Innsett i Januar 2016

Det ble 5, er kanskje ikke verdens undergang men sammenligner med sist. Da fikk jeg ut 8 egg men kun ett var godt nok.

Krysser fingrene for at de fleste overlever! Det høres egentlig ikke så dårlig ut syntes jeg. Når man får ut færre virker det noen ganger som at kvaliteten kan være bedre enn om man får ut svært mange.

Håper du får gode nyheter i dag mht befruktning :)

Det ble 5, er kanskje ikke verdens undergang men sammenligner med sist. Da fikk jeg ut 8 egg men kun ett var godt nok.

Jeg har hatt dårligere befruktning til flere egg jeg har hatt. Jeg har hatt på det meste 6 egg (2 befruktet seg), men hadde likevel best resultat da jeg fikk ut kun 4 egg (4 befruktet seg).

Skal se at du får bedre resultat på befruktning denne gangen enn sist.
Håper du får gode nyheter idag. Lykke til :)

Jeg håper så inderlig at kvaliteten er bedre på flere denne gangen.
Har ikke hørt noe om at de skal si noe om befruktningen. Vi går privat og har fått beskjed om at de vil ringe torsdag morgen (dagen for innsett) hvis de ikke har noen gode befruktede egg til oss.

Hadde uttak idag. Det var fryktelig vondt. Mye vondere enn jeg husker fra sist. Litt skuffa mtp antall egg de fikk ut og :(

Husk ikke antallet som telles selv om man blir skuffet. Jeg fikkmasse egg ut sist, hele 16 stk. Ble kjempe lei meg da bare to stk ble brukbare. Men en av de resulterte i en perfekt jente.
Husk man trenger bare 1 gullegg , klem, masse lykke til

Håper på innsett helt i slutten av januar :-)

så mange som har fryseforsøk her, så godt å ikke være alene !
Har begynt å spotte litt,så første blødningsdag er sikkert om et par dager. Da begynner jeg på progynova. :)

Noen som hører til riksen? Hvordan foregår prosessen ved opptining ? Tar de ut flere befruktede egg eller kun ett av gangen ?

Da melder jeg meg inn her og. Skal ha et fryseforsøk nå rundt 20. Januar. Hadde et forsøk i oktober som ble negativ, så håper på positiv test og en liten spire denne gangen..

Har begynt å spotte litt,så første blødningsdag er sikkert om et par dager. Da begynner jeg på progynova. :)

Noen som hører til riksen? Hvordan foregår prosessen ved opptining ? Tar de ut flere befruktede egg eller kun ett av gangen ?
De tar opp et av gange ja, så overlever ikke det første tar de opp neste , lykke til. Hører ikke til riksen, men svarte fordet om

Tok like så gjerne kontakt med klinikken for å høre, de sa at eggene var befrukta men kunne ikke si noe om kvaliteten eller noe fordi det ennå er for tidlig. Hun jeg snakket med virket veldig opptatt så jeg fikk meg ikke til å spørre om _alle_ eggene var blitt befruktet.

Ventetiden og det å ikke vite noe med sikkerhet er definitivt det aller verste med dette asså :(

Riksen fryser gjerne på strå om antall går opp i partall. Altså to og to. Vet de gjerne tar et optimalt sammen med et mindre optimalt. Du vil også få tilbud om å sette inn to om begge overlever opptining.

Mange med frys ja, spennende :) Jeg fikk mensen i går og skal begynne på tabletter og Klexane i dag. Første gang med fryseforsøk i styrt syklus... kontroll neste fredag. Håper det går bra denne gangen, vi har kun et egg på frys så det må overleve opptining og stakkars...!

Back
Topp