Innsett i Januar 2016

Nei! Så dårlige nyheter! Synes det virker alt for tullete. Snodig at en prosedyre som er så vanskelig å estimere skal så bli avlyst så lett! Håper virkelig at februar blir din måned ❤
Ja denne ble skikkelig nedtur. For da jeg ringte inn Tr sist så sa ho at det ble forsøk på denne syklusen. At jeg bare skulle ringe uansett 21 for å avtale hvordan vi skulle gjøre det hele i jula/romjula. Når jeg da ringte så fikk jeg beskjed at om Tr kom før 26 des så ble det ikke noe forsøk pga at de har julestengt og at de sa ikke kan ta i mot resultater fra ul hos min gyn. Jaja. Får trene masse i januar og se om ikke noen av disse ekstra kiloene kan forsvinne. Håper februar blir vår måned på alle punkter. At frysegullet bærer fram en fantastisk skatt :)

Ja denne ble skikkelig nedtur. For da jeg ringte inn Tr sist så sa ho at det ble forsøk på denne syklusen. At jeg bare skulle ringe uansett 21 for å avtale hvordan vi skulle gjøre det hele i jula/romjula. Når jeg da ringte så fikk jeg beskjed at om Tr kom før 26 des så ble det ikke noe forsøk pga at de har julestengt og at de sa ikke kan ta i mot resultater fra ul hos min gyn. Jaja. Får trene masse i januar og se om ikke noen av disse ekstra kiloene kan forsvinne. Håper februar blir vår måned på alle punkter. At frysegullet bærer fram en fantastisk skatt :)
Dette var trist CurlySue :( tenk å ha sånn uflaks!
Men heldigvis blir ikke fryseeggene borte og i februar burde det ikke være noen hindringer for innsett!!
Føler virkelig med deg altså, så frustrerende...
Men du har en flott innstilling! :) Sikkert godt for både kropp å sjel å begynne å trene en del slik at kroppen blir klar og sterk for ett svangerskap :) Jeg burde trent jeg og når jeg tenker meg om :/
Håper februar er DIN mnd :)

Humm. Spottet på julaften, og pleier det dagen før Tr kommer. Derfor jeg skrev at jeg nekte meg ut. Men det kom ikke noe Serlig mer før i dag, 27 DES. Jeg tok vist sorgene på forskudd. Så da håper jeg på innsett i januar alikevel da siden Tr kom etter 26. Er innsett av frys i naturlig syklus. Så får beskjed 4 januar om det blir innsett. Huff får et rotete innlegg. Men det er sånn det er i mitt hode akkurat nå :p

Så bra! Krysser fingrene for at du også får innsett i naturlig syklus i januar. Det skal nemlig jeg også ;) de må da ordne plass til deg til det vel! Fortsatt god jul :)

Så bra! Krysser fingrene for at du også får innsett i naturlig syklus i januar. Det skal nemlig jeg også ;) de må da ordne plass til deg til det vel! Fortsatt god jul :)
Ja nå håper jeg det blir vår tur. 2015 har vært fylt opp av oppturer å nedturer i fleng. Nå må det bli vårt år!

Jeg fikk mensen nå ikveld. Skal jeg da begynne på Progynova/prednisolon nå ikveld eller vente til imorgen? Det står at en skal starte opp 1. Blødningsdag.
Føles godt være igang igjen etter MA'n i November. Har ventet en stund på dette. :)

Jeg ville ha ventet til idag. Men det sa dem der jeg rer til. St får man mensen på kvelden. Så er det dagen etter som regnes første blødningsdag.
Men jeg skulle uansett begynne på dag 3. Jeg begynte rett på sprøyter..

Jeg ville ha ventet til idag. Men det sa dem der jeg rer til. St får man mensen på kvelden. Så er det dagen etter som regnes første blødningsdag.
Men jeg skulle uansett begynne på dag 3. Jeg begynte rett på sprøyter..

Takk for svar. :) Jeg ventet likegått til idag, så startet opp til morgenen idag. :) Lykke til med sprøytestart. :)

Jeg skal på UL 8 Januar, for å se on jeg er klar for event innsetting. Har kun et Blastocyst på frys, så blir utrolig spennende om det klarer opptiningen. En spennende og nervepirrende tid i møte ja. :)

Måtte 2016 være året for oss alle. <3
Godt Nyttår :)

Jeg skal på UL 8 Januar, for å se on jeg er klar for event innsetting. Har kun et Blastocyst på frys, så blir utrolig spennende om det klarer opptiningen. En spennende og nervepirrende tid i møte ja. :)

Måtte 2016 være året for oss alle. <3
Godt Nyttår :)
Så spennende. Vi ligger ganske likt. Jeg skal på ul 7. Da er jeg på dag 11 i syklusen. Vi har ett egg på frys (fra vårt 2. forsøk). Håper så inndeling at dette er gullegget, at det overlever opptiningen og at det fester seg godt og blir der i 9 måneder.

Back
Topp