Emiliemor
Gift med forumet
Da er jeg offisiell ruger av et pent delt egg sa legen. Får håpe dette holder til termin![]()
Spennende dager fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg offisiell ruger av et pent delt egg sa legen. Får håpe dette holder til termin![]()
Pleier uttak og innsett være tidlig på morgen?
I Porsgrunn har de uttak før lunsj, og innsett etter lunsjPleier uttak og innsett være tidlig på morgen?
I Porsgrunn har de uttak før lunsj, og innsett etter lunsj![]()
Jeg hadde uttak kl 10 (men oppmøte kl 08.30), innsett kl 11.
Denne gangen er det innsett kl 12.40.![]()
Det kan væreDa må jeg nok ha barnevakt for natta ja![]()
Det kan væremen du får beskjed med en gang når uttaket blir
så du har ett par dager på å planlegge
![]()
Men det er godt å være ute i god tid, så ikke det oppstår problemer når det nærmer seg. Ikke lenge til kontroll nå! Spennende!Jajeg er nok bare litt for glad i å planlegge
hihi.. Har snakket med mormor da og luftet det for henne så hun ikke legger noen planer
hehe
Men det er godt å være ute i god tid, så ikke det oppstår problemer når det nærmer seg. Ikke lenge til kontroll nå! Spennende!
Det er greit å jobbe, da går tiden fort!Ja, særlig når vi egentlig bare har mormor å spørre. Nei ikke lenge igjen nå. Heldigvis jobber jeg kveld i morgen så jeg slipper å ha for god tid til å kjede meg
Håper jeg blir like heldig som deg![]()
Det er greit å jobbe, da går tiden fort!håper det går på første forsøk for deg! <3
Så utrolig godt å høre!! Kjempebra!! Jeg kjenner masse. Menssmerter/murringer hele tiden, skikkelig ømme pupper! Men jeg vet ikke om det er lutinus eller "virkelig". I dag og i går har jeg vært bittelitt kvalmIkke noe mer blod enn det som kom på papiret i går. En såvidt sterkere test i dag tidlig. Klamrer meg fast i håpet igjentil dere med allerede positiv test / rugere, hvordan er det med symptomer de første 14 rugedagene?
![]()
Så utrolig godt å høre!! Kjempebra!! Jeg kjenner masse. Menssmerter/murringer hele tiden, skikkelig ømme pupper! Men jeg vet ikke om det er lutinus eller "virkelig". I dag og i går har jeg vært bittelitt kvalmhar du symptomer? Gikk du på no medisiner nå?
![]()
Okey, men alle graviditeter kan være forskjelligeJeg har overhodet ingen symptomer. Og husker en hel masse sist. Så liker ikke helt det heller da.jeg husker sist en uke etter innsett fikk jeg enormt matbehov og ømme pupper. Kvalmen kom først i uke 6. Men det var murringer og stikninger. Nå ingenting. Jeg går på estradot plaster som gir meg høy puls og vektøkning og lutinus som gir meg hodepine
Porsgrunn sa jeg skal gå på begge deler til uke 12 ved evt positiv test? Hvor lenge skal du? Det er altså ikke naturlig syklus det er satt inn på.
![]()
Okey, men alle graviditeter kan være forskjelligeså lenge testene er fine så ikke bekymre deg <3 man blir lei alle disse medisinene med alle sine bivirkninger
du skal gå så lenge ja. Jeg har ikke peiling. Skal melde inn positiv test på mandag, så da får jeg beskjed om hva som skjer videre
![]()
Hei! Nå sniker redselen seg på her... Jeg har hatt mensmurringer /smerter siden tirsdag. Har test dag Mandag m blodprøve. MEN jeg som er så utolmodig testet i dag og den var jo NEGATIV Håper jeg for mye nå...satte inn egg den 07.10...
Det er godt å høreIkke noe mer blod enn det som kom på papiret i går. En såvidt sterkere test i dag tidlig. Klamrer meg fast i håpet igjentil dere med allerede positiv test / rugere, hvordan er det med symptomer de første 14 rugedagene?
![]()
men det er vel normalt det og