Innsett i Januar 2016

Tiden sneeeeegler seg avgårde... venter bare på at TR skal komme så jeg får ringt st.olavs :)

Jeg hadde forsinket eggløsning med en uke. Vil det si at jeg absolutt ikke får mensen før to uker etterpå? Aldri opplevd forsinka EL før... er bare så utrolig ivrig etter å komme i gang nå. Har jobikke hatt innsett siden 7. September og det tar knekken på meg snart

Vært på kontroll i dag. Alt er bra, så må teste etter eggløsning fra og med i morgen. Så blir det forhåpentligvis innsett neste uke. Måtte egget overleve denne gangen.

Vært på kontroll idag. Slimhinne på 10 mm og alt såg bra ut. :D Innsetting fredag 15 om blastocyst overlever opptingen da. Håper ALT vi kan.
Spennende. Er det styrt syklus? :) min var 7,7 i naturlig syklus i dag. Syklusdag 9. Skal også sette inn blastocyst.

Spennende. Er det styrt syklus? :) min var 7,7 i naturlig syklus i dag. Syklusdag 9. Skal også sette inn blastocyst.

Ja, det er styrt. Dag 12 med progynova idag. :) 7,7 høres bra ut det da ;) Har du mange blastocyst på frys? Vi har kun ett på frys.

Har kun det ene vi også.

Er nye her og lurer på hvor amnge ganger i løpet av et forsøk man må reise til undersøkelse, prøver, ul osv. Hvordan gjør dere det med jobben? Hvet sjeffen grunnen til fraværet?

Søren, gikk på do i halvsøvne nå og glemte å teste for eggløsning. Jaja, da får jeg la være å drikke og må vel holde meg i et par timer. Irritert på meg selv nå.

Er nye her og lurer på hvor amnge ganger i løpet av et forsøk man må reise til undersøkelse, prøver, ul osv. Hvordan gjør dere det med jobben? Hvet sjeffen grunnen til fraværet?

Velkommen :)

Det kommer an på hvor mange ganger man må til ul for eksempel, men prøvene tok jeg når jeg hadde ferie siden det passet med hvor jeg var i syklusen. Forsamtalen var jeg hos "legen". Måtte ha laparoskopi operasjon, og da sa jeg det som det var, siden det er er flere grunner til atomanlegg har det. Så hadde jeg legetimer de gangene ul var i jobbtiden og på uttak har jeg tatt en sykedag. Kommer aldri til å fortelle noen på jobb om dette her :)

Sjefen din har ingen rett til å vite hvorfor du skal. Du skal varebil legen, og det holder i massevis på vanlig ul. Hva du velger å si ved uttak måned nesten vurdere :)

Var på ny ul idag. Det så bra ut. Denne gangen har jeg gått på samme dose menopur fra start til slutt. Innbiller meg at dette vil gi jevn modning av eggene. Forrige gang ble dosen justert på hver ul.
Uttak blir onsdag neste uke. :)

Back
Topp