Innsett i November

10dp3dt
Eller 13 dpo. Eller 3+6?
Jeg er gravid! ❤️
image-jpg.146765

gratulerer så mye :):)

Jeg er også ferdig med uttaket, fikk ut 4 stykk, håper bare de blir befruktet og overlever natten! Trenger bare ett. De skal ringe meg i morgen mellom 11 og 13. Spent!! Innsett på mandag, da er de 3 dager gamle...

Spennende!:) krysser fingrene for deg at dem overlever natten og du får både innsett og på frys må si fra når dem har ringt:)

Har dem ringt? :):)
Ja! De ringte for en liten halvtime siden, vi fikk to befruktede egg ut av de fire som ble tatt ut. Krysser fingrene for at de overlever til mandag.... Det er flere her inne som har vært innom dette nå, må gå og vente og håpe at de ikke ringer tilbake med dårlig nyheter. Men om alt går bra så er det innsett mandag ettermiddag. Krysser alt jeg har for at de overlever!

PS hvordan går det som ruger? Når skal du teste? Jeg har bestilt billigstrimler for første gang så skal teste mye denne gangen!

Så spennende! krysser fingrene for deg at dem overlever til mandag!!! :)
Jo som ruger går det kjempe bra, er i fin form. men veldig nærvøs egentlig.. hehe ja for og være ærlig har eg har vært inn på billigtester.no og bestilt meg en haug med tester :p Kommer til og teste leeeenge før man det har gått 14 dager ja! klarer liksom ikke og vente:P Men slik er det når man er testegal!

Men veldig nærvøs for at det ikke skal klamre seg fast... :/ er forferdelig denne vente perioden altså! skal egentlig ikke teste før 4 desember... :)

Jeg fikk dobbel dose Ovitrelle. Hvor mye lengre tid tar det før det går ut av kroppen?

Hei jenter! :)

GRATULERER til dere alle som har fått en positiv test... ❤️ Og lykke til, til alle dere rugere som skal teste snart.. Vårt første søskenforsøk gikk ikke... Har to egg på frys som venter på oss i januar! :) I mellomtiden skal vi prøve selv! ;) Ha en fin lørdagskveld.

Hei jenter! :)

GRATULERER til dere alle som har fått en positiv test... ❤️ Og lykke til, til alle dere rugere som skal teste snart.. Vårt første søskenforsøk gikk ikke... Har to egg på frys som venter på oss i januar! :) I mellomtiden skal vi prøve selv! ;) Ha en fin lørdagskveld.
Synd det ikke ble noe av for dere! Men godt dere ser videre til neste forsøk og godt dere har egg i fryseren ❤️
God lørdagskveld til deg også :D

Kjenner jeg er litt redd for at eggene ikke er bra nok på mandag. Har ikke merket noe på kroppen, til tross for at dosen Puregon ble økt. Ingen murringer eller noe sånt. Var litt i begynnelsen, men nå merker jeg ingenting.

Kjenner jeg er litt redd for at eggene ikke er bra nok på mandag. Har ikke merket noe på kroppen, til tross for at dosen Puregon ble økt. Ingen murringer eller noe sånt. Var litt i begynnelsen, men nå merker jeg ingenting.
Det kommer til å gå så fint så! :D :D

Da jeg stimulerte i ferskforsøk merket jeg INGENTING. Var sikker på at det var tomt inni magen min. Men de fiska ut 12 fine egg så det er nok ingen grunn til bekymring ;) Kroppene våres reagerer forskjellig, noen kjenner mye, noen kjenner lite :)

Det kommer til å gå så fint så! :D :D
Da jeg stimulerte i ferskforsøk merket jeg INGENTING. Var sikker på at det var tomt inni magen min. Men de fiska ut 12 fine egg så det er nok ingen grunn til bekymring ;) Kroppene våres reagerer forskjellig, noen kjenner mye, noen kjenner lite :)
Tusen takk begge to! Man blir liksom bekymret for absolutt alt i denne ventetiden. Godt å høre at det ikke er unormalt ihvertfall :p

Jeg er helt sikker på at du lager noen fine egg der! Jeg kjente heller ingenting under stimuleringen, kun etter jeg hadde satt Ovitrelle. Krysser fingrene for deg uansett da, håper du får ut mange gode :)

Da testet jeg i dag, og blendahvit var den. Så tror nok ikke det var gullegget denne gangen :-/ Har blodprøve på onsdag, så da får vi det endelige svaret :-)

Så ska jeg nyte julen og er klar for januar :-)

Gratulerer til alle som er gravid, og masse lykke til dere som venter i spenning!!! <3

Dere som har hatt innsett nå denne uken... kjenner dere noe? eg hadde innsett i går, nå i kveld har eg sånn trykk følelse i nedre del av magen, er ikke bare på en side men midt på om dere skjønner.. over blæra liksom...kan det være noe galt? :/

Back
Topp