* Innsett i September *

Hva er AIH igjen? Er så dårlig på å huske begreper :oops: Prøvde å se i dagboken din, men fant bare det du hadde skrevet om samtalen på Porsgrunn?

Håper dere lykkes nå da :-)
Inseminering med sambos egne svømmere :)

Nei har ikke skrevet om det der ennå:) holder meg til assistert frem til jeg vet hvordan det går :)

Du får høre med dem ;) sa ikke sykepleier hvem dag det eventuelt kom til å bli. Hun sa mandag eller tirsdag ville hun tro ;)

Aha! Skjønner! Men dette er viktig for deg, så ikke bry deg om surpompen! ;)
Nei, hun sa ingenting om innsett, bare ultralyd. Får vite på tirsdag da :)

Jeg har vært en del borte fra jobb pga forskjellig kronisk sykdom før.
Sa ifra i dag at jeg skulle til legen på tirsdag. Er redd jeg må bli hjemme i morgen pga forskjølelsen... I tillegg er det mye mangel på ansatte hos oss, så det er litt sånn dårlig stemning på jobb kan du si.... Men men.

Viktigste for meg er ikke jobben, men familie <3

Aha! Så bra at det finnes muligheter! Det er på Porsgrunn det også?
Ja det stemmer :) AIH var ikke planen, men derimot IVF var mer planen. Men UL viste perfekte forhold og nær EL som legen gjerne ville benytte seg av :) veldig glad for det :) kanskje slipper vi unna IVF :)

Rugedag 7.
Streken er rosa og tydelig, innen fristen, men...:

1. Dette er restene av Ovitrelle (satt sønd kveld forrige uke = 10 døgn)

2. Det er to eller en spire.

Spenningen stiger ;)

Rugedag 7.
Streken er rosa og tydelig, innen fristen, men...:

1. Dette er restene av Ovitrelle (satt sønd kveld forrige uke = 10 døgn)

2. Det er to eller en spire.

Spenningen stiger ;)
Iiiiik! Så spennende!

Har du testet etter ovitrellen tidligere i uka da? Burde vel ikke være tydelig strek så lenge etter? :D

Testet også for to dager siden. jeg innbiller meg (selvsagt) at streken er bittelitt sterkere :D

ImageUploadedByBV Forum1441863429.685356.jpg

Uttak imorra.. Blir spennende å se hvor mange egg det bli og om det blir noen som kan brukes.

Åååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8 (8dp2dt), og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...
e1a619cae5c9a4a98245fefc3a283a0d

Last edited:
Jaa! Har du forresten brukt menopur? Er litt usikker på om jeg gjorde rett med sprøyta når jeg skulle trekke opp. Skal den skyves inn før man tar ut for eksempel? Sto så kort forklart at jeg hadde mange spørsmål :p
Nei, desverre. Jeg har kun brukt Gonal f. De fleste medisinprodusenter har videoer på youtube man kan se på :-)

Åååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8, og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...
Jeg ser jeg ser! ! ! Ovitrelle bør jo være ute nå? :-)

Åååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8, og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...

Ser strek uten problemer! Når har ovitrelle vært ute ved tidligere forsøk? Hvilken rugedag fikk du positiv test forrige gang (når du ble gravid)? Og ikke minst: når skal du teste igjen?:D Krysser for spire(r).

Back
Topp