Innsett Oktober ´14

Svirrevipp

Forelsket i forumet
Hei!
Nå er det igjen lenge siden jeg har vært her inne.
Lurer på om det er noen flere som har innsett i oktober?

Veien har vært lang og humpete, og nå har jeg endelig begynt på medisiner. Jeg er på dag 3 med nesespray, og har kontroll på riksen i uke 38. Uttak og innsett skal skje i uke 40.

Noen flere her? :)
 
Spennende! Selv skal jeg ha uttak idag..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mklu83: Lykke til i dag! :greet025
 
Masse lykke til med medisiner og innsett:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Vi skal ha innsett neste uke ,
Om det blir mislykket så blir det oktober forsøk på oss også :)
Masse lykke til til dere :D


Mamma til en nydelig gutt. <3 Ønsker oss nr 2 <3
 
Vi skal sette inn i oktober. Jeg går på kortprogram, så jeg begynner medisiner rett etter første mensdag, og tar de i 6 dager.Da blir det uttak og innsett i begynnelsen av oktober.Vår 7 gang....håper så inderlig at kroppen oppfører seg pent, tar imot egget, og klarer og ruge frem ett lite mirakel denne gang!!!Lykke til med oktoberforsøk!!
 
Så spennende Håpefull<3. :happy090 Jeg håper virkelig det går denne gangen for dere!
Håpe vi begge får et godt uttak og et vellykket innsett i begynnelsen av oktober. :signs003
 
Vi skal ha insett FER forsøk i egen syklus nå i oktober. Forventer TR ca. 27 september, UL ved st.olavs Syklus dag 10 og innsett forventet i uke 42 :) blir spennende å følge med her på dere andre :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vi skal ha innsett neste uke ,
Om det blir mislykket så blir det oktober forsøk på oss også :)
Masse lykke til til dere :D


Mamma til en nydelig gutt. <3 Ønsker oss nr 2 <3
Håper virkelig ikke du skal ha innsett i oktober ;) men fødsel i mai/juni :D om det ikke skulle skje skal jeg fortsette å heie på deg :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Håper virkelig ikke du skal ha innsett i oktober ;) men fødsel i mai/juni :D om det ikke skulle skje skal jeg fortsette å heie på deg :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tusen hjertelig takk:) satt inn egg i går så krysser finger og tær :)


Mamma til en nydelig gutt. <3 Ønsker oss nr 2 <3
 
Da skal jeg på første kontroll i morgen. Jeg er spent! Er over et år siden sist jeg var på Riksen, og jeg husker ikke en shit av hva de sa da.. :p
I morgen har jeg gått på spray i 17 dager, og hatt en blødning. Spent på hva kontrollen går ut på.
Håpe det går bra med dere andre oktober-prøvere også! :D
 
Da skal jeg på første kontroll i morgen. Jeg er spent! Er over et år siden sist jeg var på Riksen, og jeg husker ikke en shit av hva de sa da.. :p
I morgen har jeg gått på spray i 17 dager, og hatt en blødning. Spent på hva kontrollen går ut på.
Håpe det går bra med dere andre oktober-prøvere også! :D
Hvordan gikk det i dag?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hvordan gikk det i dag?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det gikk SÅ fint :D
Det er mye man skal bekymre seg unødvendig for… ;)

Fikk innvendig UL, litt informasjon og snakket litt rundt det vi har hatt spørsmål om. Gjennomgang av sprøyter med oppstart i morgen. Utrolig hyggelige de som jobber på Riksen altså!
De kunne se ca 8-10 egg klare for utvikling i hver eggstokk! :D
Ny kontroll igjen neste tirsdag, 23.09 :)
 
Det gikk SÅ fint :D
Det er mye man skal bekymre seg unødvendig for… ;)

Fikk innvendig UL, litt informasjon og snakket litt rundt det vi har hatt spørsmål om. Gjennomgang av sprøyter med oppstart i morgen. Utrolig hyggelige de som jobber på Riksen altså!
De kunne se ca 8-10 egg klare for utvikling i hver eggstokk! :D
Ny kontroll igjen neste tirsdag, 23.09 :)
Dette høres jo helt supert ut :D ikke lenge igjen nå :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Blir innsett på meg i slutten av september/ begynnelsen av oktober. Starter opp med sprøyter i dag....gruer meg litt! var på uligår og fjerna en cyste før sprøytestart. ikke direkte behagelig men.. første runde med icsi her.
Lykke til alle sammen!
 
Blir innsett på meg i slutten av september/ begynnelsen av oktober. Starter opp med sprøyter i dag....gruer meg litt! var på uligår og fjerna en cyste før sprøytestart. ikke direkte behagelig men.. første runde med icsi her.
Lykke til alle sammen!

Så spennende! Jeg tipper vi er helt likt! Jeg var inne på kontroll i går, og oppstart på sprøyter i dag hos meg også. Hvordan synes du det gikk å sette sprøyter på deg selv? Faktisk var jeg overrasket over at det gikk så bra som det gikk her.. :)
Dette er også vår første runde med ICSI, og vi er unge begge to, så jeg håper odd`sene er gode! :)
Huff. Høres ikke noe godt ut å fjerne cyste :( Håpe det går bedre nå, da.
 
Her blir det forhåpentligvis sprøytestart onsdag 24 sept (venter bare på menslignende blødning nå når jeg sprayer) så da ser jeg for meg uttak og innsett rundt 1-2 uken i oktober :) :) masse hjertens lykke til med stimulering og uttak/innsett jenter <3
 
Her blir det forhåpentligvis sprøytestart onsdag 24 sept (venter bare på menslignende blødning nå når jeg sprayer) så da ser jeg for meg uttak og innsett rundt 1-2 uken i oktober :) :) masse hjertens lykke til med stimulering og uttak/innsett jenter <3

Såå spennende. Morsomt at vi er flere!
Sjelden man VENTER på mensen, men jaggu har jeg opplevd det selv også. Hehe...
Håper den kommer snart, og at du kan gå sprøytestart i møte snart! :)
 
Back
Topp