*Innsett i oktober*

Vært på kontroll igjen idag og må si det gikk "litt for" bra. Må visst ta ut på lørdag istedenfor mandag da jeg hadde litt høye østrogen verdier og eggposene var store:) nå er jeg litt bekymret for overstimulering:shifty: men får bare ta det som det kommer:) så blir ovitrelle ikveld. Woho:p

Vært på kontroll igjen idag og må si det gikk "litt for" bra. Må visst ta ut på lørdag istedenfor mandag da jeg hadde litt høye østrogen verdier og eggposene var store:) nå er jeg litt bekymret for overstimulering:shifty: men får bare ta det som det kommer:) så blir ovitrelle ikveld. Woho:p

Oi, gud så spennende og moro :) hvor mange dager endte du opp på sprøytene tilslutt da?
Må jo være fantastisk å få den beskjeden, hehe, kjedelige med motsatt beskjed.. og man måtte ventet lenger før uttak :p
Otrrivellen er el sprøyten?
Heia heia heia fra meg :)

Oi, gud så spennende og moro :) hvor mange dager endte du opp på sprøytene tilslutt da?
Må jo være fantastisk å få den beskjeden, hehe, kjedelige med motsatt beskjed.. og man måtte ventet lenger før uttak :p
Haha ja jeg er litt fra meg for var jo psykisk innstilt på mandag :p jeg endte opp med 8 dager på sprøytene. Så var ikke så veldig lenge. tusen takk kjære deg<3

Og ja ovitrellen er el sprøyta:p glemte å svare på det:hilarious:

8 dager er jo ikke så verst da. Gikk du på menopur? Hvilken dose? :)
Gikk på gonal f 125 IE i 5 dager, så 100 på mandag og 112,5 tirsdag og onsdag. Men var jo på kontroll på tirsdag og da var jo alt OK. Å plutselig idag så det ut som at de fikk panikk fordi de var så store og fordi jeg hadde litt høyt med østrogen. :p Så tror mye har skjedd på 2 dager:p haha

Gikk på gonal f 125 IE i 5 dager, så 100 på mandag og 112,5 tirsdag og onsdag. Men var jo på kontroll på tirsdag og da var jo alt OK. Å plutselig idag så det ut som at de fikk panikk fordi de var så store og fordi jeg hadde litt høyt med østrogen. :p Så tror mye har skjedd på 2 dager:p haha

Hehe skjønner. Blir spennende med uttak i helgen da. Hvilket sykehus tilhører du?

Jeg er også på riksen. Så morsomt. Nå går det i rakettfart mot uttak tror jeg. Skal på kontroll på tirsdag, også sa sykepleier at det blir mest sannsynlig på fredag også. Håper uttak på påfølgende mandag :)

Jeg er også på riksen. Så morsomt. Nå går det i rakettfart mot uttak tror jeg. Skal på kontroll på tirsdag, også sa sykepleier at det blir mest sannsynlig på fredag også. Håper uttak på påfølgende mandag :)
Ja denne tiden går kjempe fort:D hihi plutselig er dagen for uttak her :)
Var akkurat sånn jeg skulle ha kontroll og. Starta sprøytene onsdag, kontroll tirsdag, også ble det kontroll torsdag( idag) istedenfor fredag:p

Og ja ovitrellen er el sprøyta:p glemte å svare på det:hilarious:

Hehe, oki :) men nå går du noen skikkelig spennende dager i møte, og vips så er du blitt en ruger du også; ) <3 men tiden flyr faktisk mye fortere som prøver og ivf, enn vanlig prøver har jeg merket.. hehe.. syntes jeg akkurat startet på nesespray og det har gått 8 dager alt :) så håper og tror resten vil gå like fort ;)

Riksen her også hihi

Hadde du noen bivirkninger av sprøytene?
Har hatt ganske mye murringer i magen. Som el smerter(hvis du pleier å ha det). Har også de siste dagene hatt*sorry utrolig ekkelt* sykt mye el slim:hungover: men det skulle visst være ganske normalt sa de. Og i går startet jeg å være veldig sløv. Vondt i hodet, trøtt. Føler meg litt dårlig nesten ( kan være noe helt annet også):p men man kommer seg jo over det. :happy:
Hehe, oki :) men nå går du noen skikkelig spennende dager i møte, og vips så er du blitt en ruger du også; ) <3 men tiden flyr faktisk mye fortere som prøver og ivf, enn vanlig prøver har jeg merket.. hehe.. syntes jeg akkurat startet på nesespray og det har gått 8 dager alt :) så håper og tror resten vil gå like fort ;)
Ja det er helt sprøtt hvor fort tiden har gått. På lørdag blir det 4 uker siden jeg startet med spray, og det føles nesten ut som at det kun har gått en uke:phihi

Da er ovitrellen satt så er ferdig med sprøyter :D er ganske fornøyd med det:D nå er det bare å vente til lørdag, så er det forhåpentligvis innsett på mandag om alt går som det skal:happy:

Back
Topp