*Innsett i oktober*

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for det, selv om det er vanskelig å ikke bekymre seg for alt det vi går igjennom. Det er først de siste dagene jeg har merket noe til sprøytene, og jeg var jo på kontroll på torsdag og fikk bekreftet at jeg har respondert på dem :)

Du har nok helt rett ;) men når man er i denne prosessen hvor ønsket om at man skal få lille spire er så hinsides stor, så skal det godt gjøres og ikke være bekymret for den minste ting :p

Bekymring er en obligatorisk bivirkning under assistert befruktning vil jeg påstå. Sånn sett er du helt i rute! :)

Hehe enda godt det er noe som virker på meg :p

ImageUploadedByBV Forum1445077504.636580.jpg

Er det ikke fantastisk, dette skal feires, nå skal jeg også slappe av, prøver90, vi ligger helt likt:D

Hei alle sammen:-) Jeg har en venninne som satt inn befruktet egg for 2 uker siden. Hun var på riksen i går for å ta blodprøve og få svar på om hun har blitt gravid. Hun fikk beskjed om at de skulle ringe for å gi resultatet. Ingen ringte og når hun ringte opp var alle gått hjem for helgen. Hun tok en digital test som viser positiv. Kan hormonene hun har fått eller annet virke på testen så den blir falsk positiv, eller er hun gravid???:-)

Hei, det ble medisiner resten av helgen, så ny kontroll på mandag. Legen trodde at det kunne bli uttak på onsdag, men ville ikke si det helt sikkert. 3 eggposer? Jeg tror han fant 6 hos meg på torsdag, men syntes visst ikke de var bra nok enda. Ja, det her er altfor spennende. Du skulle ha uttak på mandag? :)
Ja bare tre, enda jeg hadde 7 folikler for 2 syklus dag.. hum hum.

Ja tar ut mandag klokka 08.00..hehe håper det går. Hvor langt i syklusen er du da??

Hei alle sammen:-) Jeg har en venninne som satt inn befruktet egg for 2 uker siden. Hun var på riksen i går for å ta blodprøve og få svar på om hun har blitt gravid. Hun fikk beskjed om at de skulle ringe for å gi resultatet. Ingen ringte og når hun ringte opp var alle gått hjem for helgen. Hun tok en digital test som viser positiv. Kan hormonene hun har fått eller annet virke på testen så den blir falsk positiv, eller er hun gravid???:-)
Venninnen din er nok gravid :) Om hun har tatt ovitrelle så går den ut av kroppen iløpet av ca 10 dager. Om jeg ikke tar feil så har riksen blodprøve 12 dager etter innsett, altså 14 dpo og nesten 16 dager etter ovitrelle ble satt. Så det er nok riktig positiv test:)

Ja bare tre, enda jeg hadde 7 folikler for 2 syklus dag.. hum hum.

Ja tar ut mandag klokka 08.00..hehe håper det går. Hvor langt i syklusen er du da??

Så rart. Jeg kan dessverre ikke så mye om det her, men blir utrolig spennende å høre hvordan det går for deg på mandag. Satser på at det går kjempefint :)
Tror jeg er på syklusdag 23. Gikk på nesespray en uke lenger enn planlagt, for skulle på ferie den uken jeg egentlig skulle ha begynt med sprøyter, så nå kjenner jeg at jeg er veldig klar for å komme til neste fase!
Lykke til med uttak :)

Back
Topp