* Innsett i September *

Jeg ser jeg ser! ! ! Ovitrelle bør jo være ute nå? :-)
Den bør jo det, for den har aldri sittet lenger enn 10 dager på meg tidligere. Men så blir man jo litt skeptisk til alt da. Særlig når jeg hdde kjemisk sist...Tar alt med en klype salt frem til jeg får noen skikkelig sterke streker :) Skulle egentlig ikke teste før på mandag....men jeg er så svaaaaaaak:)) :))

Ser strek uten problemer! Når har ovitrelle vært ute ved tidligere forsøk? Hvilken rugedag fikk du positiv test forrige gang (når du ble gravid)? Og ikke minst: når skal du teste igjen?:D Krysser for spire(r).
WEEE!! :)) :)) Haha:) Jeg har jo tidligere fått blank på rugedag 6, og da jeg fikk positiv sist testet jeg første gang på rugedag 12. Jeg må jo teste igjen i morgen da...hihihi:)) Takk❤

Den bør jo det, for den har aldri sittet lenger enn 10 dager på meg tidligere. Men så blir man jo litt skeptisk til alt da. Særlig når jeg hdde kjemisk sist...Tar alt med en klype salt frem til jeg får noen skikkelig sterke streker :) Skulle egentlig ikke teste før på mandag....men jeg er så svaaaaaaak:)) :))

Skjønner at du er redd, er redd selv for kjemiske, vært gjennom det og er helt forferdelig. MEN: denne gangen skal det sitte! Nå skal den streken utvikle seg :D

Skjønner at du er redd, er redd selv for kjemiske, vært gjennom det og er helt forferdelig. MEN: denne gangen skal det sitte! Nå skal den streken utvikle seg :D
Hehe :) Ja, denne gangen må de kloooore seg fast!

Åååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8 (8dp2dt), og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...
e1a619cae5c9a4a98245fefc3a283a0d

Ser streken klart og tydelig! :D Håper Ovitrellen er ute nå. Shit! Ser ut som du er gravid! :) *håpe håpe* :)

Masse lykke til :) Du må oppdatere her når det er over. Har du hatt noen forsøk før?

Takk for det :-)

Vi har ei jente på 3 år, som vi fikk på første forsøk. Nå vil vi prøve på et søsken og Er på vårt 2 forsøk med det "prosjektet". Ved første forsøk var det på første runde ikke noen brukbare egg og på andre runde fikk vi satt inn ett egg, som dessverre ikke festet seg..

Ser streken klart og tydelig! :D Håper Ovitrellen er ute nå. Shit! Ser ut som du er gravid! :) *håpe håpe* :)
Jeg håper også at den er ute :D Det ser ihvertfall sånn ut på testen, så da er det bare å krysse for at den bare blir sterkere for hver dag nå;) Nå har jeg jo testet én dag, så da må jeg jo bare fortsette. Hahaha:))

Åååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8 (8dp2dt), og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...
e1a619cae5c9a4a98245fefc3a283a0d
Er strek der ja! Når tar du neste for å se om den er sterkere?

Hvilken dag er du på? Ser klart en strek! Kjipt Ovitrellen kødder sånn med hjernene våres.... Håper du er gravid!! :D
Er på rugedag 7 :) VET jo at det virkelig godt kan være Ovitrelle, men håper jo den er ute av kroppen nå. Satte Ovitrelle sønd 30. aug, så det er jo over 10 døgn siden. Husker ikke når testen ble negativ sist gang i februar.

Så Håpet blomstrer for fullt, og testetøsa har satt inn høygiret ;)

WEEE!! :)) :)) Haha:) Jeg har jo tidligere fått blank på rugedag 6, og da jeg fikk positiv sist testet jeg første gang på rugedag 12. Jeg må jo teste igjen i morgen da...hihihi:)) Takk❤

Skal ikke rope ennå, men det virker jo lovende Starbucks. Håper det er en stayer eller to! Hehe :) Det er klart du må det. Veldig spennende :D Håperhåperhåper.

Takk for det :-)

Vi har ei jente på 3 år, som vi fikk på første forsøk. Nå vil vi prøve på et søsken og Er på vårt 2 forsøk med det "prosjektet". Ved første forsøk var det på første runde ikke noen brukbare egg og på andre runde fikk vi satt inn ett egg, som dessverre ikke festet seg..

Håper du får bedre resultater denne runden :) Regner med de har endret litt på protokollen.

Herlig Starbucks! Jeg har trua! Blir spennende å følge med ;) jaaa heier for ny test imorgen jeg :)

Rugedag 7.
Streken er rosa og tydelig, innen fristen, men...:

1. Dette er restene av Ovitrelle (satt sønd kveld forrige uke = 10 døgn)

2. Det er to eller en spire.

Spenningen stiger ;)
Åååååå så spennende!!!!! :D :D :D :D

Back
Topp