drømmeren84
Gift med forumet
10dp3dt
Eller 13 dpo. Eller 3+6?
Jeg er gravid!
![]()
gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10dp3dt
Eller 13 dpo. Eller 3+6?
Jeg er gravid!
![]()
Skjønner følelsen du sitter med, men du vet-trenger bare ett gulleggDa er eg ferdiget befruktet bare.. Håper det sitter!!!
![]()
10dp3dt
Eller 13 dpo. Eller 3+6?
Jeg er gravid!
![]()
TakkÅhh... så koselig!! Gratulerer så mye!! <3
Jeg er også ferdig med uttaket, fikk ut 4 stykk, håper bare de blir befruktet og overlever natten! Trenger bare ett. De skal ringe meg i morgen mellom 11 og 13. Spent!! Innsett på mandag, da er de 3 dager gamle...
Jeg er også ferdig med uttaket, fikk ut 4 stykk, håper bare de blir befruktet og overlever natten! Trenger bare ett. De skal ringe meg i morgen mellom 11 og 13. Spent!! Innsett på mandag, da er de 3 dager gamle...
Ja! De ringte for en liten halvtime siden, vi fikk to befruktede egg ut av de fire som ble tatt ut. Krysser fingrene for at de overlever til mandag.... Det er flere her inne som har vært innom dette nå, må gå og vente og håpe at de ikke ringer tilbake med dårlig nyheter. Men om alt går bra så er det innsett mandag ettermiddag. Krysser alt jeg har for at de overlever!Har dem ringt?![]()
PS hvordan går det som ruger? Når skal du teste? Jeg har bestilt billigstrimler for første gang så skal teste mye denne gangen!Har dem ringt?![]()
PS hvordan går det som ruger? Når skal du teste? Jeg har bestilt billigstrimler for første gang så skal teste mye denne gangen!
Synd det ikke ble noe av for dere! Men godt dere ser videre til neste forsøk og godt dere har egg i fryserenHei jenter!
GRATULERER til dere alle som har fått en positiv test...Og lykke til, til alle dere rugere som skal teste snart.. Vårt første søskenforsøk gikk ikke... Har to egg på frys som venter på oss i januar!
I mellomtiden skal vi prøve selv!
Ha en fin lørdagskveld.
Det kommer til å gå så fint så!Kjenner jeg er litt redd for at eggene ikke er bra nok på mandag. Har ikke merket noe på kroppen, til tross for at dosen Puregon ble økt. Ingen murringer eller noe sånt. Var litt i begynnelsen, men nå merker jeg ingenting.
Da jeg stimulerte i ferskforsøk merket jeg INGENTING. Var sikker på at det var tomt inni magen min. Men de fiska ut 12 fine egg så det er nok ingen grunn til bekymringKjenner jeg er litt redd for at eggene ikke er bra nok på mandag. Har ikke merket noe på kroppen, til tross for at dosen Puregon ble økt. Ingen murringer eller noe sånt. Var litt i begynnelsen, men nå merker jeg ingenting.
Det kommer til å gå så fint så!![]()
![]()
Tusen takk begge to! Man blir liksom bekymret for absolutt alt i denne ventetiden. Godt å høre at det ikke er unormalt ihvertfallDa jeg stimulerte i ferskforsøk merket jeg INGENTING. Var sikker på at det var tomt inni magen min. Men de fiska ut 12 fine egg så det er nok ingen grunn til bekymringKroppene våres reagerer forskjellig, noen kjenner mye, noen kjenner lite
![]()
Jeg er helt sikker på at du lager noen fine egg der! Jeg kjente heller ingenting under stimuleringen, kun etter jeg hadde satt Ovitrelle. Krysser fingrene for deg uansett da, håper du får ut mange godeKjenner jeg er litt redd for at eggene ikke er bra nok på mandag. Har ikke merket noe på kroppen, til tross for at dosen Puregon ble økt. Ingen murringer eller noe sånt. Var litt i begynnelsen, men nå merker jeg ingenting.