Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Håper alt klaffer og gullegget blir satt innVært på kontroll i dag. Alt er bra, så må teste etter eggløsning fra og med i morgen. Så blir det forhåpentligvis innsett neste uke. Måtte egget overleve denne gangen.
Spennende. Er det styrt syklus?Vært på kontroll idag. Slimhinne på 10 mm og alt såg bra ut.Innsetting fredag 15 om blastocyst overlever opptingen da. Håper ALT vi kan.
Spennende. Er det styrt syklus?min var 7,7 i naturlig syklus i dag. Syklusdag 9. Skal også sette inn blastocyst.
Hehe det er ferskforsøk. Er på dag 8 med sprøyter. Så det var sprøyte kontroll![]()
Ja det var det jeg mente, Ultralyd av egga dine liksomDag 8 betyr at det snart er tid for uttak
![]()
Kjedelig, det er enda lenger enn meg det og jeg trodde jeg måtte vente lenge. Jeg fikk testdag 15 dager etter innsett, den 22/01 men jeg tror jeg tester 5 dager før. På dag 1026.01, en evighet til! Skulle først teste etter 3 uker:S
Når fikk du testdato?
Hehe ja. Kan hende det blir på mandag. Jeg skal til blodprøve og ultralyd imorgen på Riksen. Blir sikkert avgjort da![]()
Lykke til!Da starter jeg med sprøyter i dag
Er nye her og lurer på hvor amnge ganger i løpet av et forsøk man må reise til undersøkelse, prøver, ul osv. Hvordan gjør dere det med jobben? Hvet sjeffen grunnen til fraværet?
Positiv eggløsningstest i dag. Er på dag 14. Så nå håper vi bare på at egget overlever og at vi får satt det inn![]()
Det gikk bra!!!Må på ny kontroll på fredag, men ser ut som det blir uttak på søndag!