drømmeren84
Gift med forumet
Den gjør det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde aldri jeg skulle bli gla for å få el smerter igjen
Men jo, nå kjenner jeg det jobbes nedi der
Så med 2 sprøyter til før kontroll , så har jeg bedre følelse enn de forestående dager![]()
Jeg skjønte heller ikke helt at de medisinene kunne funke, og på kontroll på torsdag ble det jo fire dager til med sprøyter. Men i går var alt som det skulle, og det er det nok hos deg ogsåBlir spennende å høre hvordan kontrollen din går
![]()
Da er dagen kommet for innsett! Krysser alt for at min kjære lille blastocyst overlever opptiningen <3
Tok nye tester idag tidlig, både one step og wondfo er blanke. Kan ikke tro at ovitrelle er ute av kroppen så fort.
Håper ikke jeg får så blank test når jeg virkelig skal begynne å teste
Føler meg mislykket, jeg fikk en gang falsk positiv test
![]()
Da er jeg ruger av 1 stk blastocystDe sa at den var av topp kvalitet så vi håper at denne gangen sitter den
![]()
Gratulerer, blir spennende dager nå! Tvi tvi!Da er jeg ruger av 1 stk blastocystDe sa at den var av topp kvalitet så vi håper at denne gangen sitter den
![]()
Da er jeg ruger av 1 stk blastocystDe sa at den var av topp kvalitet så vi håper at denne gangen sitter den
![]()
Hvor lenge pleier ovitrelle å sitte i egentlig da? Eller er dette individuelt ?
Gratulerer som rugerDa er jeg ruger av 1 stk blastocystDe sa at den var av topp kvalitet så vi håper at denne gangen sitter den
![]()
Jippi og gratulererså mye som ruger![]()
Gratulerer, blir spennende dager nå! Tvi tvi!
Gratulerer så mye. Velkommen i rugeklubben![]()
Gratulerer som rugermåtte tiden gå fort
kos deg og rug vel
![]()
Tusen takk<3
Tiden blir nok å snegle forbi, men jeg skal kose meg og nyte tiden, og i hvertfall være "gravid" fram til motsatt er bevist![]()
Syklusdag 10 eller sprøytedag 10? Men er det lurt nå at ikke min kjære koser seg selv fremover tilfelle uttak og innsett kommer før man tror ? Eller holder det fra uttak?
Jeg lurer på en ting.. hvis jeg f.eks ender opp med innsett på fredag , må jeg ligge stille på lørdag da?
Min eldste datter skal ha cheerleeding konkurranse på lørdagen som jeg må og vil være med på ... :/