Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JAAAA!!!!! Gratulerer!! Denne gangen sitter den! Fikk frysninger jeg nå!! Så utrolig bra, et lite mai-nurk!! Ha en strålende helg!Kunne ikke holde meg etter at jeg fikk strek på billig testen. Så måtte ta en digital. Tør ikke helt tro på det, nå ber jeg på mine knær at dette må sitte hele veien. Tenker mitt om at begge eskimoene må ha festet seg?Vis vedlegget 135403
Holder av plass til degÅåh, jeg håper jeg også får ta del i denne flotte resultatlista om noen uker!! På fredag er første kontroll på nytt regime og jeg er megaspent! Gratulerer alle som har fått så fine tester, jeg gjør så godt jeg kan for å komme etter![]()
Tusen takk!! Og takk for at du heier på megJAAAA!!!!! Gratulerer!! Denne gangen sitter den! Fikk frysninger jeg nå!! Så utrolig bra, et lite mai-nurk!! Ha en strålende helg!
Eller når du ser skilt med PP og tenker på prøveperiode...Du vet du tenker en del på prøving når du tenker på "billige tester" når du kjører etter en bil med BT på skiltene...
- Og når du sjekker forumet før nettaviser og face![]()
HahahahaDu vet du tenker en del på prøving når du tenker på "billige tester" når du kjører etter en bil med BT på skiltene...
- Og når du sjekker forumet før nettaviser og face![]()
Eller når du ser skilt med PP og tenker på prøveperiode...![]()
Hahaha!! Man blir jo helt hjerneskadet av å være langtidsprøverHahahaha
Hva med EL bil?
Wohoo!Holder av plass til deg![]()
Hehe den var braSer streker overalt!![]()
Hahaha!! Man blir jo helt hjerneskadet av å være langtidsprøver![]()
Oj, himmel! For noen fantastisk sterke streker! Gratulerer!Rugedag 10
Vis vedlegget 135690Vis vedlegget 135691
På samlebilde: nederst rugedag 9.
Øverst + CB+ fra i dag![]()
Det hadde vært helt fantastisk! Jeg håper sånn at det sitter hele veien for oss <3Men nå håper vi at vi slipper å tenke på disse forkortelsene på en stund![]()