Mia83
Glad i forumet
Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt fantastisk! Ja!!! Du kan begynne å tro at det funka!! Helt fantastisk, gratulerer så kjempemasseDa har CB digital gått fra gravid 1-2 til gravid 2-3 på en uke. Så da kanskje jeg kan begynne å tro at det funka snartUL 16. November
![]()
Gratulerer så mye![]()
Helt fantastisk! Ja!!! Du kan begynne å tro at det funka!! Helt fantastisk, gratulerer så kjempemasse![]()
Er bare nysgjerrig, hvilken rugedag er du på? Jeg er på RD 6, og klarer såvidt å la være å begynne å teste![]()
Da er jeg også ruger av et 5 delt eggde andre 3 skulle de prøve å dyrke til blacocyst før de satt det i fryseren
![]()
Gratulere som rugerKrysser for at dere får på frys også
![]()
Ntåå, fantastisk! Da får du blastocyst på frys, det er jo helt tipp topp! Kos deg i rugetiden! Krysser fingrene for degDa er jeg også ruger av et 5 delt eggde andre 3 skulle de prøve å dyrke til blacocyst før de satt det i fryseren
![]()
Da er jeg også ruger av et 5 delt eggde andre 3 skulle de prøve å dyrke til blacocyst før de satt det i fryseren
![]()
Ntåå, fantastisk! Da får du blastocyst på frys, det er jo helt tipp topp! Kos deg i rugetiden! Krysser fingrene for deg![]()
det er vel nesten bare meg igjen i denne okt gruppen som ikke har hatt uttak og innsett enda?![]()
![]()
Snart er det din tur![]()
Heldigvis hihi.. føler dere forlater meg hele gjengen( veldig gla dere gjør det da men ) hehe
Er jo bare noen dager før deg så jeg holder meg her lenge til![]()