Det ble 5, er kanskje ikke verdens undergang men sammenligner med sist. Da fikk jeg ut 8 egg men kun ett var godt nok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg fått time til ul hos gyn på torsdag. Spent på hvordan ting ligger Ann, om vi får innsett denne gangen. Har skikkelig gode følelser for dette fryseforsøk.![]()
Hei
Ny her inne. Hadde et negativ forsøk i november. Er igang med forsøk nr 2. Er på sprøyte dag nr 3 med menopur.
Håper alle 5 er perfekte, og ihvertfall at gullegget er i blant demDet ble 5, er kanskje ikke verdens undergang men sammenligner med sist. Da fikk jeg ut 8 egg men kun ett var godt nok.
Det ble 5, er kanskje ikke verdens undergang men sammenligner med sist. Da fikk jeg ut 8 egg men kun ett var godt nok.
Noen som har begynt å sette sprøyter?![]()
Hadde uttak idag. Det var fryktelig vondt. Mye vondere enn jeg husker fra sist. Litt skuffa mtp antall egg de fikk ut og![]()
Ja skal igjennom et nytt ferskforsøk. Fekk ingen på frys sist, så håper og få noken på frys denne gangen.Skal du gjennom et ferskforsøk igjen? Lykke til. Håper dere lykkes denne gang.
De tar opp et av gange ja, så overlever ikke det første tar de opp neste , lykke til. Hører ikke til riksen, men svarte fordet omså mange som har fryseforsøk her, så godt å ikke være alene !
Har begynt å spotte litt,så første blødningsdag er sikkert om et par dager. Da begynner jeg på progynova.
Noen som hører til riksen? Hvordan foregår prosessen ved opptining ? Tar de ut flere befruktede egg eller kun ett av gangen ?
Riksen fryser gjerne på strå om antall går opp i partall. Altså to og to. Vet de gjerne tar et optimalt sammen med et mindre optimalt. Du vil også få tilbud om å sette inn to om begge overlever opptining.så mange som har fryseforsøk her, så godt å ikke være alene !
Har begynt å spotte litt,så første blødningsdag er sikkert om et par dager. Da begynner jeg på progynova.![]()
Noen som hører til riksen? Hvordan foregår prosessen ved opptining ? Tar de ut flere befruktede egg eller kun ett av gangen ?
Det gikk bra!!!Hvordan gikk det?![]()