* Innsett i September *

Sammenlignet med gårsdagens. Nå er jeg seriøst bitt av testebasillen!!!
870783d5bab5cf2d457bd8973472c141
Du får positiv digital på den der!!!:D

Kunne ikke holde meg etter at jeg fikk strek på billig testen. Så måtte ta en digital. Tør ikke helt tro på det, nå ber jeg på mine knær at dette må sitte hele veien. Tenker mitt om at begge eskimoene må ha festet seg?:HeartblueVis vedlegget 135403
Hurraaaa!!!! ❤❤

Da ble mitt forsøk endret fra ivm til "forsøk i naturlig syklus". Dette fordi jeg har en folikkel som har vokst seg for stor. Skulle nesten ikke være mulig. Kjenner jeg er veldig usikker på uttak av kun et egg....

Kunne ikke holde meg etter at jeg fikk strek på billig testen. Så måtte ta en digital. Tør ikke helt tro på det, nå ber jeg på mine knær at dette må sitte hele veien. Tenker mitt om at begge eskimoene må ha festet seg?:HeartblueVis vedlegget 135403

Sååå herlig å se Cinnamon! Gratulerer så mye :D Kanskje det er to her ja. Veldig glad på dine vegne.

Da ble mitt forsøk endret fra ivm til "forsøk i naturlig syklus". Dette fordi jeg har en folikkel som har vokst seg for stor. Skulle nesten ikke være mulig. Kjenner jeg er veldig usikker på uttak av kun et egg....

Huff, her er det stadig nye svinger. Ting er uforutsigbart... Håper at dette kan fungere da! Kanskje er dette det som skal til.

Min sammenligning. :)
Har kjøpt to stk CB+ og to stk CBD :D. Litt helgekos liksom ;)
ImageUploadedByBV Forum1441974895.456474.jpg

Min sammenligning. :)
Har kjøpt to stk CB+ og to stk CBD :D. Litt helgekos liksom ;)
Vis vedlegget 135453
Hihihi :) Viktig å ha litt å kose seg med i helgen!! Jeg har en CBD som venter på meg på mandag. CAN'T WAIT!! Så har jeg ca. 20 sånne strimler igjen da. Litt å gjøre i helgen for å si det sånn:))

Hva teller dere som rugedag 1? Jeg hadde innsett på mandag som var. Er jeg på rugedag 4 eller 5 da? Tenkte å ta en strimmel test påmdag 8

Hva teller dere som rugedag 1? Jeg hadde innsett på mandag som var. Er jeg på rugedag 4 eller 5 da? Tenkte å ta en strimmel test påmdag 8
Noen teller innsett som rugedag 1 og noen 0. Jeg teller som dag null, for det har jo ikke gått en hel dag. Det blir som dpo. Man teller jo fra dagen etter:) Jeg vil si du er på rugedag 4:)

Rugedag 9 :)
ImageUploadedByBV Forum1442034536.637225.jpg
ImageUploadedByBV Forum1442034551.326959.jpg

Back
Topp