET egg inni meg!
Måtte det bare vare i lang tid!:happy093


Så bra! Sprø følelse etter egg ble satt inn igjen!;) Ja satser på at alt går fint og det blir positiv test og blir der i maaange månder!:Heartpink
 
Aaah dette e hittil en skikkelig good-feeling-tråd <3 <3 håper vi alle får en positiv test slik som mannehanne <3
 
Ja, enig! Det føles veldig bra ut, for oss alle! :smiley-angelic003

Jeg tør virkelig ikke tenke på at det kan bli en graviditet engang nesten, jeg.. Er sååå redd for å bli skuffet om det ikke blir positivt… :smiley-ashamed005 Flere som tenker sånn?

Alle sier de har en god følelse, og samboeren blir litt irritert når jeg retter han hvis han sier noe som virker som om vi er gravide… :oops: Men jeg tror rett og slett det er litt viktig for meg at man også er klar over at de fleste ikke blir gravide på første icsi-forsøk…

Ikke lett med alle disse følelsene involvert ;)
 
Ja, enig! Det føles veldig bra ut, for oss alle! :smiley-angelic003

Jeg tør virkelig ikke tenke på at det kan bli en graviditet engang nesten, jeg.. Er sååå redd for å bli skuffet om det ikke blir positivt… :smiley-ashamed005 Flere som tenker sånn?

Alle sier de har en god følelse, og samboeren blir litt irritert når jeg retter han hvis han sier noe som virker som om vi er gravide… :oops: Men jeg tror rett og slett det er litt viktig for meg at man også er klar over at de fleste ikke blir gravide på første icsi-forsøk…

Ikke lett med alle disse følelsene involvert ;)
Min erfaring er at man alltid blir skuffet og lei seg når testen er negativ. Men jeg kommer meg alltid opp igjen, selv om det kan være fryktelig tungt de dagene man er nede. Tenker at det er bedre å nyte ruge perioden til det fulle og heller bli skuffet og lei noen dager, enn å gå hele rugeperioden å beskytte seg selv mot å bli siffer og lei. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp