* Innsett i September *

I går var det bare skikkelig mensen-murringer i magen. Sånn at jeg ikke klarte å overse de.... Våknet av det samme i natt, og det knager fortsatt til og fra der nede. Håpet tennes selvsagt, selvom jeg er klar over at det gjerne kan være "Lurinus" som har slått til for fullt.

Hvilke symptomer har dere hatt hittill/ rundt rugedag 5-6? :D

Det høres jo veldig lovende ut da :-)

Jeg er på rugedag 5 i dag. Ikke store symptomer. Ømme pupper og trøtthet er det som er mest fremtredende. I helga, rugedag 1 og 2 hadde jeg kraftige murringer og stikkinger, men kjenner fint lite til det nå.

Da var første Menopur sprøyte satt :D Den var litt seigere få nåla gjennom huden, men kjente ingenting. :) Var ikke noe grue seg til i hele tatt.

Håper inderlig at menopuren gir meg egg nå da. Har kun fått 4-5 egg på Puregon.

Håper på gode kvalitetsegg Bethlisa :) Får tro menopur gjør susen.

I går var det bare skikkelig mensen-murringer i magen. Sånn at jeg ikke klarte å overse de.... Våknet av det samme i natt, og det knager fortsatt til og fra der nede. Håpet tennes selvsagt, selvom jeg er klar over at det gjerne kan være "Lurinus" som har slått til for fullt.

Det høres jo veldig bra ut. Håper det er spiren som jobber :)

Det høres jo veldig lovende ut da :-)

Jeg er på rugedag 5 i dag. Ikke store symptomer. Ømme pupper og trøtthet er det som er mest fremtredende. I helga, rugedag 1 og 2 hadde jeg kraftige murringer og stikkinger, men kjenner fint lite til det nå.
Krysser fingre for oss begge!! :)

Jeg har hatt mye mye menssmerter og murringer frem til nå (er vel rd 5 begge vi to nå?) Er ennå oppblåst og bittelitt øm nederst v skambeinet men utover det er det ikke mye nå lengre annet enn at jeg er hormonell/humørsvingninger..

Jeg har hatt mye mye menssmerter og murringer frem til nå (er vel rd 5 begge vi to nå?) Er ennå oppblåst og bittelitt øm nederst v skambeinet men utover det er det ikke mye nå lengre annet enn at jeg er hormonell/humørsvingninger..
Hei! :) Jeg satte inn dagen før deg, så er vel Rugedag 6 for meg, og 5 for deg tror jeg :)
Jeg er sååå spent på om dette virker for oss denne gangen!!!

Jeg har hatt mye menssmerter. Spess kramper i livmor og smerter i korsryggen. Ryggen er fortsatt vond, men mindre kramper i livmor idag. Er på ruge dag 7 idag. Er ikke lenger så oppblåst, og kjennes ut som om eggstokkene er på vei tilbake til normal størrelse:)

Forkjølelse tviler jeg er en bivirkning :) det er nok høsten sin feil ;)

Nei jeg rakk ikke å ringe inn før det var stengt pga mensen kom for fullt rett etter. Men da ringer jeg inn idag når det åpner 12:00

Kjipt å bli syk, har hanglet et par uker selv nå.

Men lurer fælt på hvor lenge vi skal gå på pillene? For leste på pakningen at man skal ikke gå på de om man er gravid

Dritt forskjølelse... Er så slitsomt å være på jobb og ikke kunne puste gjennom nesa :(

Har du fått ringt nå og fått dato for ul? Er litt spent da vettu ;)

Aner ikke hvor lenge vi skal ta de pillene... Jeg skumleste vedlegget i går pga forskjølelsen, magevondt, slapphet osv.. (hehe, må jo sjekke), men det er jo livsfarlig å lese bivirkningene... Best å la være. Syns egentlig det er helt greit å ikke vite før legen sier hva jeg skal gjøre :)

Det høres jo veldig lovende ut da :)

Spennende!! Krysser fingrene for at dette går veien :)

Spennende!! Krysser fingrene for at dette går veien :)
Tusen takk!! Tør ikke ha de største forhåpningene, men det hadde vært helt utrolig fantastisk om det hadde gått veien denne gangen :-)

Dritt forskjølelse... Er så slitsomt å være på jobb og ikke kunne puste gjennom nesa :(

Har du fått ringt nå og fått dato for ul? Er litt spent da vettu ;)

Aner ikke hvor lenge vi skal ta de pillene... Jeg skumleste vedlegget i går pga forskjølelsen, magevondt, slapphet osv.. (hehe, må jo sjekke), men det er jo livsfarlig å lese bivirkningene... Best å la være. Syns egentlig det er helt greit å ikke vite før legen sier hva jeg skal gjøre :)
Enig der! Men da bruker jeg nesespray til nød ;)

Ja kom endelig igjennom! Skal på ul torsdag 17 september :) og om aøt går bra så blir det innsett mandag eller tirsdag uka etter :)

Enig! Ble bare skeptisk når man ikke skal bruke dem om man er eller blir gravid.

Jeg er heldigvis ikke svimmel av Progynova, men jeg er trøtt som en dupp.. I går la jeg meg kl 21.30 og måtte dra meg ut av senga kl 07:confused:
Trøtt ja!!! Det er forordet. Fy søren lenge siden jeg nesten dupper av stående :) haha

Ja men godt å høre det er typisk for progynova :)

Enig der! Men da bruker jeg nesespray til nød ;)

Ja kom endelig igjennom! Skal på ul torsdag 17 september :) og om aøt går bra så blir det innsett mandag eller tirsdag uka etter :)

Enig! Ble bare skeptisk når man ikke skal bruke dem om man er eller blir gravid.

Jeg er skeptisk til alle medisinene jeg også ;) De er jo ment for alt mulig rart annet. Men det går nok bra ;)

Nesespray funker ikke... Det bare renner og renner og jeg nyser og nyser. Er så sykt kvalm nå også.

Torsdag ja! Akkurat 2 dager etter meg :) Lurer så fælt på om det blir innsett fredag eller mandag... De har vel ikke oppe i helgen på Riksen?

Venter spent siste blodprøve den 21 :) krysser fingerne og håper på spire nå :) var gjennom AIH forrige torsdag :)

Jeg er skeptisk til alle medisinene jeg også ;) De er jo ment for alt mulig rart annet. Men det går nok bra ;)

Nesespray funker ikke... Det bare renner og renner og jeg nyser og nyser. Er så sykt kvalm nå også.

Torsdag ja! Akkurat 2 dager etter meg :) Lurer så fælt på om det blir innsett fredag eller mandag... De har vel ikke oppe i helgen på Riksen?
Aha da hjelper det fint lite ja. Uff det er mye verre! Kvalme er pyyyy!

Hmm mener jeg skulle ha satt inn på en lørdag forrige gang, men pga sykdom ble det utsatt til en mandag . De har bemanning da, men veldig lite

Aha da hjelper det fint lite ja. Uff det er mye verre! Kvalme er pyyyy!

Hmm mener jeg skulle ha satt inn på en lørdag forrige gang, men pga sykdom ble det utsatt til en mandag . De har bemanning da, men veldig lite

Hadde vært perfekt å fått på en lørdag! :) *håpe håpe* Da slipper jeg å ta fri fra jobben. Sjefen er sur nok i forhold til fravær fra før...

Venter spent siste blodprøve den 21 :) krysser fingerne og håper på spire nå :) var gjennom AIH forrige torsdag :)

Hva er AIH igjen? Er så dårlig på å huske begreper :oops: Prøvde å se i dagboken din, men fant bare det du hadde skrevet om samtalen på Porsgrunn?

Håper dere lykkes nå da :-)

Hadde vært perfekt å fått på en lørdag! :) *håpe håpe* Da slipper jeg å ta fri fra jobben. Sjefen er sur nok i forhold til fravær fra før...
Du får høre med dem ;) sa ikke sykepleier hvem dag det eventuelt kom til å bli. Hun sa mandag eller tirsdag ville hun tro ;)

Aha! Skjønner! Men dette er viktig for deg, så ikke bry deg om surpompen! ;)

Back
Topp