Svane92
Forelsket i forumet
Ja det er helt sant, litt ekstra gøy når det er noen som er "like langt påvei"Så spennende! Bra at vi er flere som er sent ute i gruppa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er helt sant, litt ekstra gøy når det er noen som er "like langt påvei"Så spennende! Bra at vi er flere som er sent ute i gruppa![]()
Jeg tipper 2 siden krysset var så sterkt og fint!Tusen takk for utregning med klart hode!![]()
Ett sommerbarn! Eller 2?! Jeg er så GLAD!!!![]()
14 juniFor en fantastisk dato!
Haha! Tror du det? Hadde vært sprøtt om jeg skal ha tvillinger.Jeg tipper 2 siden krysset var så sterkt og fint!❤
Haha, bare hyggelig! Litt i overkant ivrig her.) ❤
Kanskje vi FAKTISK ender opp på føden sammen du og jeg!For en lykkerus!!! Du skal endelig få æren å bli mamma for en eller to!!! Jaaaaaaa!og den eller de to spirene skal holde deg hele veien tenk!!!
![]()
Da får vel jeg termindato 15 juni da![]()
Det hadde vært noe det!!!!Kanskje vi FAKTISK ender opp på føden sammen du og jeg!![]()
Ååååå!!!! Så gøy!Det hadde vært noe det!!!!Wæææææ jeg er hvertfall i ekstase at vi begge er gravide!!!!
![]()
skal fortelle mamma idag at jeg er gravidhun blir nok glad da ja
![]()
Gleder meg til du skal måle hcg, da får du jo se om det er mulighet for 2 ihvertfallHaha! Tror du det? Hadde vært sprøtt om jeg skal ha tvillinger.
Nå må jeg saumfare Internett etter tvillinggraviditets tester!![]()
Mandag får vi resultatetGleder meg til du skal måle hcg, da får du jo se om det er mulighet for 2 ihvertfall![]()
Ja veldig!!!! Tror jeg sier det rett ut! Du skal bli bestemor!!!Ååååå!!!! Så gøy!
Hvordan skal du si det til henne?!![]()
Jeg ringte min mamma (hun er i utlandet) og spurte om hun var inne. Ja sa hun. Så begynte jeg å grine og sa "du skal bli bestemor!".Det ble en fantastisk fin samtale
![]()
Nei nei! Satser på ømme slimhinner, eller at det er rester fra festeblødningJeg ser noe brunt blandet med crinoneskrekk og gru!!! Håper jeg nå ikke har mistet allerede
![]()
nå må dagen til mandag gå fort
lei meg og kjempe redd
Brunt er gammelt, jeg hadde også brunt i dag tidlig (samtidig med testen). Ikke bekymre deg unødig. Vi skal jo ta blodprøve sammen på mandagJeg ser noe brunt blandet med crinoneskrekk og gru!!! Håper jeg nå ikke har mistet allerede
![]()
lei meg og kjempe redd
Veldig vanlig å blø litt uten at det har noen påvirkning på graviditeten - og særlig når man går på progesterontilskudd! Vet jo at det ikke nødvendigvis er så lett å tro på det når det først står på, men jeg heier masse på deg!Jeg ser noe brunt blandet med crinoneskrekk og gru!!! Håper jeg nå ikke har mistet allerede
![]()
lei meg og kjempe redd
Veldig bra tall! Nesten så jeg tenker at det er to..har en venninne som var gravid med tvillinger, og hun hadde 387 på 16 dpo...
Tusen takk!![]()
NeiiidaJeg ser noe brunt blandet med crinoneskrekk og gru!!! Håper jeg nå ikke har mistet allerede
![]()
lei meg og kjempe redd
Eller eneggede?Haha! Ikke sant. Hun på fertilitetssenteret sa at hvis jeg hadde satt inn to, så kunne de fort trodd det var to. Men satte bare inn ett, så det er "bare" èn<3
Eller eneggede?har faktisk hørt om noen som har fått satt inn ett egg og fått tvillinger før
![]()