*Innsett i oktober*

Men det er godt å være ute i god tid, så ikke det oppstår problemer når det nærmer seg. Ikke lenge til kontroll nå! Spennende!

Ja, særlig når vi egentlig bare har mormor å spørre. Nei ikke lenge igjen nå. Heldigvis jobber jeg kveld i morgen så jeg slipper å ha for god tid til å kjede meg :p

Håper jeg blir like heldig som deg :)

Ja, særlig når vi egentlig bare har mormor å spørre. Nei ikke lenge igjen nå. Heldigvis jobber jeg kveld i morgen så jeg slipper å ha for god tid til å kjede meg :p

Håper jeg blir like heldig som deg :)
Det er greit å jobbe, da går tiden fort! :) håper det går på første forsøk for deg! <3

Ikke noe mer blod enn det som kom på papiret i går. En såvidt sterkere test i dag tidlig. Klamrer meg fast i håpet igjen :-) til dere med allerede positiv test / rugere, hvordan er det med symptomer de første 14 rugedagene? :-)

Ikke noe mer blod enn det som kom på papiret i går. En såvidt sterkere test i dag tidlig. Klamrer meg fast i håpet igjen :-) til dere med allerede positiv test / rugere, hvordan er det med symptomer de første 14 rugedagene? :-)
Så utrolig godt å høre!! Kjempebra!! Jeg kjenner masse. Menssmerter/murringer hele tiden, skikkelig ømme pupper! Men jeg vet ikke om det er lutinus eller "virkelig". I dag og i går har jeg vært bittelitt kvalm:) har du symptomer? Gikk du på no medisiner nå? :)

Så utrolig godt å høre!! Kjempebra!! Jeg kjenner masse. Menssmerter/murringer hele tiden, skikkelig ømme pupper! Men jeg vet ikke om det er lutinus eller "virkelig". I dag og i går har jeg vært bittelitt kvalm:) har du symptomer? Gikk du på no medisiner nå? :)

Jeg har overhodet ingen symptomer. Og husker en hel masse sist. Så liker ikke helt det heller da. :P jeg husker sist en uke etter innsett fikk jeg enormt matbehov og ømme pupper. Kvalmen kom først i uke 6. Men det var murringer og stikninger. Nå ingenting. Jeg går på estradot plaster som gir meg høy puls og vektøkning og lutinus som gir meg hodepine :-P Porsgrunn sa jeg skal gå på begge deler til uke 12 ved evt positiv test? Hvor lenge skal du? Det er altså ikke naturlig syklus det er satt inn på. :-)

Jeg har overhodet ingen symptomer. Og husker en hel masse sist. Så liker ikke helt det heller da. :P jeg husker sist en uke etter innsett fikk jeg enormt matbehov og ømme pupper. Kvalmen kom først i uke 6. Men det var murringer og stikninger. Nå ingenting. Jeg går på estradot plaster som gir meg høy puls og vektøkning og lutinus som gir meg hodepine :-P Porsgrunn sa jeg skal gå på begge deler til uke 12 ved evt positiv test? Hvor lenge skal du? Det er altså ikke naturlig syklus det er satt inn på. :-)
Okey, men alle graviditeter kan være forskjellige ;) så lenge testene er fine så ikke bekymre deg <3 man blir lei alle disse medisinene med alle sine bivirkninger :P du skal gå så lenge ja. Jeg har ikke peiling. Skal melde inn positiv test på mandag, så da får jeg beskjed om hva som skjer videre:D

Okey, men alle graviditeter kan være forskjellige ;) så lenge testene er fine så ikke bekymre deg <3 man blir lei alle disse medisinene med alle sine bivirkninger :P du skal gå så lenge ja. Jeg har ikke peiling. Skal melde inn positiv test på mandag, så da får jeg beskjed om hva som skjer videre:D

Ja det kan du si! :-P Det blir spennende!! :-D Ja jeg håper de bare blir sterkere og sterkere nå :)

Rugedag 12, negativ test her. Da er vel alt håp ute? Eller er det noen som har opplevd å få positiv test senere? Jeg har vel egentlig null håp om positiv test nå, men må vel møte opp på blodprøven på mandag. Ikke noe tegn til mens da, men siden jeg går på progynova og lutinus dukker den vel ikke opp før jeg slutter.

Hei! Nå sniker redselen seg på her... Jeg har hatt mensmurringer /smerter siden tirsdag. Har test dag Mandag m blodprøve. MEN jeg som er så utolmodig testet i dag og den var jo NEGATIV Håper jeg for mye nå...satte inn egg den 07.10...
ImageUploadedByBV Forum1445112657.468683.jpg

Var nok litt kjap... Er en skygge??? Tok ny i dag,men ikke morgenurin da var det negativ.... ????

Ikke noe mer blod enn det som kom på papiret i går. En såvidt sterkere test i dag tidlig. Klamrer meg fast i håpet igjen :) til dere med allerede positiv test / rugere, hvordan er det med symptomer de første 14 rugedagene? :)
Det er godt å høre:) jeg har faktisk de samme synptomene som bkno9702072. Startet så vidt med litt kvalme i går, og i dag har jeg merket ganske mye mer til det. Også er jeg så heldig å fått veldig treg mage:shifty: men det er vel normalt det og:happy:

Back
Topp