* Innsett i September *

Fikk denne nå. :D
11DPO
009bfe3ff37083fd6063a77d003a5215
Gratulerer!

Hurra hurra!!
Pos test i dag (14dpo) :D
Hvordan regner man termin på fryseforsøk?

Blir vel hvor mange dager egget var dyrket pluss de 14 dagene du venta før du testa som ville vært uttaksdag på et ferskforsøk, altså "eggløsningsdag". Tror jeg da
Shit, jeg klarer ikke tenke klart altså...
Haha! Alt er bare surr oppe i hodet mitt. Får regne på det i kveld når jeg har roet meg ned litt

Hurra hurra!!
Pos test i dag (14dpo) :D
Hvordan regner man termin på fryseforsøk?
Du er 2+2 ved innsett av fryst egg (ikke blastocyst da) Så unnfangelse regnes 2 dager før innsett. Derfra kan du regne termin:)

2+2 eller 4+2?
2+2. Det blir som når det er fersk, bare da regner man jo ut fra uttak som unngangelse. Når det er fryst så er det jo ikke uttak, og da er innsett 2+2 (innsett i fersk er jo også 2+2 om man ikke venter på blastocyst da).

Shit, jeg klarer ikke tenke klart altså...
Haha! Alt er bare surr oppe i hodet mitt. Får regne på det i kveld når jeg har roet meg ned litt
Utifra at du hadde innsett 21. September så var "unnfangelsen" 19. September. Regnet utifra vanlig syklus har du termin 14. Juni. Du er idag 4+0 (Babyverden terminkalkulator som regner 40+3) :D

2+2. Det blir som når det er fersk, bare da regner man jo ut fra uttak som unngangelse. Når det er fryst så er det jo ikke uttak, og da er innsett 2+2 (innsett i fersk er jo også 2+2 om man ikke venter på blastocyst da).
Jeg tenkte svangerskapsuker jeg nå tror jeg, for man er vel i teorien en mnd på vei når man tester to uker etter innsett somregel? Huff, dette rr forvirrende :p

Hehe, tror deg hvis du sier du går på skyer nå ja :D glemte da helt å gratulere deg her også jeg:o gratulerer!!!
Haha! Tusen takk!! :D
Har akkurat fortalt mamma at hun skal bli mormor! Tårene rant igjen. Tårene renner nå også. WOW!!
Må ut og hente mer progynova og Crinone i dag faktisk :)

Utifra at du hadde innsett 21. September så var "unnfangelsen" 19. September. Regnet utifra vanlig syklus har du termin 14. Juni. Du er idag 4+0 (Babyverden terminkalkulator som regner 40+3) :D
Tusen takk for utregning med klart hode! :D

Ett sommerbarn! Eller 2?! Jeg er så GLAD!!! :D

14 juni :) For en fantastisk dato!

Tusen takk for utregning med klart hode! :D

Ett sommerbarn! Eller 2?! Jeg er så GLAD!!! :D

14 juni :) For en fantastisk dato!
For en lykkerus!!! Du skal endelig få æren å bli mamma for en eller to!!! Jaaaaaaa! :) og den eller de to spirene skal holde deg hele veien tenk!!! ;)

Da får vel jeg termindato 15 juni da :)

Back
Topp