* Innsett i September *

Hurra! :)
Nå er det 2 laaange uker før du får 2 vakre streker på testen :D
2 uker hvor jeg skal kose meg hjemme i min nyoppusset stue og kjøkken. Skal begynne å vaske bort alt støv i skaper ol. Få vasket vinduene; kan ikke se ut av de lengre :p Kose meg på tur i skogen med hunden min. Jeg elsker turer i skogen når det er høst.

2 uker hvor jeg skal kose meg hjemme i min nyoppusset stue og kjøkken. Skal begynne å vaske bort alt støv i skaper ol. Få vasket vinduene; kan ikke se ut av de lengre :p Kose meg på tur i skogen med hunden min. Jeg elsker turer i skogen når det er høst.
Høres ut som gode planer for rugetida :)

Si ifra om du går tom for ting å gjøre. Jeg har nemlig 2 boder som trenger en opprydding i før jul :)) Jeg finner ikke motivasjonen noe sted. Må ha rota den bort inni boden eller no...

Fikk denne nå. :D
11DPO
009bfe3ff37083fd6063a77d003a5215

Jeg er nok gravid!!!
ImageUploadedByBV Forum1443765272.514141.jpg
jeg er så utrolig glad!!! Men vil se at blodprøven er bra før jeg tror det ordentlig ;) hurra!!! Mandag morgen blir det en digital også :)

Har et spm....
I natt våknet jeg at noen forferdelige smerter ala menssmerter. Fikk ikke sove igjen før jeg hadde stått opp og rørt meg litt. Da gikk det over. Er det normalt da? Er 14 dpo i dag.

Back
Topp