Innsett i November

Ja så sterk test hadde jeg ikke sist jeg var gravid (endte i SA) på ikm dagen en gang! Så nå håper jeg at dette skal vare altså ❤️❤️
Takk folkens ❤️:)

Ja så sterk test hadde jeg ikke sist jeg var gravid (endte i SA) på ikm dagen en gang! Så nå håper jeg at dette skal vare altså ❤️❤️
Takk folkens ❤️:)
Så bra! Gratulerer! :) :)

Siden torsdag/fredag denne uken, har det blitt mye trangere i skjeden. Merker det når jeg skal sette inn vagitoriene. Er det et bra tegn? Tegn på graviditet? Rugedag 10 i dag og hvis det fortsatt er liv, så er det nå 12 dager.

Tør ikke å teste tidlig. Er så redd for skuffelse :( Testdag torsdag 19.11.

12 dpo/rd 11 og jeg har positiv test! :happy: håper spiren sitter godt, men uansett er det godt å for første gang se en positiv test!
Gratulerer :)

Gratulerer med positive tester, Border og alille! :gen014

Jeg går også og venter på testdag, verpesyk. Har bestemt meg for å teste på tirsdag, så får vi se hvordan det går. Har hatt en god følelse siden før forsøket denne gangen, og er derfor veldig nervøs for å få en skikkelig nedtur når jeg tester. Første uken var jeg veldig uggen, og hadde mange symptomer, nå de siste dagene er de blitt litt mer diffuse. De er der, men ikke hele tiden. Jeg prøver å holde motet oppe, men er ganske nervøs for den testen altså...:nailbiting:

Siden torsdag/fredag denne uken, har det blitt mye trangere i skjeden. Merker det når jeg skal sette inn vagitoriene. Er det et bra tegn? Tegn på graviditet? Rugedag 10 i dag og hvis det fortsatt er liv, så er det nå 12 dager.

Tør ikke å teste tidlig. Er så redd for skuffelse :( Testdag torsdag 19.11.

Jeg aner ikke om det er et tegn på noe som helst, men jeg merket også at det ble trangere.

Jeg hadde også planer om å vente til testdag, men greide det ikke. Da jeg sto opp i morges hadde jeg en skikkelig sterk følelse av at det ikke hadde gått, så jeg var ikke så nervøs for å teste, og hoppet i det. Men er nok ikke dumt å vente til testdag om man greier det!

4 dager til testdag for min del. Vil klare å vente :) Har ikke så mye tanker om det har gått eller ikke siden det er første forsøket. Har ikke noe å sammenligne med. Vil jo så gjerne at det skal ha skjedd noe, så overkjenner kanskje etter symptomer :( ;)

4 dager til testdag for min del. Vil klare å vente :) Har ikke så mye tanker om det har gått eller ikke siden det er første forsøket. Har ikke noe å sammenligne med. Vil jo så gjerne at det skal ha skjedd noe, så overkjenner kanskje etter symptomer :( ;)

Er vårt første forsøk også, og har heller ikke hatt noe å sammenligne med. Har ikke hatt noen symptomer overhodet, har derimot følt meg bedre enn på lenge, så trodde jo nesten det var et dårlig tegn. Tydeligvis ikke.

Man må jo bare ta det som kommer. Lykke til, det skal bli spennende å høre hvordan det går. :)

Spennende med to gravide allerede!! Så gøy. Gratulerer til begge!!! :D dere gir oss håp.

Noen andre som fortsatt venter på første UL/uttak? Kjenner jeg blir en av de siste i denne gjengen til å få innsett, er hvertfall en uke til for min del. Håper bare eggene utvikler seg bra.....

Uttak tirsdag, innsett torsdag forhåpentligvis. Bare det er egg og de blir befruktet

Spennende med to gravide allerede!! Så gøy. Gratulerer til begge!!! :D dere gir oss håp.

Noen andre som fortsatt venter på første UL/uttak? Kjenner jeg blir en av de siste i denne gjengen til å få innsett, er hvertfall en uke til for min del. Håper bare eggene utvikler seg bra.....
Samme her! Første ul på torsdag til uka. Så blir nok ikke uttak før om minst 1,5 uke. Da blir du ikke alene om å være sen ;)

Jeg skal på kontroll i dag for å se om vi får fryseforsøk denne syklusen. Håper virkelig alt ser bra ut, så kan vi være igjen her tilslutt sammen nå også :p Men denne gangen synes jeg vi begge skal få positiv!!! :D

3 dager til testdag. Uff, er så nervøs, og har lite følelser på hverken det ene - eller det andre :( Gir litt håp når man ser det har gått veien for noen av dere andre :)

Jeg har egentlig testdag på onsdag og skal ringe klinikken da, men går tom for Lutinus i morgen ettermiddag (noe klinikken bør være klar over, siden det er de som har forskrevet 14 dagers forbruk med Lutinus men satt testdag på dag 15). Bør jeg heller teste og kontakte klinikken i morgen da, før jeg blir tom? Aner ikke om jeg skal fortsette med Lutinus...

Jeg har egentlig testdag på onsdag og skal ringe klinikken da, men går tom for Lutinus i morgen ettermiddag (noe klinikken bør være klar over, siden det er de som har forskrevet 14 dagers forbruk med Lutinus men satt testdag på dag 15). Bør jeg heller teste og kontakte klinikken i morgen da, før jeg blir tom? Aner ikke om jeg skal fortsette med Lutinus...
Jeg har fått tre pakker, dvs til 3 uker, så var jo rart du bare har for 2 uker. Jeg hadde ringt klinikken :)

Back
Topp