Det synes jeg også!
Er veldig spent på hvordan dette blir for meg, siden det er mitt første forsøk.. Hvordan kroppen reagerer, hvor mange egg jeg kan komme til å få ut, hvor mange som blir befruktet osv. Og ikke minst resultatet av innsetting selvfølgelig.
Jeg satte som sagt første sprøyte i går, og i dag holdt jeg på å svime av i butikken…

Har slitt endel med vondt i hodet, vært litt svimmel, vært litt kvalm osv. Men i dag slo en skikkelig migrene-runde til helt plutselig.. Jeg har aldri hatt migrene før, men regner med det er sånn det kjennes ut.. Vondt i hodet, øynene, kvalm og skikkelig svimmel… Jeg kjørte forsiktig hjem med noen stopp på veien, og heldigvis roet det seg når jeg fikk satt meg ned litt og spist litt.
Satte sprøyte nr 2 for en times tid siden- synes denne var litt vondere å sette, men så skal det sies at jeg var fortsatt svimmel og kvalm, og alene hjemme, så jeg var nok litt pinglete med å sette sprøyta… Sprøyter kan jeg godt takle, men jeg hadde vært glad om ikke migreneanfall var en del av bivirkningene jeg skal få altså!