*Innsett i oktober*

Den gjør det ;)

Jeg trodde aldri jeg skulle bli gla for å få el smerter igjen
Men jo, nå kjenner jeg det jobbes nedi der :)
Så med 2 sprøyter til før kontroll , så har jeg bedre følelse enn de forestående dager :)

Jeg trodde aldri jeg skulle bli gla for å få el smerter igjen
Men jo, nå kjenner jeg det jobbes nedi der :)
Så med 2 sprøyter til før kontroll , så har jeg bedre følelse enn de forestående dager :)

Jeg skjønte heller ikke helt at de medisinene kunne funke, og på kontroll på torsdag ble det jo fire dager til med sprøyter. Men i går var alt som det skulle, og det er det nok hos deg også :D Blir spennende å høre hvordan kontrollen din går :)

Jeg skjønte heller ikke helt at de medisinene kunne funke, og på kontroll på torsdag ble det jo fire dager til med sprøyter. Men i går var alt som det skulle, og det er det nok hos deg også :D Blir spennende å høre hvordan kontrollen din går :)

Jeg innstiller meg på flere dager med sprøyter da jeg kun rekker 6 sprøyter før ul.. ca 900 IE puregon rekker jeg..
Men er så spent selv at jeg kjenner sommerfuglene letter inni magen hehe..
Igår sa jeg til min kjære at jeg har sprayet i 4 uker allerede og vi fant ut at det har jo gått kjempe fort :) og innen de neste 4 ukene sitter vi med svar på test :)

Tok nye tester idag tidlig, både one step og wondfo er blanke. Kan ikke tro at ovitrelle er ute av kroppen så fort.:eek::eek:
Håper ikke jeg får så blank test når jeg virkelig skal begynne å teste :confused:
Føler meg mislykket, jeg fikk en gang falsk positiv test :D;)
7b595927b72c933cf4cde08d64c86a96

Tok nye tester idag tidlig, både one step og wondfo er blanke. Kan ikke tro at ovitrelle er ute av kroppen så fort.:eek::eek:
Håper ikke jeg får så blank test når jeg virkelig skal begynne å teste :confused:
Føler meg mislykket, jeg fikk en gang falsk positiv test :D;)
7b595927b72c933cf4cde08d64c86a96

Hvor lenge pleier ovitrelle å sitte i egentlig da? Eller er dette individuelt ?

Da er jeg ruger av 1 stk blastocyst :D De sa at den var av topp kvalitet så vi håper at denne gangen sitter den :D

Jippi og gratulererså mye som ruger :):):)

Da er jeg ruger av 1 stk blastocyst :D De sa at den var av topp kvalitet så vi håper at denne gangen sitter den :D
Gratulerer, blir spennende dager nå! Tvi tvi!

Jeg lurer på en ting.. hvis jeg f.eks ender opp med innsett på fredag , må jeg ligge stille på lørdag da?
Min eldste datter skal ha cheerleeding konkurranse på lørdagen som jeg må og vil være med på ... :/

Jeg lurer på en ting.. hvis jeg f.eks ender opp med innsett på fredag , må jeg ligge stille på lørdag da?
Min eldste datter skal ha cheerleeding konkurranse på lørdagen som jeg må og vil være med på ... :/

Nei det må du ikke. :) Har lest at stress ikke er bra, men man trenger ikke å ligge hele dagen. Bare ta det med ro :)

Back
Topp