* Innsett i September *

Sniker litt hos dere. Ift pilates og yoga så har jeg fått høre at man ikke skal begynne med det om det ikke er noe man har gjort det før. Det gjelder hele første trimester. Elipsemaskin evt er fint, uten for høy intensitet.
Bare kos med sniking :D (ordboken på mobilen ville ha det til å være snoking haha) takker for info, da skal jeg faktisk bruke elipsemaskinen med god samvittighet :D :D

Vet ikke om det blir innsett i september, eller oktober. Skal skje akkurat i månedsskiftet. Så får nå begynne å skravle her. :) starter med progynova eller hva det nå heter den 16. Ca. :)

Håper det blir i september da. Vet ikke med deg, men jeg tenker sånn "desto før desto bedre" :p

Takker for info, da fortsetter jeg med gode gåturer ;) slet så utrolig med ubehag/verking i nedre korsryggen i starten på lutinus bruken så jeg måtte begynne å gå turer allerede rugedag 1! Så nå har jeg endelig blitt kvitt det! Klinikkene har helt sikkert forskjellige retningslinjer ang det ja :)

Bra du er kvitt det. Å gå er godt for alt det syns jeg ;) Blir alltid lettere i hodet av det. Og så øker det jo blodsirkulasjonen.

Etter innsett på fredag føler jeg meg i psykisk ubalanse. Har rare tanker om at min fine spire kommer til å falle ut når jeg er på do, når jeg nyser og når jeg er på jobb. Jobber som førskolelærer og tar meg selv inn tenke " var det så lurt å løfte henne ned fra stolen" osv... Er livredd for alt siden spira ikke satt sist gang, og etter min kjemiske graviditet i august er jeg nesten gal:( andre som er rare tanker som meg?

Etter innsett på fredag føler jeg meg i psykisk ubalanse. Har rare tanker om at min fine spire kommer til å falle ut når jeg er på do, når jeg nyser og når jeg er på jobb. Jobber som førskolelærer og tar meg selv inn tenke " var det så lurt å løfte henne ned fra stolen" osv... Er livredd for alt siden spira ikke satt sist gang, og etter min kjemiske graviditet i august er jeg nesten gal:( andre som er rare tanker som meg?

Det er ikke lett å ruge nei. Det er normalt å ha mange tanker i hodet. Håper du får en positiv test, da vil jo alt være verdt det :) Klem

Jeg jobber som ped.leder på småbarnsavdeling, så det er hektiske dager og mye løft. Har ikke tid til å tenke så mye før jeg kommer hjem, men da kommer tanken om at jeg har løftet for tungt. Stresset for mye. Husket jeg å vaske hendene etter at jeg satt i sandkassa?

Huff, disse dagene er ikke lette. Har bestemt meg for å tenke positivt, men det er helt umulig å bare være "der"!

Hurra!! Endelig kom drittkjerringa ;)
Da er det bare å knaske piller og ringe Riksen for time. Du ligger kun 2 dager etter meg, blir spennende med fryseforsøk altså!
Da har man begynt å ta piller! Hurra :) Men er så utrolig trøtt og svimmel! Er det noe du har merket noe av?

Herremin ja! Bare to dager forskjell ja :) spent på når jeg skal på kontroll da :)

det her får vi satse på går vår vei ❤️ :)

Da har man begynt å ta piller! Hurra :) Men er så utrolig trøtt og svimmel! Er det noe du har merket noe av?

Herremin ja! Bare to dager forskjell ja :) spent på når jeg skal på kontroll da :)

Trøtt/utmattet er jeg, men det kommer alltid med mensen.

MEN kjenner en god forskjølelse på vei også :( Nyser hele tida, nesa renner og halsen klør... Har lagt meg 1 time før jeg pleier siden jeg føler meg helt fjern.

Regner ikke med at man får forskjølelses-symptomer av progynova?!

Uff... Har ikke tid å være syk nå, passer dårlig.

Fikk du ikke vite time for ul i dag? :) Da får du det helt sikkert i morgen. Tipper ul blir torsdag neste uke for deg :)

jeg sniker meg til å svare jeg. Jeg var kjempetrøtt og svimmel og ør da jeg gikk på progynova og utrogest i vår. Ble skikkelig ille når jeg begynte på utrogest da, håper det ikke blir slik for deg også :/

Trøtt/utmattet er jeg, men det kommer alltid med mensen.

MEN kjenner en god forskjølelse på vei også :( Nyser hele tida, nesa renner og halsen klør... Har lagt meg 1 time før jeg pleier siden jeg føler meg helt fjern.

Regner ikke med at man får forskjølelses-symptomer av progynova?!

Uff... Har ikke tid å være syk nå, passer dårlig.

Fikk du ikke vite time for ul i dag? :) Da får du det helt sikkert i morgen. Tipper ul blir torsdag neste uke for deg :)
Forkjølelse tviler jeg er en bivirkning :) det er nok høsten sin feil ;)

Nei jeg rakk ikke å ringe inn før det var stengt pga mensen kom for fullt rett etter. Men da ringer jeg inn idag når det åpner 12:00

Kjipt å bli syk, har hanglet et par uker selv nå.

Men lurer fælt på hvor lenge vi skal gå på pillene? For leste på pakningen at man skal ikke gå på de om man er gravid

jeg sniker meg til å svare jeg. Jeg var kjempetrøtt og svimmel og ør da jeg gikk på progynova og utrogest i vår. Ble skikkelig ille når jeg begynte på utrogest da, håper det ikke blir slik for deg også :/
Aha! Men da er det nok pillene ja. :) får bare overleve de få bivirkningene.

Det blir en spennende tid fremover her inne! Nå skal vi satse på maaaange gravide, helst alle her ;)

Så nå er jeg mer spent på dere som allerede er rugere og venter på å TD :) Masse lykke til jenter :)

I går var det bare skikkelig mensen-murringer i magen. Sånn at jeg ikke klarte å overse de.... Våknet av det samme i natt, og det knager fortsatt til og fra der nede. Håpet tennes selvsagt, selvom jeg er klar over at det gjerne kan være "Lurinus" som har slått til for fullt.

Hvilke symptomer har dere hatt hittill/ rundt rugedag 5-6? :D

Forkjølelse tviler jeg er en bivirkning :) det er nok høsten sin feil ;)

Nei jeg rakk ikke å ringe inn før det var stengt pga mensen kom for fullt rett etter. Men da ringer jeg inn idag når det åpner 12:00

Kjipt å bli syk, har hanglet et par uker selv nå.

Men lurer fælt på hvor lenge vi skal gå på pillene? For leste på pakningen at man skal ikke gå på de om man er gravid
Lurer på om jeg skulle bruke dem til uke 12. Hvertfall utrogestan. Husker ikke hva jeg gjorde med progynova.

Da var første Menopur sprøyte satt :D Den var litt seigere få nåla gjennom huden, men kjente ingenting. :) Var ikke noe grue seg til i hele tatt.

Håper inderlig at menopuren gir meg egg nå da. Har kun fått 4-5 egg på Puregon.

Aha! Men da er det nok pillene ja. :) får bare overleve de få bivirkningene.

Jeg er heldigvis ikke svimmel av Progynova, men jeg er trøtt som en dupp.. I går la jeg meg kl 21.30 og måtte dra meg ut av senga kl 07:confused:

Da var første Menopur sprøyte satt :D Den var litt seigere få nåla gjennom huden, men kjente ingenting. :) Var ikke noe grue seg til i hele tatt.

Håper inderlig at menopuren gir meg egg nå da. Har kun fått 4-5 egg på Puregon.
Så bra at du er i gang med sprøyter :-) Håper at Menopuren gjør susen for eggene dine!

Back
Topp