Inseminering med sambos egne svømmereHva er AIH igjen? Er så dårlig på å huske begreperPrøvde å se i dagboken din, men fant bare det du hadde skrevet om samtalen på Porsgrunn?
Håper dere lykkes nå da![]()
Nei har ikke skrevet om det der ennå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inseminering med sambos egne svømmereHva er AIH igjen? Er så dårlig på å huske begreperPrøvde å se i dagboken din, men fant bare det du hadde skrevet om samtalen på Porsgrunn?
Håper dere lykkes nå da![]()
Hurra! Nå er du "ordentlig" i gangFørste sprøyte satt med menopur! Så mange flere muligheter til å gjøre feil enn med puregon så jeg blir helt matt :/
Jaa! Har du forresten brukt menopur? Er litt usikker på om jeg gjorde rett med sprøyta når jeg skulle trekke opp. Skal den skyves inn før man tar ut for eksempel? Sto så kort forklart at jeg hadde mange spørsmålHurra! Nå er du "ordentlig" i gang![]()
Nei, hun sa ingenting om innsett, bare ultralyd. Får vite på tirsdag daDu får høre med demsa ikke sykepleier hvem dag det eventuelt kom til å bli. Hun sa mandag eller tirsdag ville hun tro
![]()
Aha! Skjønner! Men dette er viktig for deg, så ikke bry deg om surpompen!![]()
Inseminering med sambos egne svømmere
Nei har ikke skrevet om det der ennåholder meg til assistert frem til jeg vet hvordan det går
![]()
Ja det stemmerAha! Så bra at det finnes muligheter! Det er på Porsgrunn det også?
Iiiiik! Så spennende!Rugedag 7.
Streken er rosa og tydelig, innen fristen, men...:
1. Dette er restene av Ovitrelle (satt sønd kveld forrige uke = 10 døgn)
2. Det er to eller en spire.
Spenningen stiger![]()
Testet også for to dager siden. jeg innbiller meg (selvsagt) at streken er bittelitt sterkere
Vis vedlegget 135203
Nei, desverre. Jeg har kun brukt Gonal f. De fleste medisinprodusenter har videoer på youtube man kan se påJaa! Har du forresten brukt menopur? Er litt usikker på om jeg gjorde rett med sprøyta når jeg skulle trekke opp. Skal den skyves inn før man tar ut for eksempel? Sto så kort forklart at jeg hadde mange spørsmål![]()
Jeg ser jeg ser! ! ! Ovitrelle bør jo være ute nå?Åååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8, og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...![]()
Spennende!!! Hvor mange dager er det siden du satt sprøyta?Testet også for to dager siden. jeg innbiller meg (selvsagt) at streken er bittelitt sterkere
Vis vedlegget 135203
Testet også for to dager siden. jeg innbiller meg (selvsagt) at streken er bittelitt sterkere
Vis vedlegget 135203
Lykke til! Hvilken klinikk hører du til?Uttak imorra.. Blir spennende å se hvor mange egg det bli og om det blir noen som kan brukes.
Åååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8, og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...![]()
Uttak imorra.. Blir spennende å se hvor mange egg det bli og om det blir noen som kan brukes.