Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!Sterkere test12 dpo! Vis vedlegget 145703
Bitte litt tørket, men enda innen for fristen
Vis vedlegget 145704

Så bra! Gratulerer!Ja så sterk test hadde jeg ikke sist jeg var gravid (endte i SA) på ikm dagen en gang! Så nå håper jeg at dette skal vare altså
Takk folkens![]()
Gratulerer12 dpo/rd 11 og jeg har positiv test!håper spiren sitter godt, men uansett er det godt å for første gang se en positiv test!

Siden torsdag/fredag denne uken, har det blitt mye trangere i skjeden. Merker det når jeg skal sette inn vagitoriene. Er det et bra tegn? Tegn på graviditet? Rugedag 10 i dag og hvis det fortsatt er liv, så er det nå 12 dager.
Tør ikke å teste tidlig. Er så redd for skuffelseTestdag torsdag 19.11.
4 dager til testdag for min del. Vil klare å venteHar ikke så mye tanker om det har gått eller ikke siden det er første forsøket. Har ikke noe å sammenligne med. Vil jo så gjerne at det skal ha skjedd noe, så overkjenner kanskje etter symptomer
![]()
![]()
Samme her! Første ul på torsdag til uka. Så blir nok ikke uttak før om minst 1,5 uke. Da blir du ikke alene om å være senSpennende med to gravide allerede!! Så gøy. Gratulerer til begge!!!dere gir oss håp.
Noen andre som fortsatt venter på første UL/uttak? Kjenner jeg blir en av de siste i denne gjengen til å få innsett, er hvertfall en uke til for min del. Håper bare eggene utvikler seg bra.....
Spennende med to gravide allerede!! Så gøy. Gratulerer til begge!!!dere gir oss håp.
Noen andre som fortsatt venter på første UL/uttak? Kjenner jeg blir en av de siste i denne gjengen til å få innsett, er hvertfall en uke til for min del. Håper bare eggene utvikler seg bra.....
Jeg har fått tre pakker, dvs til 3 uker, så var jo rart du bare har for 2 uker. Jeg hadde ringt klinikkenJeg har egentlig testdag på onsdag og skal ringe klinikken da, men går tom for Lutinus i morgen ettermiddag (noe klinikken bør være klar over, siden det er de som har forskrevet 14 dagers forbruk med Lutinus men satt testdag på dag 15). Bør jeg heller teste og kontakte klinikken i morgen da, før jeg blir tom? Aner ikke om jeg skal fortsette med Lutinus...