Innsett i November

Ja har sovet mye og er ganske svimmel. Vi spiste på graffi i dag. Anbefales. :) kom ingen tlf fra st. Olavs i dag :)))) da var det sikkert Sigrun eller hva hun heter som tok de ut. Måtte gjennom uttaket alene. Barnevakten ble syk,så mannen måtte passe på jenta. Var kjipt å ikke ha hånda hans. :(

Sååå kjempe bra!!!:) håper dem ikke ringer her heller!! Huff.. Vet ikke om eg hadde klart det alene:/ ja kanskje hun het sigrun..:) eg gråt av nærvøsitet så eg fekk ikke med meg noen sitt navn:p vi var på egon og spiste isted.så fekk i meg noe mat ivertfall. Lurer på om det kan være lutinusen eg er uvel av kanskje?

Kjenner jeg blir mer og mer nervøs for ul imorgen. Er redd for at jeg ikke har noen bra egg, eller at de er bittesmå. Blir vel en lang natt idag og. Sovnet 2 igår.. :p

Lykke til med ul i morgen!!:) var kjempe nærvøs eg også men det gjekk greit heldigvis. Men om det var bra nok gjenstår og se.. Krysser fingrene for deg gler meg til og høre hvordan det gjekk!

Sååå kjempe bra!!!:) håper dem ikke ringer her heller!! Huff.. Vet ikke om eg hadde klart det alene:/ ja kanskje hun het sigrun..:) eg gråt av nærvøsitet så eg fekk ikke med meg noen sitt navn:p vi var på egon og spiste isted.så fekk i meg noe mat ivertfall. Lurer på om det kan være lutinusen eg er uvel av kanskje?
Tror den kan gi kvalme ja :/

Da sitter jeg og venter på å komme inn og sjekke forholdene der inne. Ganske spent, men har ett stort håp om at det er godt nok for innsett neste uke! :)

JAAA!! :D
Innsett mandag :)

Første ul overstått. Eggene var for små foreløpig, så da blir det 150ie Puregon og ny ul-time på mandag :)

2 av 3 befruktet. Ett er satt tilbake, et skal dyrkes videre til blastocyst og evt fryses ned :) så egentlig samme utfall som sist da i fikk ut 9. Da var jo kun tre befruktet, gullegget ble satt inn og et fryseegg som ikke overlevde.

2 av 3 befruktet. Ett er satt tilbake, et skal dyrkes videre til blastocyst og evt fryses ned :) så egentlig samme utfall som sist da i fikk ut 9. Da var jo kun tre befruktet, gullegget ble satt inn og et fryseegg som ikke overlevde.

Så bra! Jo færre egg, jo bedre kvalitet fikk jeg beskjed om sist :-)

Kos deg som ruger!

Hvordan regnes dette nå på den nye måten da? Tatt ut tirsdag, satt inn i dag

Hvordan går det prøver86? Ringte de eller blir det innsett i morgen? :)

Jenter! Jeg har uttak i morgen men det slo meg at mannen min ikke har hatt utløsning siden lørdag... Skal han gjøre noe med det i kveld eller møte opp i morgen med 5-dager gamle svømmere? Han har høy kvalitet og mengde på de men vil ikke ødelegge for befruktningen, vet ikke hva som er best! Beklager "for my informasjon" men vet ikke hvem jeg kan spør...

Har forøvrig kun gått på sprøyter i 8 dager så litt skeptisk til at eggene utviklet seg for fort/blir ikke goe....

Back
Topp