Gratulerer!Fikk denne nå.
11DPO
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Fikk denne nå.
11DPO
![]()
Gratulerer! Det er jo en fantastisk hcg! Jeg har målt på 16 dpo selv tidligere, og hadde da kun 98 (men det var en ex-u)... Synes det virker ekstremt lovende!![]()
Er bra du har troa, har og det!Testedato her er 14. Oktober... Superspent! Men merker at jeg har skikkelig troa, og er veldig fornøyd med såpass sterke tester fortsatt - og satser på at det sørger for optimale livmorsforhold for fantastiske celleklumpen vår!
Når er testdato for deg svane92?
Tusen takk, spørs om det blir en dobbelpakke på apoteket i morgen og test på søndag. Er redd for å ødelegge noe nå, vil så gjerne dette skal gå veien. Og redd for å teste for tidlig og bli skuffet...Lykke til med testingen. Krysser det jeg har for deg <3
Blir vel hvor mange dager egget var dyrket pluss de 14 dagene du venta før du testa som ville vært uttaksdag på et ferskforsøk, altså "eggløsningsdag". Tror jeg daHurra hurra!!
Pos test i dag (14dpo)
Hvordan regner man termin på fryseforsøk?
Shit, jeg klarer ikke tenke klart altså...Blir vel hvor mange dager egget var dyrket pluss de 14 dagene du venta før du testa som ville vært uttaksdag på et ferskforsøk, altså "eggløsningsdag". Tror jeg da
Hehe, tror deg hvis du sier du går på skyer nå jaShit, jeg klarer ikke tenke klart altså...
Haha! Alt er bare surr oppe i hodet mitt. Får regne på det i kveld når jeg har roet meg ned litt
Du er 2+2 ved innsett av fryst egg (ikke blastocyst da) Så unnfangelse regnes 2 dager før innsett. Derfra kan du regne terminHurra hurra!!
Pos test i dag (14dpo)
2+2 eller 4+2?Du er 2+2 ved innsett av fryst egg (ikke blastocyst da) Så unnfangelse regnes 2 dager før innsett. Derfra kan du regne termin![]()
2+2. Det blir som når det er fersk, bare da regner man jo ut fra uttak som unngangelse. Når det er fryst så er det jo ikke uttak, og da er innsett 2+2 (innsett i fersk er jo også 2+2 om man ikke venter på blastocyst da).2+2 eller 4+2?
Utifra at du hadde innsett 21. September så var "unnfangelsen" 19. September. Regnet utifra vanlig syklus har du termin 14. Juni. Du er idag 4+0 (Babyverden terminkalkulator som regner 40+3)Shit, jeg klarer ikke tenke klart altså...
Haha! Alt er bare surr oppe i hodet mitt. Får regne på det i kveld når jeg har roet meg ned litt
Jeg tenkte svangerskapsuker jeg nå tror jeg, for man er vel i teorien en mnd på vei når man tester to uker etter innsett somregel? Huff, dette rr forvirrende2+2. Det blir som når det er fersk, bare da regner man jo ut fra uttak som unngangelse. Når det er fryst så er det jo ikke uttak, og da er innsett 2+2 (innsett i fersk er jo også 2+2 om man ikke venter på blastocyst da).
Haha! Tusen takk!!Hehe, tror deg hvis du sier du går på skyer nå jaglemte da helt å gratulere deg her også jeg
gratulerer!!!
Gratulerer masseHurra hurra!!
Pos test i dag (14dpo)
Tusen takk for utregning med klart hode!Utifra at du hadde innsett 21. September så var "unnfangelsen" 19. September. Regnet utifra vanlig syklus har du termin 14. Juni. Du er idag 4+0 (Babyverden terminkalkulator som regner 40+3)![]()
For en lykkerus!!! Du skal endelig få æren å bli mamma for en eller to!!! Jaaaaaaa!Tusen takk for utregning med klart hode!![]()
Ett sommerbarn! Eller 2?! Jeg er så GLAD!!!![]()
14 juniFor en fantastisk dato!
Veldig bra tall! Nesten så jeg tenker at det er to..Tusen takk for svarSå godt å få det bekreftet at dere mener der er bra.
Så trist med ex-u... Håper den runden funker fjell for deg![]()
Så spennende! Bra at vi er flere som er sent ute i gruppaEr bra du har troa, har og det!har testdato 13
![]()
Hurra! Gratulerer!Hurra hurra!!
Pos test i dag (14dpo)