Innsett i November

Så begynte det å blø for ordentlig i natt :( Har ikke hatt blund på øyet etter kl 04. Stod opp kl 05 og tok en test og den ble negativ. Skulle egentlig testet på torsdag. Snakket med sykehuset, og må nok anta at dette gikk "i dass" og hvis det fortsetter å blø kunne jeg stoppe med Lutinus. Skal gi de endelig beskjed før helga. Har allerede fått plass til ny oppstart med uttak i månedsskiftet februar. Lurer på om jeg skal satse på det, eller om jeg trenger litt tid til å tenke. Hva mener dere? Noen med negative forsøk som har startet opp raskt igjen med neste? :)

Så leit. :( Personlig ville jeg nok tatt neste forsøk så fort som mulig, hvis dette forsøket går i dass er jeg hvertfall innstilt på å komme i gang med nytt så fort jeg kan. Men det må du jo føle på selv.

Skjønner godt hvordan du føler deg, hadde mitt første forsøk i august kort protokoll ivf, 11egg ut 6 befruktet ingen på frys :( nytt forsøk nå i november lang protokoll icsi. Pga fare for overstimulering ble forsøket avbrutt, fikk ut 16egg i går og venter på svar om det blir noen på frys. Evt. Innsett blir ikke før januar... Utrolig kjedelig når ting ikke går etter planen. Men det er bare og smøre seg med tolmodighet og være positiv.
Det er utrolig hvor tålmodige vi må være. Prøver å være positiv, og håper det føles bedre når noen dager har gått. Akkurat nå sitter jeg på jobb og konsentrerer meg for ikke å gråte. Utrolig leit at du fikk ut så mange egg, men må vente på evnt. innsett helt til januar! :( Vi blir verdens beste mammaer hvis det bare kan ordne seg.

Så leit. :( Personlig ville jeg nok tatt neste forsøk så fort som mulig, hvis dette forsøket går i dass er jeg hvertfall innstilt på å komme i gang med nytt så fort jeg kan. Men det må du jo føle på selv.
Jeg er også litt der at jeg gjerne bare vil komme i gang igjen. Tenker at jeg får en lag juleferie, og kan samle litt krefter da. Kunne starte med spray første uke i januar igjen, så det føles ikke så lenge til! Må bare overbevise min mann om at det er rett. Har ikke fått snakket med han enda.

Ferdig med uttak. Det var egg i alle, så fikk da heldigvis tre egg. Håper de er av super kvalitet og at st Olavs ikke ringer i morgen. Innsett på torsdag. Sender klemmer til alle dere som trenger det.

Ja, jeg ble grusom lei meg. Dette var første forsøket, og ingen på frys
frown.gif
Var så full av håp! Det blir lang protokoll neste gang også. Nå vil de øke dosen Menopur neste gang fra 150 til 187. De sa jeg hadde høy AMH, så det var ikke skadelig med større dose. Uff, gruer meg litt til det på en måte siden jeg følte meg stinn nok i magen på 150 dosen. Men fint å prøve noe annet. Denne ganga fikk de ut 9 egg, og kanskje det blir bedre med større dose. Kjenner på meg at jeg helst bare vil hoppe i det, men må gi beskjed innen en uke. Får prate litt med mannen om det. Takk for at du sier at du har følt deg klar :)

Uffffff så trist å høre. Den verste dagen. Den onde blendahvite testen! Jeg har vært det 3 ganger nå og det er ikke gøy. Men jeg deler synspunktet til de andre; om du og mannen greier det så ville jeg bare startet opp så fort du får lov! Jeg har alltid likt å ha en "Plan B" og gjerne en "plan C" og. Som Starbucks sier, når dagen kommer er du kampklar. Spesielt etter jul og litt avslapning.

Stor klem og masse lykke til med beslutningen og veien videre. Dette klarer du til slutt, og da blir alt fra denne perioden glemt bort i lykken :)

Ja, jeg ble grusom lei meg. Dette var første forsøket, og ingen på frys
frown.gif
Var så full av håp! Det blir lang protokoll neste gang også. Nå vil de øke dosen Menopur neste gang fra 150 til 187. De sa jeg hadde høy AMH, så det var ikke skadelig med større dose. Uff, gruer meg litt til det på en måte siden jeg følte meg stinn nok i magen på 150 dosen. Men fint å prøve noe annet. Denne ganga fikk de ut 9 egg, og kanskje det blir bedre med større dose. Kjenner på meg at jeg helst bare vil hoppe i det, men må gi beskjed innen en uke. Får prate litt med mannen om det. Takk for at du sier at du har følt deg klar :)
Jeg har heller ikke fått noen på frys på noen av våre forsøk. Har hatt 5 uttak, og det har vært 17 egg på de to siste. Litt stinn ja:)) Men på 4. innsett satt den. 1 forsøk ble avbrutt pga null egg. Har også høy amh:)

Så begynte det å blø for ordentlig i natt :( Har ikke hatt blund på øyet etter kl 04. Stod opp kl 05 og tok en test og den ble negativ. Skulle egentlig testet på torsdag. Snakket med sykehuset, og må nok anta at dette gikk "i dass" og hvis det fortsetter å blø kunne jeg stoppe med Lutinus. Skal gi de endelig beskjed før helga. Har allerede fått plass til ny oppstart med uttak i månedsskiftet februar. Lurer på om jeg skal satse på det, eller om jeg trenger litt tid til å tenke. Hva mener dere? Noen med negative forsøk som har startet opp raskt igjen med neste? :)
Uff, det var leit! Stor klem ❤️

Tilfeldig quote .
Uff så synd Verpesyk! Heldigvis flere forsøk igjen, neste gang sitter den! ❤️ Er uansett mange som ikke klarer det første forsøk, men klarer det 2. forsøk! :)
Jeg hadde også begynt med en gang, greit å se frem mot neste forsøk! Fint at det er jul nå, så du kanskje får noe annet å tenke på.

Jeg har heller ikke fått noen på frys på noen av våre forsøk. Har hatt 5 uttak, og det har vært 17 egg på de to siste. Litt stinn ja:)) Men på 4. innsett satt den. 1 forsøk ble avbrutt pga null egg. Har også høy amh:)
17 egg og ingenting til frys :( Kan det være et problem med høy AMH, tro? Da går dere privat nå siden dere er forbi de tre uttakene som blir støttet? Usikker på om vi heller skal dra til Danmark hvis de tre ikke klaffer og vi må gå privat. Bor på Sørlandet, så det er jo like enkelt det....

Uff så synd Verpesyk! Heldigvis flere forsøk igjen, neste gang sitter den! ❤️ Er uansett mange som ikke klarer det første forsøk, men klarer det 2. forsøk! :)
Jeg hadde også begynt med en gang, greit å se frem mot neste forsøk! Fint at det er jul nå, så du kanskje får noe annet å tenke på.
Ja, dette var triste saker :( Har håp og nå i ettermiddag har vi bestemt oss for å takke ja til uttak første uke i februar, så sant kroppen har normalisert seg. Vil ikke vente, men må prøve å ha det fint i jula selv om dette var veldig leit :( :)

etter ul i dag var det bare småe eggposer og en fin tykk livmorslimhinne på over 7 mm!
siden jeg har ul hos andre enn st.olavs får jeg telefon i morgen om oppstart på utrogestan og innsett :)
da blir det nok innsett på mandag av et blastocyst, eller et todagers egg på fredag..
men om jeg får velge vil jeg vente til mandag å sette inn blastocyst!

Er det noen som tilhører st.olavs som setter sprøyten på kvelden? Har alltid tatt på morgenen før,men vil helst slippe å drasse på utstyret på jobb denne gangen :)

Sniker litt her inne enda.

Så trist at du blør:( hadde håpet at det endelig var din tur nå,
Jeg hadde jo en kjemisk graviditet (veldig tidlig SA) etter første ivf-forsøk, og planen var å starte opp igjen med en gang, vi tenkte også på å vente men etterhvert som ukene gikk så ble jeg mer og mer klar til å gå inn i ett nytt forsøk :-)

Tenker at det er greit at de setter opp tid, så er det jo mulighet for å ringe å utsette det om du skulle ønske :-)

Jeg testet jo positiv dagen jeg gikk og ventet på mens og er allerede i 10.svangerskapsuke nå, og har hørt om veldig mange slike tilfeller der par blir naturlig gravide mellom forsøk, så alt er mulig ;)

Ønsker deg masse lykke til og håper at det går bra neste gang ♡♡

Sniker litt her inne enda.

Så trist at du blør:( hadde håpet at det endelig var din tur nå,
Jeg hadde jo en kjemisk graviditet (veldig tidlig SA) etter første ivf-forsøk, og planen var å starte opp igjen med en gang, vi tenkte også på å vente men etterhvert som ukene gikk så ble jeg mer og mer klar til å gå inn i ett nytt forsøk :)

Tenker at det er greit at de setter opp tid, så er det jo mulighet for å ringe å utsette det om du skulle ønske :)

Jeg testet jo positiv dagen jeg gikk og ventet på mens og er allerede i 10.svangerskapsuke nå, og har hørt om veldig mange slike tilfeller der par blir naturlig gravide mellom forsøk, så alt er mulig ;)

Ønsker deg masse lykke til og håper at det går bra neste gang ♡♡

Det var grusomt trist, men prøver å se fram til neste forsøk. Mannen er med på oppstart i januar, og uttak i februar så ringer sykehuset i morgen. Jeg tror at det vil føles lenge å skulle vente med nytt uttak helt til mars, kjenner jeg nå. Vil bare komme videre, uansett hva utfallet måtte bli...

Har tenkt på deg og hvordan det går. Er alt bra? :)

Håper også litt på at det bare skal skje noe naturlig hos oss også når julefreden senker seg, men i og med at det ble så lite befruktet under forsøket så har jeg ikke så mye håp.

17 egg og ingenting til frys :( Kan det være et problem med høy AMH, tro? Da går dere privat nå siden dere er forbi de tre uttakene som blir støttet? Usikker på om vi heller skal dra til Danmark hvis de tre ikke klaffer og vi må gå privat. Bor på Sørlandet, så det er jo like enkelt det....
Vi har gått privat på alle forsøkene. Orket ikke vente lenger. Vi har vært prøvere i 7 år, så 7 mnd ble altfor lenge å vente bare på en samtale:) Jeg har pco, så derfor så høy amh. Ligger over referanseverdiene og produserer ikke noen modne egg. Av 17 egg var det mange umodne. Bare 3 ble befruktet og 2 som overlevde og ble satt inn. Absolutt verdt å prøve privat ja:) Men nå er du bare så vidt igang. Det tar tid å lage små mirakler;) Men det går til slutt. Man må bare ikke gi opp underveis :)

Det var grusomt trist, men prøver å se fram til neste forsøk. Mannen er med på oppstart i januar, og uttak i februar så ringer sykehuset i morgen. Jeg tror at det vil føles lenge å skulle vente med nytt uttak helt til mars, kjenner jeg nå. Vil bare komme videre, uansett hva utfallet måtte bli...

Har tenkt på deg og hvordan det går. Er alt bra? :)

Håper også litt på at det bare skal skje noe naturlig hos oss også når julefreden senker seg, men i og med at det ble så lite befruktet under forsøket så har jeg ikke så mye håp.

Går veldig bra med meg :-) fikk se ett bankende hjerte på ul 8+2 og skal inn igjen imorgen :-)
Nå sies det at det er 98-99 % sjanse for at alt går bra, så er veldig sikker på at deg blir babu på oss denne gangen :-)

Var nok lurt å ta forsøket så fort som mulig :-) rart hvor fort man blir klar igjen og glemmer skuffelsen :-)
Tar mannen din sink og selen? Det skal bedre sædkvaliteten ;)
Vet ikke om det var tilfeldig, men mannen min hadde nedsatt sædkvalitet i januar og fikk råd av akupunktøren min at det skulle hjelpe og han begynte å ta det med en gang, og når vi var inne i porsgrunn i juni så var den helt fin :-)

Er det noen som tilhører st.olavs som setter sprøyten på kvelden? Har alltid tatt på morgenen før,men vil helst slippe å drasse på utstyret på jobb denne gangen :)
Satt menopur på kvelden. De sa det spiller ingen rolle når den ble satt men man skulle ikke veksle mellom morgen og kveld. Orgalutran. Åtte settes før 12

Back
Topp