*Innsett i oktober*

:p
Så bra:happy: ingenting er bedre enn at det går bra:) ja ny sprøyte hver dag. Hehe. Merket den i går når jeg satt den, så har en liten mistanke om at det var adrenalinet som gjorde at jeh ikke følte noen ting første gang:p haha men det går jo greit. Har noen bobler i sprøyta som absolutt ikke vil ut men har lest meg til at det ikke er farlig så lenge det ikke er store bobler. Og det går jo fort da.

hehe, selv om jeg jobber på et legekontor og tar blodprøver og setter injeksjoner på pas daglig, kommer jeg ikke til å ha sjans i havet på å klare det på meg selv haha :)
men er det også 1 viktig kl.slett hver dag den settes på, som du kan bestemme selv når er, eller bestemmer sykehuset når den skal settes daglig?
bobler får man lett vekk ved å småknipse på sprøyta, også dytter du de ut på en måte :P

hehe, selv om jeg jobber på et legekontor og tar blodprøver og setter injeksjoner på pas daglig, kommer jeg ikke til å ha sjans i havet på å klare det på meg selv haha :)
men er det også 1 viktig kl.slett hver dag den settes på, som du kan bestemme selv når er, eller bestemmer sykehuset når den skal settes daglig?
bobler får man lett vekk ved å småknipse på sprøyta, også dytter du de ut på en måte :p
Haha jeg prøvde på det i går men de ville reagere:pJeg fikk beskjed om at jeg skulle velge meg et tidspunkt mellom 15 og 21 også skulle jeg forholde meg til den tiden +- 2 timer. Haha jeg har hele tiden sant at han må gjøre det, men når alt kom til alt ville jeg gjøre det selv For å overbevise meg selv om at det går bra:)

Så genialt å ha noen på jobb som kan sånn :D sambo måtte gjøre det på meg første gang (han syns det var skikkelig ille selv om han latet som ingenting), andre gangen måtte jeg gjøre det selv da han jobbet overtid. Skummelt, men gikk veldig greit. Bare stille fort :P

Da har jeg vært på kontroll. Alt ser veldig fint ut! Men største eggposen er på ca 10. De skal være rundt 20. Så skal på ny kontroll til fredag igjen:D

Hvordan gikk kontrollen i går ?:)

Hei kjære deg! Det går fint, men fortsatt veldig små. Så enda ny kontroll på mandag. Porsgrunn toppa at det muligens ville bli uttak onsdag eller torsdag. Så satser på det:D
Hvordan går det med ventinga? ;) <3

Det er jo Ikke lenge til onsdag eller torsdag :) hvis det blir uttak en torsdag hvordan blir det med innsett da? Siden det pleier vel å være innsett to dager etter uttak?

Det går greit foreløpig. Har eggløsning i dag eller i morgen. Så er jo allerede halvveis i ventinga :p blir nok verst den siste uka før oppstart tenker jeg. Hehe..

Det er jo Ikke lenge til onsdag eller torsdag :) hvis det blir uttak en torsdag hvordan blir det med innsett da? Siden det pleier vel å være innsett to dager etter uttak?

Det går greit foreløpig. Har eggløsning i dag eller i morgen. Så er jo allerede halvveis i ventinga :p blir nok verst den siste uka før oppstart tenker jeg. Hehe..
Nei, håper det går fort:D Jeg har spurt om de kan dyrke til blastocyst. Så da regner jeg med at de gjør det over helga å at det blir innsett på mandag/tirsdag:)
Da må dere jo kjøre på selv nå, så vet man jo aldri, kan jo være det klaffer hjemme ;) hehe. Ja, den siste uka går nok tiden veeeeldig seint:P men plutselig så er du igang med sprøyter<3

Nei, håper det går fort:D Jeg har spurt om de kan dyrke til blastocyst. Så da regner jeg med at de gjør det over helga å at det blir innsett på mandag/tirsdag:)
Da må dere jo kjøre på selv nå, så vet man jo aldri, kan jo være det klaffer hjemme ;) hehe. Ja, den siste uka går nok tiden veeeeldig seint:P men plutselig så er du igang med sprøyter<3

Ja, det stemmer det. Du skrev jo det ang. Blastocyst :)

Ja, vi legger inn aksjer så får vi se :) men når det har gått to år uten positiv test så tviler jeg sterkt :p Hehe.. Men lar ikke en eneste sjanse gå til spille ;) men mest av alt ser jeg frem til sprøyte start.

Ja, det stemmer det. Du skrev jo det ang. Blastocyst :)

Ja, vi legger inn aksjer så får vi se :) men når det har gått to år uten positiv test så tviler jeg sterkt :p Hehe.. Men lar ikke en eneste sjanse gå til spille ;) men mest av alt ser jeg frem til sprøyte start.
Det skjønner jeg. Når man har prøvd såpass lenge så tenker man at det er hvertfall liten sjans for at man skal få det til uten hjelp. Når første sprøyte er satt så er du ordentlig i gang :D <3

Hvordan går det med alle sammen her inne? Hvordan ligger dere Ann? :)
Det går bare bra her:) skal ta 6 sprøyta idag og har kontroll i morgen. Merker at ting skjer der nede nå. Er ganske så oppblåst også. Vet ikke hvor vanlig det er jeg. Men er foreløpig levbart:p er spent på i morgen. Hvordan går det med deg?:) Hvor langt i løypa har du kommet?:happy:

Begynner på sprøyter i morgen! :) Sksl gå på gonal-f 150ie i 3 dager. Og då er det kontroll på fredag:) håper på uttak på mandag!
Skal du bare bruke det i 3 dager? Så utrolig greit da:happy: har du kort regime? Er det derfor det er så kort tid på sprøyter?

Det går bare bra her:) skal ta 6 sprøyta idag og har kontroll i morgen. Merker at ting skjer der nede nå. Er ganske så oppblåst også. Vet ikke hvor vanlig det er jeg. Men er foreløpig levbart:p er spent på i morgen. Hvordan går det med deg?:) Hvor langt i løypa har du kommet?:happy:
Spennende! Alltid greit på kontroll så man vet sånn ca hvordan man ligger Ann:D tror det er ganske vanlig at man kjenner ting, jeg har hvertfall gjort det begge gangene:) jeg var på siste kontroll i dag, så skal ha uttak på onsdag! Eggløsningssprøyta skal settes i kveld :D

Da er det veldig varierende da når enkelte går i 3 dager mens andre i nesten 2 uker? Visste ikke at det var så stor forskjell :p Å så gøy. Bare 2 dager igjen da. Det går jo super fort:happy: syns hele den perioden her foreløpig har gått kjempe fort:happy:

Jeg er idag på spray dag 5, og skal på 1.kontroll om 14 dager .. merker ikke noe til bivirkninger enda heldigvis :p

Back
Topp