* Innsett i September *

Tusen takk for utregning med klart hode! :D

Ett sommerbarn! Eller 2?! Jeg er så GLAD!!! :D

14 juni :) For en fantastisk dato!
Jeg tipper 2 siden krysset var så sterkt og fint! :D
Haha, bare hyggelig! Litt i overkant ivrig her. :)) ❤

Jeg tipper 2 siden krysset var så sterkt og fint! :D
Haha, bare hyggelig! Litt i overkant ivrig her. :)) ❤
Haha! Tror du det? Hadde vært sprøtt om jeg skal ha tvillinger.
Nå må jeg saumfare Internett etter tvillinggraviditets tester! :p

For en lykkerus!!! Du skal endelig få æren å bli mamma for en eller to!!! Jaaaaaaa! :) og den eller de to spirene skal holde deg hele veien tenk!!! ;)

Da får vel jeg termindato 15 juni da :)
Kanskje vi FAKTISK ender opp på føden sammen du og jeg! :D

Kanskje vi FAKTISK ender opp på føden sammen du og jeg! :D
Det hadde vært noe det!!!! ;) Wæææææ jeg er hvertfall i ekstase at vi begge er gravide!!!! :)

skal fortelle mamma idag at jeg er gravid ;) hun blir nok glad da ja ;)

Det hadde vært noe det!!!! ;) Wæææææ jeg er hvertfall i ekstase at vi begge er gravide!!!! :)

skal fortelle mamma idag at jeg er gravid ;) hun blir nok glad da ja ;)
Ååååå!!!! Så gøy!
Hvordan skal du si det til henne?! :D

Jeg ringte min mamma (hun er i utlandet) og spurte om hun var inne. Ja sa hun. Så begynte jeg å grine og sa "du skal bli bestemor!". :) Det ble en fantastisk fin samtale :)

Haha! Tror du det? Hadde vært sprøtt om jeg skal ha tvillinger.
Nå må jeg saumfare Internett etter tvillinggraviditets tester! :p
Gleder meg til du skal måle hcg, da får du jo se om det er mulighet for 2 ihvertfall :D

Ååååå!!!! Så gøy!
Hvordan skal du si det til henne?! :D

Jeg ringte min mamma (hun er i utlandet) og spurte om hun var inne. Ja sa hun. Så begynte jeg å grine og sa "du skal bli bestemor!". :) Det ble en fantastisk fin samtale :)
Ja veldig!!!! Tror jeg sier det rett ut! Du skal bli bestemor!!! ;) Hehe sjokkererer mest :)

Så herlig! Unner dere denne gleden :) har smilt i hele dag Etter jeg fikk bekreftet at du er gravid :)

Her har jeg tatt dagens ovitrelle-sjekk, og fortsatt tydelig positiv.
2w2hnw4.jpg

Men ser nå ganske tydelig nedgang i hcg når alle sammenlignes, selv om de fra dag til dag ikke ser så mye svakere ut!
10ii6au.jpg

Håper virkelig at den begynner å bli sterkere igjen snart! :D

Jeg ser noe brunt blandet med crinone :( skrekk og gru!!! Håper jeg nå ikke har mistet allerede :( :( nå må dagen til mandag gå fort :( lei meg og kjempe redd

Jeg ser noe brunt blandet med crinone :( skrekk og gru!!! Håper jeg nå ikke har mistet allerede :( :( nå må dagen til mandag gå fort :( lei meg og kjempe redd
Nei nei! Satser på ømme slimhinner, eller at det er rester fra festeblødning :) brunt er gammelt, så det går sikkert fint!

Brunt er gammelt, jeg hadde også brunt i dag tidlig (samtidig med testen). Ikke bekymre deg unødig. Vi skal jo ta blodprøve sammen på mandag :D Dette blir konge!!

Veldig vanlig å blø litt uten at det har noen påvirkning på graviditeten - og særlig når man går på progesterontilskudd! Vet jo at det ikke nødvendigvis er så lett å tro på det når det først står på, men jeg heier masse på deg! :)

Neiiida:D Dette skal gå helt fint dette. Jeg er så sikker at jeg ikke finnes bekymret engang :D Jeg vet at dette går bra jeg:)

Back
Topp