* Innsett i September *

Åå, så mange fine tester her inne nå! Så spennende!!!

Første kontroll etter jeg begynte på sprøyter var på torsdag. Mange flere follilker dette forsøket, og alle var jevnere i størrelse. Fortsatt ikke store nok, ny kontroll på mandag, og uttak blir onsdag eller fredag til uken.
Denne runden merker jeg mye mer at ting skjer i eggstokkene, spent på neste uke

Kunne ikke holde meg etter at jeg fikk strek på billig testen. Så måtte ta en digital. Tør ikke helt tro på det, nå ber jeg på mine knær at dette må sitte hele veien. Tenker mitt om at begge eskimoene må ha festet seg?:HeartblueVis vedlegget 135403
JAAAA!!!!! Gratulerer!! Denne gangen sitter den! Fikk frysninger jeg nå!! Så utrolig bra, et lite mai-nurk!! Ha en strålende helg!

Kunne ikke dy meg å teste i dag. Hadde innsett på mandag og det var en svak strek. Det er nok ovitrellen som sitter igjen enda, så får håpe den går ut snart så jeg kan teste på nytt :) denne rugetiden er forferdelig for psyken altså :/

Må bestille flere strimmel tester nå tror jeg

Last edited:
Gratulerer til alle med positiv test! Så flott å se at mange får det til og blir gravide! :)
Vi er midt inne i vårt første ICSI-forsøk. Uttak på fredag (igår) og innsett igjen på mandag. Håper selvfølgelig på det beste, men er også realist. Er ekstra spent siden det er første runde.
Allerede nå gruer jeg meg til ventetida frem til testdagen. Jeg er utolmodig, men så mange flotte positive tester gjør at jeg holder humøret og håpet oppe. Det går faktisk an! :D

Ååh, jeg håper jeg også får ta del i denne flotte resultatlista om noen uker!! På fredag er første kontroll på nytt regime og jeg er megaspent! Gratulerer alle som har fått så fine tester, jeg gjør så godt jeg kan for å komme etter ;)
Holder av plass til deg ;)

JAAAA!!!!! Gratulerer!! Denne gangen sitter den! Fikk frysninger jeg nå!! Så utrolig bra, et lite mai-nurk!! Ha en strålende helg!
Tusen takk!! Og takk for at du heier på meg :-) jeg krysser og håper at spiren sitter denne gangen. De sier jo "tredje gangen gjelder" ;)

Du vet du tenker en del på prøving når du tenker på "billige tester" når du kjører etter en bil med BT på skiltene...:rolleyes:

- Og når du sjekker forumet før nettaviser og face :p
Eller når du ser skilt med PP og tenker på prøveperiode... :p

Du vet du tenker en del på prøving når du tenker på "billige tester" når du kjører etter en bil med BT på skiltene...:rolleyes:

- Og når du sjekker forumet før nettaviser og face :p
Hahahaha :)) :)) Samme her. Sjekker forumet hvert 5. minutt:)

Ser streker overalt!
b134f16efce74054b833fa25a216cd19

Gratulerer så mye med til alle sammen :)

Rugedag 10 :)
ImageUploadedByBV Forum1442121077.472910.jpg
ImageUploadedByBV Forum1442121094.583697.jpg

På samlebilde: nederst rugedag 9.
Øverst + CB+ fra i dag :)

Back
Topp