Emiliemor
Gift med forumet
Kjempebra frøken! Det er helt topp, da blir det innsett i morra![]()
![]()
Jaaaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempebra frøken! Det er helt topp, da blir det innsett i morra![]()
![]()
Da har CB digital gått fra gravid 1-2 til gravid 2-3 på en uke. Så da kanskje jeg kan begynne å tro at det funka snartUL 16. November
![]()
Gratulerer så myeDa har CB digital gått fra gravid 1-2 til gravid 2-3 på en uke. Så da kanskje jeg kan begynne å tro at det funka snartUL 16. November
![]()
Da har CB digital gått fra gravid 1-2 til gravid 2-3 på en uke. Så da kanskje jeg kan begynne å tro at det funka snartUL 16. November
![]()
Hei, jeg har aldri tatt en graviditetstest før, så jeg lurer på om noen har noen tips til hvilke og hvor jeg burde kjøpe? Ser for meg at jeg kommer til å teste hele tiden hvis jeg kommer så langt![]()
Dere som har testet positivt, hvor lang tid tok det før eggløsningssprøyten var utav kroppen? Nå er det 12 dager siden jeg satt den, og fikk denne testen
Vis vedlegget 142447
sies det ikke at ovitrellen går ut etter ca 10 dager da?
GratulererFantastisk!
![]()
Gratulerer
![]()