Cinnamon
Glad i forumet
Du får positiv digital på den der!!!Sammenlignet med gårsdagens. Nå er jeg seriøst bitt av testebasillen!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får positiv digital på den der!!!Sammenlignet med gårsdagens. Nå er jeg seriøst bitt av testebasillen!!!![]()
Skal overraske mannen på mandag med den digitaleDu får positiv digital på den der!!!![]()
Hurraaaa!!!! ❤❤Kunne ikke holde meg etter at jeg fikk strek på billig testen. Så måtte ta en digital. Tør ikke helt tro på det, nå ber jeg på mine knær at dette må sitte hele veien. Tenker mitt om at begge eskimoene må ha festet seg?Vis vedlegget 135403
ja, hurra!! helt utrolig, nå har den spiren(e) bare å sitte, har bestemt meg for det. Snart kommer du etterHurraaaa!!!! ❤❤
Ja!! Den/de har å holde seg derja, hurra!! helt utrolig, nå har den spiren(e) bare å sitte, har bestemt meg for det. Snart kommer du etter![]()
Kunne ikke holde meg etter at jeg fikk strek på billig testen. Så måtte ta en digital. Tør ikke helt tro på det, nå ber jeg på mine knær at dette må sitte hele veien. Tenker mitt om at begge eskimoene må ha festet seg?Vis vedlegget 135403
Sammenlignet med gårsdagens. Nå er jeg seriøst bitt av testebasillen!!!![]()
Da ble mitt forsøk endret fra ivm til "forsøk i naturlig syklus". Dette fordi jeg har en folikkel som har vokst seg for stor. Skulle nesten ikke være mulig. Kjenner jeg er veldig usikker på uttak av kun et egg....
Weeee!!! Jeg krysser for kontinuerlig stigningNÅ må jeg vel få skrive: flott stigning! Gratulerergratulerergratulerer![]()
Hihihi
Noen teller innsett som rugedag 1 og noen 0. Jeg teller som dag null, for det har jo ikke gått en hel dag. Det blir som dpo. Man teller jo fra dagen etterHva teller dere som rugedag 1? Jeg hadde innsett på mandag som var. Er jeg på rugedag 4 eller 5 da? Tenkte å ta en strimmel test påmdag 8
Hva teller dere som rugedag 1? Jeg hadde innsett på mandag som var. Er jeg på rugedag 4 eller 5 da? Tenkte å ta en strimmel test påmdag 8
TakkSniker i tråden deres igjen: Gratulerer!![]()
![]()
![]()