*Innsett i oktober*

Da har jeg fått satt inn :) de fortalte meg ikke mye, annet enn at jeg ikke fikk noen på frys for de var ikke bra nok, men det jeg fikk satt inn idag var bra. Så da krysser jeg alt jeg har for at det fester seg og blir i 9 mnd:happy:

Så utrolig kjedelig Hurit_2014 at det ikke overlevde:( får håpe du kan starte opp igjen raskt da:)

Da er det satt inn en knallfin blastocyst. Kunne faktisk SE at det var hatcha før de satt det inn, utrolig fasinerende!
5 blasto på frys og noen som dyrkes videre til i morgen å fryses.
Håper det endelig skal gå!!
Lykke til alle rugere, håper det blir fryktelig mange positive tester i oktobergruppa!!

Da er det satt inn en knallfin blastocyst. Kunne faktisk SE at det var hatcha før de satt det inn, utrolig fasinerende!
Lykke til alle rugere, håper det blir fryktelig mange positive tester i oktobergruppa!!

Så spennende!! :D Lykke til!!
Jeg skal også sette inn en blastocyst. Om ca 14 dager :)

Da har jeg fått satt inn :) de fortalte meg ikke mye, annet enn at jeg ikke fikk noen på frys for de var ikke bra nok, men det jeg fikk satt inn idag var bra. Så da krysser jeg alt jeg har for at det fester seg og blir i 9 mnd:happy:

Så utrolig kjedelig Hurit_2014 at det ikke overlevde:( får håpe du kan starte opp igjen raskt da:)

Gratulerer som ruger :)

6 egg ut i dag:s får vite i morgen om noen har overlevd modning, og så blir det eventuelt innsett på torsdag. Er så spent!!!

Krysser det som krysses kan gode nyheter imorgen :)

Gratulerer som ruger og med så mange på frys
Hva menes med hatcha? ( unnskyld men jeg er så blank på detta enda :/)

Gratulerer som ruger og med så mange på frys
Hva menes med hatcha? ( unnskyld men jeg er så blank på detta enda :/)
Tusen takk for det kjære deg <3
Egget skal jo "klekke". Så det betyr ar det var et lite hull på egget å det var begynt å komme ut. Så det var veldig godt i gang det egget som ble satt inn :):) i Danmark driver de med hatching. Det gjør de ikke i Norge, så jeg fikk skikkelig bra feeling når det faktisk ble satt inn naturlig hatcha egg! :)

Fantastisk :) når kan du teste ?:)

Fantastisk :) når kan du teste ?:)
Kan teste mandag om 2 uker, men blir å teste før:P tenker jeg tester i midten av neste uke. Har en så god følelse (men det har jeg hatt mange ganger). Min mann er mer negativ, men det er jeg sikker på er for at han ikke skal bli så utrolig skuffa. Så jeg prøver jekke meg ned litt så ikke han blir positiv og får en smell:):)
Hvordan er din mann i forhold til dette? :)
Forresten, ta en titt innom prøverøret.no, Porsgrunn har starta blogg ;)

Kan teste mandag om 2 uker, men blir å teste før:P tenker jeg tester i midten av neste uke. Har en så god følelse (men det har jeg hatt mange ganger). Min mann er mer negativ, men det er jeg sikker på er for at han ikke skal bli så utrolig skuffa. Så jeg prøver jekke meg ned litt så ikke han blir positiv og får en smell:):)
Hvordan er din mann i forhold til dette? :)
Forresten, ta en titt innom prøverøret.no, Porsgrunn har starta blogg ;)

Min mann er veldig positiv faktisk :) her er det jeg som beskytter meg selv ved å ikke tørre å tenke for positivt. Vet ikke hvordan det blir når vi nå skal starte med IVF da :)

Å, har de det ja. Da skal jeg sjekke den siden ut :)

Min mann er veldig positiv faktisk :) her er det jeg som beskytter meg selv ved å ikke tørre å tenke for positivt. Vet ikke hvordan det blir når vi nå skal starte med IVF da :)

Å, har de det ja. Da skal jeg sjekke den siden ut :)
Ja, er veldig skummelt å være for positiv, for om det ikke skulle går man rett i kjelleren. Gjør jo det uansett, men om man er litt "forberedt" på det, så tenker man liksom at det kommer:)
Krysser fingrene for at dere får det til på første! Ikke så veldig lenge til du begynner nå! :D

Ja, er veldig skummelt å være for positiv, for om det ikke skulle går man rett i kjelleren. Gjør jo det uansett, men om man er litt "forberedt" på det, så tenker man liksom at det kommer:)
Krysser fingrene for at dere får det til på første! Ikke så veldig lenge til du begynner nå! :D

Nei, nå går det fort :) skal begynne til mandag :) du skal teste og jeg skal starte neste uke! Supert:D

Her har det skjedd mye den siste uken, så gøy :) Gratulerer til alle som har kommet et skritt videre!!

Jeg er på spraydag 20, kontroll i morgen og forhåpentlig sprøyter i morgen. Tenk at man håper at man skal begynne å sette sprøyter på seg selv :p:p

Back
Topp