Innsett i November

Rugedag 11. Har begynt å spotte for et par timer siden :( Lover ikke bra, men har ikke menssmerter enda.

Jeg har egentlig testdag på onsdag og skal ringe klinikken da, men går tom for Lutinus i morgen ettermiddag (noe klinikken bør være klar over, siden det er de som har forskrevet 14 dagers forbruk med Lutinus men satt testdag på dag 15). Bør jeg heller teste og kontakte klinikken i morgen da, før jeg blir tom? Aner ikke om jeg skal fortsette med Lutinus...

Jeg hadde samme problemstilling ved ferskforsøket. Lutinus i 2 uker, testedato etter 3 uker. Testet positivt etter 2 uker (jepp, tjuvstartet), og ringte Ullevål. De mente at så lenge man ikke hadde påvist progesteronmangel, så skulle det holde med to uker på Lutinus.

Nå endte dette med kjemisk da, så jeg er ikke komfortabel med å kutte tvert etter to uker neste gang. Men ring klinikken din og hør hva de mener er best for deg! :-)

Rugedag 11. Har begynt å spotte for et par timer siden :( Lover ikke bra, men har ikke menssmerter enda.
Er ikke pga lutinusen da? Bruker du staven? Isåfall slutt med det! Jeg begynte å blø litt av å bruke staven.

Da har man vært på ul idag! :happy: Gjekk kjempe bra, hadde 6 store eggposer!! Så dette var fantastisk sa legen.Har igjen 1 dose med orgalutran og to med puregon, det var bare og kaste.. Så det blir og kjøre rett til tr.heim i morgen ettermiddag og opp kl 07.15 onsdags morgen og hive i seg medesinen og hoppe seg i dusjen og komme seg på sykehuset til kl 08.15 til uttak!:D så innsett fredag!:D Nå sitter eg bare og venter på og skal få stikke ovitrelle sprøyten kvart over 9:) Er så spent!!! er det noen flere som skal til uttak nå på onsdag? :)

Er ikke pga lutinusen da? Bruker du staven? Isåfall slutt med det! Jeg begynte å blø litt av å bruke staven.
Har ikke brukt staven. Synes ikke det virket noe greit, og de sa på sykehuset at man kunne bare trykke den opp med fingrene. Har fortsatt ikke sett rødt blod. Bare lyserosa og brune klumper. Mulig det er pga Lutinusen, men rart det ikke kom før på rugedag 11...

Da har man vært på ul idag! :happy: Gjekk kjempe bra, hadde 6 store eggposer!! Så dette var fantastisk sa legen.Har igjen 1 dose med orgalutran og to med puregon, det var bare og kaste.. Så det blir og kjøre rett til tr.heim i morgen ettermiddag og opp kl 07.15 onsdags morgen og hive i seg medesinen og hoppe seg i dusjen og komme seg på sykehuset til kl 08.15 til uttak!:D så innsett fredag!:D Nå sitter eg bare og venter på og skal få stikke ovitrelle sprøyten kvart over 9:) Er så spent!!! er det noen flere som skal til uttak nå på onsdag? :)
Så bra! Masse lykke til med uttak og innsett! :)

Negativ test i dag :( Nå går vi i tenkeboksen et par dager før vi bestemmer veien videre. Vurderer å høre med klinikken om vi kan få det 3.ferskforsøket vårt før vi evt tar de gjenværende vi har på frys. Noen som har gjort det på den måten?

Så bra! Nå er det bare å glede seg til å bli ruger!! Kjempespennende. Ha en fin tur da, gleder meg til å høre hvor mange egg du får ut og når testedagen blir! Masse lykke til!

Tusen takk :) Gler meg veldig til og bli ruger!! :D Ja er kjempe spent på hvor mange egg dem får ut i mårra! Kjenner eg grur meg litt til uttaket... håper det ikkje gjør så alt for vondt, men det er jo såå verdt det uansett! <3

Så begynte det å blø for ordentlig i natt :( Har ikke hatt blund på øyet etter kl 04. Stod opp kl 05 og tok en test og den ble negativ. Skulle egentlig testet på torsdag. Snakket med sykehuset, og må nok anta at dette gikk "i dass" og hvis det fortsetter å blø kunne jeg stoppe med Lutinus. Skal gi de endelig beskjed før helga. Har allerede fått plass til ny oppstart med uttak i månedsskiftet februar. Lurer på om jeg skal satse på det, eller om jeg trenger litt tid til å tenke. Hva mener dere? Noen med negative forsøk som har startet opp raskt igjen med neste? :)

Så begynte det å blø for ordentlig i natt :( Har ikke hatt blund på øyet etter kl 04. Stod opp kl 05 og tok en test og den ble negativ. Skulle egentlig testet på torsdag. Snakket med sykehuset, og må nok anta at dette gikk "i dass" og hvis det fortsetter å blø kunne jeg stoppe med Lutinus. Skal gi de endelig beskjed før helga. Har allerede fått plass til ny oppstart med uttak i månedsskiftet februar. Lurer på om jeg skal satse på det, eller om jeg trenger litt tid til å tenke. Hva mener dere? Noen med negative forsøk som har startet opp raskt igjen med neste? :)
Uff, så leit å høre om den negative testen:( De er så vonde:( Jeg har alltid startet opp igjen raskt. Eller, måtte jo vente en syklus, men har startet på medisiner så fort jeg fikk lov. Det er rart hvordan kroppen og hjernen fungerer, for da det var på tide å starte opp igjen var jeg skikkelig kampklar igjen. Man henter seg inn overraskende fort:) Masse lykke til videre:)

Da var første sprøyta med Orgalutran satt :D kun 2 dager igjen til ul. Håper på gode nyheter da, og uttak allerede mandag neste uke. :D

Uff, så leit å høre om den negative testen:( De er så vonde:( Jeg har alltid startet opp igjen raskt. Eller, måtte jo vente en syklus, men har startet på medisiner så fort jeg fikk lov. Det er rart hvordan kroppen og hjernen fungerer, for da det var på tide å starte opp igjen var jeg skikkelig kampklar igjen. Man henter seg inn overraskende fort:) Masse lykke til videre:)
Ja, jeg ble grusom lei meg. Dette var første forsøket, og ingen på frys
frown.gif
Var så full av håp! Det blir lang protokoll neste gang også. Nå vil de øke dosen Menopur neste gang fra 150 til 187. De sa jeg hadde høy AMH, så det var ikke skadelig med større dose. Uff, gruer meg litt til det på en måte siden jeg følte meg stinn nok i magen på 150 dosen. Men fint å prøve noe annet. Denne ganga fikk de ut 9 egg, og kanskje det blir bedre med større dose. Kjenner på meg at jeg helst bare vil hoppe i det, men må gi beskjed innen en uke. Får prate litt med mannen om det. Takk for at du sier at du har følt deg klar :)

Ja, jeg ble grusom lei meg. Dette var første forsøket, og ingen på frys
frown.gif
Var så full av håp! Det blir lang protokoll neste gang også. Nå vil de øke dosen Menopur neste gang fra 150 til 187. De sa jeg hadde høy AMH, så det var ikke skadelig med større dose. Uff, gruer meg litt til det på en måte siden jeg følte meg stinn nok i magen på 150 dosen. Men fint å prøve noe annet. Denne ganga fikk de ut 9 egg, og kanskje det blir bedre med større dose. Kjenner på meg at jeg helst bare vil hoppe i det, men må gi beskjed innen en uke. Får prate litt med mannen om det. Takk for at du sier at du har følt deg klar :)
Skjønner godt hvordan du føler deg, hadde mitt første forsøk i august kort protokoll ivf, 11egg ut 6 befruktet ingen på frys :( nytt forsøk nå i november lang protokoll icsi. Pga fare for overstimulering ble forsøket avbrutt, fikk ut 16egg i går og venter på svar om det blir noen på frys. Evt. Innsett blir ikke før januar... Utrolig kjedelig når ting ikke går etter planen. Men det er bare og smøre seg med tolmodighet og være positiv.

Back
Topp