Oj! Se den da! Hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rugedag 9. Man kan fortsatt skimte streken![]()
![]()
Fantastisk!!!Gratulerer!Rugedag 7 Vis vedlegget 135381
Tør ikkeDefinitivt! Denne er jo veldig tydelig så tidlig syns jegGratulerer så mye! Skal du snart ta digital?
![]()
Kunne ikke holde meg etter at jeg fikk strek på billig testen. Så måtte ta en digital. Tør ikke helt tro på det, nå ber jeg på mine knær at dette må sitte hele veien. Tenker mitt om at begge eskimoene må ha festet seg?Vis vedlegget 135403
Fin test!!!❤❤❤Kunne ikke holde meg etter at jeg fikk strek på billig testen. Så måtte ta en digital. Tør ikke helt tro på det, nå ber jeg på mine knær at dette må sitte hele veien. Tenker mitt om at begge eskimoene må ha festet seg?Vis vedlegget 135403
Wohoo!Sammenlignet med gårsdagens. Nå er jeg seriøst bitt av testebasillen!!!![]()
Gratulerer!!Kunne ikke holde meg etter at jeg fikk strek på billig testen. Så måtte ta en digital. Tør ikke helt tro på det, nå ber jeg på mine knær at dette må sitte hele veien. Tenker mitt om at begge eskimoene må ha festet seg?Vis vedlegget 135403
takk !!Fantastisk!!!Gratulerer!![]()
Tusen takk skal du ha!!Nydelige tester ❤❤❤ Starbucks Solsikke2016 og Cinnamon
Takk, skal du ha!!Gratulerer![]()
![]()
Takk, kjære deg!Sniker, men jeg må si: Gratulerer!![]()
Tusen takk skal du ha!Gratulerer!!