Innsett Oktober ´14

Så fantastisk millatilla! Så deilig at det ikke var så forferdelig som forventet!
Huff.. Litt mer deprimerende tilbakemeldinger hos meg. Møtte for første gang en KJEMPEgod gyn., og han tok seg god tid til å forklare og svare på spørsmål. Problemet er at sykehuset har understimulert meg… Jeg er helt frisk, og han mente at jeg burde hatt 10 eller flere egg, men hos meg nå er det 2 stk som er modne, og 4-5 som er såder.. Han tenkte de ville klare å få ut 4-6 egg. (Men det er vel dersom det faktisk ER egg i follikene? )
Han beklagde, og sa at eggstokkene mine var gode, og at jeg måtte kreve høyere dose neste gang…Og jeg som hadde håpet at vi kunne få en god bukett med egg, så jeg slapp dette hormongreiene så mange ganger.. Men men.. Sånn kan det jo gå…
Det positive er at det er duket og klart for egguttak på torsdag, ringe inn på fredag og egginnsetting forhåpentligvis på lørdag!


Krysser fingrene her, både for at du får et godt svar i morgen millatilla, og for at Tuddelutt´n og jeg kan få ut mange fine egg vi også! :D
Skjønner det kan virke litt kjipt, men første runde er alltid en "prøverunde" de startet altfor lavt m meg også første runden fikk jeg 125 ie fra starten, mens nå denne runden 375 fra starten og har nå økt til 400 så du ser de starter alltid ganske lavt for å se reaksjonen :) krysser fingre for at det blir et veldig bra uttak på torsdag :D gleder meg til å høre hvordan det går på torsdag :D
 
Selv gikk det veldig bra i dag, endometriet var på 16 allerede (stimuleringsdag 6) og det var veldig bra, pluss jeg har ca 8-10 egg pr eggstokk som vokser jevnt og bra 3 utav de er størst i flokken ;) har økt dosen fra 375 til 400 og ska på ny ul på torsdag, regner med jeg skal sette el-sprøyten i helgen :) :) jeg er veldig happy i dag :D
 
Kjipt at du har blitt understimulert.. men fint du fikk gode svar og oppfølging idag. Kan jo hende det går veien likevel! Hvis det er noen gode egg så er det muligheter for at du slipper en runde til! Jeg hadde egg i de fleste follikene, en eller to uten.. Veldig spent på tilbakemelding imorra! satser på at det blir noen fine egg på deg også iløpet av uka:)

Ja, jeg håper virkelig det jeg også! :)
Hold oss oppdatert da, spent på hvordan det har gått med eggene dine! :D
 
Skjønner det kan virke litt kjipt, men første runde er alltid en "prøverunde" de startet altfor lavt m meg også første runden fikk jeg 125 ie fra starten, mens nå denne runden 375 fra starten og har nå økt til 400 så du ser de starter alltid ganske lavt for å se reaksjonen :) krysser fingre for at det blir et veldig bra uttak på torsdag :D gleder meg til å høre hvordan det går på torsdag :D

Så bra å høre at det gikk bra med deg! :)
Ja, det er vel alltid litt prøving og feiling første gangen, så jeg føler meg ikke "snytt" på noen måte, altså.
Jeg begynte på 112,5, og er nå på 187,5. Han sa man egentlig ikke begynte under 150, så jeg kan ikke skjønne helt hvorfor de har begynt SÅ lavt.. Men det er nok gjort i beste mening! :)
Jeg krysser fingrene for at gullegget er blandt de som blir tatt ut! :)
 
Fikk telefon i dag at seks egg hadde delt seg normalt. Blir fortsatt spennende å se hvordan det utvikler seg til innsett imorra! mange spennings momenter i denne prosessen altså!

Hvordan har det gått med innsett i dag, millatilla? :D Nå er jeg spent!

I morgen er det uttak her.. Jeg gruer meg veldig.. Samtidig som jeg gleder meg over at vi isåfall kommer et skritt nærmere :D
 
Hvordan har det gått med innsett i dag, millatilla? :D Nå er jeg spent!

I morgen er det uttak her.. Jeg gruer meg veldig.. Samtidig som jeg gleder meg over at vi isåfall kommer et skritt nærmere :D

Gått greit! Var bare to som hadde fortsatt å dele seg ,det ene veldig fint mens det andre var ikke så bra at det kunne fryses.Fikk derfor spørsmål om vi vil sette inn begge nå. Hadde ikke forventa det,men valgt å gjøre det selvsagt! så da ble det to inn, men ingen på frys.Blir noen utrolige spennende par uker nå! Litt sånn rar følelse igrunn ogå tenke på at det er ca40 % sjanse på at jeg er gravid om et par uker:)

Jeg synes uttak som sagt egentlig gikk veldig greit, grua meg mer enn nødvendig! Går nok fint for deg å! Massevis med lykke til I morgen og dagene fremover!:Heartblue
Venter spent på oppdatering fra deg etterhvert!
 
Gått greit! Var bare to som hadde fortsatt å dele seg ,det ene veldig fint mens det andre var ikke så bra at det kunne fryses.Fikk derfor spørsmål om vi vil sette inn begge nå. Hadde ikke forventa det,men valgt å gjøre det selvsagt! så da ble det to inn, men ingen på frys.Blir noen utrolige spennende par uker nå! Litt sånn rar følelse igrunn ogå tenke på at det er ca40 % sjanse på at jeg er gravid om et par uker:)

Jeg synes uttak som sagt egentlig gikk veldig greit, grua meg mer enn nødvendig! Går nok fint for deg å! Massevis med lykke til I morgen og dagene fremover!:Heartblue
Venter spent på oppdatering fra deg etterhvert!

Ååh.. Så spennende! :happy093.
Håper virkelig du står med positiv test om 12 dager! :happy119:signs003

Hvilket sykehus tilhørte du igjen?
Jeg oppdaterer nok i morgen etter uttak! Godt å ha noen å fortelle til… :smiley-ashamed005
 
Gått greit! Var bare to som hadde fortsatt å dele seg ,det ene veldig fint mens det andre var ikke så bra at det kunne fryses.Fikk derfor spørsmål om vi vil sette inn begge nå. Hadde ikke forventa det,men valgt å gjøre det selvsagt! så da ble det to inn, men ingen på frys.Blir noen utrolige spennende par uker nå! Litt sånn rar følelse igrunn ogå tenke på at det er ca40 % sjanse på at jeg er gravid om et par uker:)

Jeg synes uttak som sagt egentlig gikk veldig greit, grua meg mer enn nødvendig! Går nok fint for deg å! Massevis med lykke til I morgen og dagene fremover!:Heartblue
Venter spent på oppdatering fra deg etterhvert!
Gu kor arti!! Ser også det er en del nå i det siste som har fått satt inn to egg, selv så tror jeg vi også får satt inn to egg nå såfremt det er to eller flere som duger!! ;) rug så inderlig vel :D skal på ny ul i morgen 12.45 for å sjekke fremgang så blir det nok uttak mandag eller tirsdag eller senest onsdag neste uke :D
 
Hvordan har det gått med innsett i dag, millatilla? :D Nå er jeg spent!

I morgen er det uttak her.. Jeg gruer meg veldig.. Samtidig som jeg gleder meg over at vi isåfall kommer et skritt nærmere :D
Gleder meg til å høre hvordan ditt uttak blir :D masse lykke til i morgen :D
 
Ååh.. Så spennende! :happy093.
Håper virkelig du står med positiv test om 12 dager! :happy119:signs003

Hvilket sykehus tilhørte du igjen?
Jeg oppdaterer nok i morgen etter uttak! Godt å ha noen å fortelle til… :smiley-ashamed005

Satser på flere positive tester! ;)

Hører til på Porsgrunn

Ja, ålreit å kunne dele litt med folk i samme situasjon:)
 
Gu kor arti!! Ser også det er en del nå i det siste som har fått satt inn to egg, selv så tror jeg vi også får satt inn to egg nå såfremt det er to eller flere som duger!! ;) rug så inderlig vel :D skal på ny ul i morgen 12.45 for å sjekke fremgang så blir det nok uttak mandag eller tirsdag eller senest onsdag neste uke :D

Kjempe artig ja! Masse lykke til videre du å;) så blir det vel flere oppdateringer om deg til uka! Spennende!
 
Da har jeg kommet hjem fra uttak på Riksen.
Det gikk mye bedre enn forventet, men det skal også sies at jeg har grudd meg VELDIG… :gen113
En ekstrem lettelse å være ferdig, og de fikk ut hele 6 egg, noe jeg er veldig fornøyd med, da jeg fikk tilbakemelding om 4-6 egg forrige UL.
Flink samboer, lege og sykepleier der også! :gen014
 
Så bra det gikk bedre enn fryktet!! Håper gullegget er blant de 6
 
Så utrolig flott!! :D Nå er det bare å slappe av og sove ut rusen og fise ut luften hehehe :D Gleder meg til å høre resultatet :D
 
Da har jeg kommet hjem fra uttak på Riksen.
Det gikk mye bedre enn forventet, men det skal også sies at jeg har grudd meg VELDIG… :gen113
En ekstrem lettelse å være ferdig, og de fikk ut hele 6 egg, noe jeg er veldig fornøyd med, da jeg fikk tilbakemelding om 4-6 egg forrige UL.
Flink samboer, lege og sykepleier der også! :gen014

Så fint det gikk bra!:) da enda en ting til overstått, og nærmere forhåpentligvis et supert resultat:binkybaby:signs003
 
Ul i dag viste 16 eggposer som potensielt vil kunne tømmes på uttaket, så her er vi så glade at vi vet ikke hvor vi skal gjøre av oss hehehe:) :) de to forrige forsøkene gav ett egg ut og ett egg inn... så dette er jo en helomvending!!! :D uttak blir onsdag og innsett fredag :) :)
 
Ul i dag viste 16 eggposer som potensielt vil kunne tømmes på uttaket, så her er vi så glade at vi vet ikke hvor vi skal gjøre av oss hehehe:) :) de to forrige forsøkene gav ett egg ut og ett egg inn... så dette er jo en helomvending!!! :D uttak blir onsdag og innsett fredag :) :)
Wow!! Det er helt rått :) All grunn til å være glad Gleder meg til fortsettelsen!!
 
Back
Topp