TakkKrysser fingre for at det denne gangen holder helt til mål!
![]()
Krysser fingrene for deg jeg og! ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKrysser fingre for at det denne gangen holder helt til mål!
![]()
Basert på egen erfaring de siste dagene så ville jeg sagt nei, ikke OvitrelleRugedag 8- tok min første test:
(Kan være ovitrelle siden det er 12 dager siden...?)
Tatt innen tidsfristen:
Vis vedlegget 135545
Tatt etter 40 min:
Vis vedlegget 135549
Håper at det er det ene gullegget som skal til. Skjønner at du er usikker. Jeg krysser fingrene mine for degDa ble mitt forsøk endret fra ivm til "forsøk i naturlig syklus". Dette fordi jeg har en folikkel som har vokst seg for stor. Skulle nesten ikke være mulig. Kjenner jeg er veldig usikker på uttak av kun et egg....
Jeg teller insett som dag 0. Rygedag 1 er altså dagen etter innsettetHva teller dere som rugedag 1? Jeg hadde innsett på mandag som var. Er jeg på rugedag 4 eller 5 da? Tenkte å ta en strimmel test påmdag 8
Gratulerer!
Jeg tipper at du ikke hadde fått så sterk strek på Ovitrelle. Da jeg hadde mitt ferskforsøk så var den helt ute til rugedag 8. Jeg hvisker forsiktig gratulerer!Rugedag 8- tok min første test:
Tatt innen tidsfristen:
Vis vedlegget 135545
Tatt etter 40 min:
Vis vedlegget 135549
Å, tusen takk kjære deg! Nå krysser jeg mine ben og ber at spiren vil forbil i magen frem til mai.Sååå herlig å se Cinnamon! Gratulerer så myeKanskje det er to her ja. Veldig glad på dine vegne.
Wææ!Jeg tipper at du ikke hadde fått så sterk strek på Ovitrelle. Da jeg hadde mitt ferskforsøk så var den helt ute til rugedag 8. Jeg hvisker forsiktig gratulerer!![]()

Basert på egen erfaring de siste dagene så ville jeg sagt nei, ikke Ovitrelle![]()
Jeg ser!!!!!!!Rugedag 8- tok min første test:
Tatt innen tidsfristen:
Vis vedlegget 135545
Tatt etter 40 min:
Vis vedlegget 135549
Rugedag 8- tok min første test:
Tatt innen tidsfristen:
Vis vedlegget 135545
Tatt etter 40 min:
Vis vedlegget 135549
Viktig med samlebilde så man kan se stigningen!
Gratulerer! Så utrolig mange gravide her!