*Innsett i oktober*

Da er ul kontrollen overstått... blir satt på 200 IE fra idag og ny UL kontroll mandag ..hadde 5 egg på høyre side og bare 2 på venstre men hun antok at med høyere dose nå og i helgen så ville jeg få fart på de siste også :)
Egguttak onsdag mest sannsynlig :):)

Fikk en fantastisk mye bedre opplevelse idag da jeg fikk en kvinnelig lege som utførte ul og hun ivf sykepleieren jeg hadde sist, fikk jeg denne gang også, og hun er helt super :)

Da har CB digital gått fra gravid 1-2 til gravid 2-3 på en uke. Så da kanskje jeg kan begynne å tro at det funka snart :) UL 16. November :)

gratulerer igjen :)

Hei, jeg har aldri tatt en graviditetstest før, så jeg lurer på om noen har noen tips til hvilke og hvor jeg burde kjøpe? Ser for meg at jeg kommer til å teste hele tiden hvis jeg kommer så langt :p

Hei, jeg har aldri tatt en graviditetstest før, så jeg lurer på om noen har noen tips til hvilke og hvor jeg burde kjøpe? Ser for meg at jeg kommer til å teste hele tiden hvis jeg kommer så langt :p

kjøp fra billige tester siden :) leverer raskt og anonymt og BILLIG :) de er kjempe bra faktisk :) bestilte meg akkurat 15 stk selv til 139kr m/frakt :)

Tusen takk :) Da skal jeg bestille nå. Kommer nok dessverre ikke til å klare å vente enn time mer enn at ovitrellen er ute av systemet :p

Dere som har testet positivt, hvor lang tid tok det før eggløsningssprøyten var utav kroppen? Nå er det 12 dager siden jeg satt den, og fikk denne testen
ImageUploadedByBV Forum1445581701.966733.jpg

Back
Topp