Krysser fingrene3 dager til testdag. Uff, er så nervøs, og har lite følelser på hverken det ene - eller det andreGir litt håp når man ser det har gått veien for noen av dere andre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene3 dager til testdag. Uff, er så nervøs, og har lite følelser på hverken det ene - eller det andreGir litt håp når man ser det har gått veien for noen av dere andre
![]()
Jeg har egentlig testdag på onsdag og skal ringe klinikken da, men går tom for Lutinus i morgen ettermiddag (noe klinikken bør være klar over, siden det er de som har forskrevet 14 dagers forbruk med Lutinus men satt testdag på dag 15). Bør jeg heller teste og kontakte klinikken i morgen da, før jeg blir tom? Aner ikke om jeg skal fortsette med Lutinus...
Så kjedelig... Håper det ikke er mensen da... Krysser fingrene for deg. God klem.Rugedag 11. Har begynt å spotte for et par timer sidenLover ikke bra, men har ikke menssmerter enda.
Er ikke pga lutinusen da? Bruker du staven? Isåfall slutt med det! Jeg begynte å blø litt av å bruke staven.Rugedag 11. Har begynt å spotte for et par timer sidenLover ikke bra, men har ikke menssmerter enda.
Gjekk kjempe bra, hadde 6 store eggposer!! Så dette var fantastisk sa legen.Har igjen 1 dose med orgalutran og to med puregon, det var bare og kaste.. Så det blir og kjøre rett til tr.heim i morgen ettermiddag og opp kl 07.15 onsdags morgen og hive i seg medesinen og hoppe seg i dusjen og komme seg på sykehuset til kl 08.15 til uttak!Har ikke brukt staven. Synes ikke det virket noe greit, og de sa på sykehuset at man kunne bare trykke den opp med fingrene. Har fortsatt ikke sett rødt blod. Bare lyserosa og brune klumper. Mulig det er pga Lutinusen, men rart det ikke kom før på rugedag 11...Er ikke pga lutinusen da? Bruker du staven? Isåfall slutt med det! Jeg begynte å blø litt av å bruke staven.
Takk. Fortsatt ikke rødt blod, så det er enda håp.Så kjedelig... Håper det ikke er mensen da... Krysser fingrene for deg. God klem.
Så bra! Masse lykke til med uttak og innsett!Da har man vært på ul idag!Gjekk kjempe bra, hadde 6 store eggposer!! Så dette var fantastisk sa legen.Har igjen 1 dose med orgalutran og to med puregon, det var bare og kaste.. Så det blir og kjøre rett til tr.heim i morgen ettermiddag og opp kl 07.15 onsdags morgen og hive i seg medesinen og hoppe seg i dusjen og komme seg på sykehuset til kl 08.15 til uttak!
så innsett fredag!
Nå sitter eg bare og venter på og skal få stikke ovitrelle sprøyten kvart over 9
Er så spent!!! er det noen flere som skal til uttak nå på onsdag?
![]()
Så
Så bra! Masse lykke til med uttak og innsett!![]()
Så bra! Nå er det bare å glede seg til å bli ruger!! Kjempespennende. Ha en fin tur da, gleder meg til å høre hvor mange egg du får ut og når testedagen blir! Masse lykke til!Tusen takk! Håper virkelig det klaffer denne gangen. har vært prøvere i over 3 år.
Så bra! Nå er det bare å glede seg til å bli ruger!! Kjempespennende. Ha en fin tur da, gleder meg til å høre hvor mange egg du får ut og når testedagen blir! Masse lykke til!
Uff, så leit å høre om den negative testenSå begynte det å blø for ordentlig i nattHar ikke hatt blund på øyet etter kl 04. Stod opp kl 05 og tok en test og den ble negativ. Skulle egentlig testet på torsdag. Snakket med sykehuset, og må nok anta at dette gikk "i dass" og hvis det fortsetter å blø kunne jeg stoppe med Lutinus. Skal gi de endelig beskjed før helga. Har allerede fått plass til ny oppstart med uttak i månedsskiftet februar. Lurer på om jeg skal satse på det, eller om jeg trenger litt tid til å tenke. Hva mener dere? Noen med negative forsøk som har startet opp raskt igjen med neste?
![]()
Ja, jeg ble grusom lei meg. Dette var første forsøket, og ingen på frysUff, så leit å høre om den negative testenDe er så vonde
Jeg har alltid startet opp igjen raskt. Eller, måtte jo vente en syklus, men har startet på medisiner så fort jeg fikk lov. Det er rart hvordan kroppen og hjernen fungerer, for da det var på tide å starte opp igjen var jeg skikkelig kampklar igjen. Man henter seg inn overraskende fort
Masse lykke til videre
❤
Skjønner godt hvordan du føler deg, hadde mitt første forsøk i august kort protokoll ivf, 11egg ut 6 befruktet ingen på frysJa, jeg ble grusom lei meg. Dette var første forsøket, og ingen på frysVar så full av håp! Det blir lang protokoll neste gang også. Nå vil de øke dosen Menopur neste gang fra 150 til 187. De sa jeg hadde høy AMH, så det var ikke skadelig med større dose. Uff, gruer meg litt til det på en måte siden jeg følte meg stinn nok i magen på 150 dosen. Men fint å prøve noe annet. Denne ganga fikk de ut 9 egg, og kanskje det blir bedre med større dose. Kjenner på meg at jeg helst bare vil hoppe i det, men må gi beskjed innen en uke. Får prate litt med mannen om det. Takk for at du sier at du har følt deg klar![]()
![]()