* Innsett i September *

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Assistert-jentene
Jeg bare starter denne tråden jeg. Tidlig ute som vanlig, men sånn er det bare :)

Skulle egentlig hatt innsett i august, men det krasjer totalt med ferien vår.

Vi har bestemt oss for å ta en ordentlig lang, god og fantastisk ferie i år siden det forhåpentligvis blir siste mulighet på mange år.

Dermed er innsettet av 2 frosne gullegg utsatt til siste uken i september. Det blir første fryseforsøk for oss så det blir litt spennende.
Jeg er veldig glad jeg slipper det lange medisinregimet som følger med ferskforsøkene. Vi var heldige å få 5 egg på frys! :) så vi har jo faktisk 3 fryseforsøk før vi evt må på fersk igjen.

Håper jo inderlig at det skal klaffe på septemberforsøket. Og for min samboers del håper jeg det kun blir ett barn av dem (selvom jeg går med en henmelig drøm om å få tvillinger ;) )
 
Jeg er visst med her! Trodde det ble innsett i august, men det blir nok første uka i september.

Starter på spray i juli, og skal på kontroll 20.8. Vårt første forsøk, håper selvsagt at det klaffer (men er realistisk..)
 
Jeg hører nok heller til her enn i august. TR er ikke kommet etter MA enda, er snart 7 uker siden. Er på ferie i USA, Texas frem til 31 juli. Så gjør ikke noe at TR er træg, får jo ikke startet på medisinene før vi kommer hjem. Så alt etter i dag er ok, for da er dag 21 etter at vi er kommet.
 
Jeg er visst med her! Trodde det ble innsett i august, men det blir nok første uka i september.

Starter på spray i juli, og skal på kontroll 20.8. Vårt første forsøk, håper selvsagt at det klaffer (men er realistisk..)

Spennende med første forsøk! Hvor lenge skal du spraye egentlig?

Det er nok lurt å ha realistiske forventninger selvom det er lov å håpe masse på full klaff!
Det er vel ca 30-40% sjans på hvert forsøk, så mulighetene er absolutt til stede! :)
 
Jeg hører nok heller til her enn i august. TR er ikke kommet etter MA enda, er snart 7 uker siden. Er på ferie i USA, Texas frem til 31 juli. Så gjør ikke noe at TR er træg, får jo ikke startet på medisinene før vi kommer hjem. Så alt etter i dag er ok, for da er dag 21 etter at vi er kommet.

Så synd du mistet :( og dumt kroppen er treig med å ordne opp. Får satse på at Tanta kommer på besøk snart slik at du får satt dato på oppstart av medisiner.
Du må kose deg masse i USA da! :) Høres gøy ut! Prøv å nyte ferien må mens du er der. Så blir det babymaking når du kommer hjem :)
 
Jeg fikk mensen i dag, 2 dager senere enn antatt. Men ligger fortsatt ann til innsett siste uken i september *tommel opp*
 
Spennende med første forsøk! Hvor lenge skal du spraye egentlig?

Det er nok lurt å ha realistiske forventninger selvom det er lov å håpe masse på full klaff!
Det er vel ca 30-40% sjans på hvert forsøk, så mulighetene er absolutt til stede! :)

Skal spraye i 4 uker og 1 dag. Sikkert pga feriestengt. Håper å slippe unna så mye bivirkninger, men får ta det som det kommer. :)
 
Skal spraye i 4 uker og 1 dag. Sikkert pga feriestengt. Håper å slippe unna så mye bivirkninger, men får ta det som det kommer. :)

Det var lenge, men er nok som du sier pga feriestengt. Er ikke helt uvanlig med så lang spraying heller tror jeg. Det kommer nok til å gå bra tenker jeg. Jeg hadde ingen bivirkninger :) Håper på det samme for deg!
 
Det var lenge, men er nok som du sier pga feriestengt. Er ikke helt uvanlig med så lang spraying heller tror jeg. Det kommer nok til å gå bra tenker jeg. Jeg hadde ingen bivirkninger :) Håper på det samme for deg!
Hadde sett for meg 2 uker, men det positive er at jeg regner med å kunne begynne på sprøyter etter kontrollen!

Så bra at du ikke hadde noen bivirkninger ;-)
 
Jeg holder en fot i august og en i september jeg. TR kom i går. Venter på svar fra Porsgrunn, de er på ferie de også som mange av oss andre.
 
Mens vi venter :)
ImageUploadedByBV Forum1437215228.541758.jpg
 
Jeg hører nok til her også håper jeg. Uttak blir det vertfall i september, men siden jeg blir så lett overstimulert er det visst liten sjans for ferskforsøk, så må regne med fullfrys :/ krysser fingrene for at annen type medisiner nå gjør at alt går mye bedre enn de forrige :)
 
Jeg hører nok til her også håper jeg. Uttak blir det vertfall i september, men siden jeg blir så lett overstimulert er det visst liten sjans for ferskforsøk, så må regne med fullfrys :/ krysser fingrene for at annen type medisiner nå gjør at alt går mye bedre enn de forrige :)
 
Pga avbrutt forsøk pga stor egg follikkel havner nok jeg også her i September ser det ut som :)
 
Pga avbrutt forsøk pga stor egg follikkel havner nok jeg også her i September ser det ut som :)
Jeg hører nok til her også håper jeg. Uttak blir det vertfall i september, men siden jeg blir så lett overstimulert er det visst liten sjans for ferskforsøk, så må regne med fullfrys :/ krysser fingrene for at annen type medisiner nå gjør at alt går mye bedre enn de forrige :)

Velkommen begge to :)
 
Heisann!! Melder meg inn her.
Ser ut til at mensen nå kommer etter MA, så må jeg vente til neste syklus før jeg starter på kort protokoll, og vips så blir det nok september før vi får uttak.
Hater den ventetiden her:(.
 
Heisann!! Melder meg inn her.
Ser ut til at mensen nå kommer etter MA, så må jeg vente til neste syklus før jeg starter på kort protokoll, og vips så blir det nok september før vi får uttak.
Hater den ventetiden her:(.
Trist å høre du har hatt en MA... :(
Og vente tiden er TUNG... Det er jeg enig i... Men prøv å fokuser på andre ting i ventetiden. Nyt mannen din og sommeren. Så skal vi kjøre på i september med hormoner og baby-frø :)
 
Back
Topp