Mia83
Glad i forumet
Da blir det en god stund med spraying for deg også! Får krysse fingere for at vi slipper unna det meste av bivirkninger![]()
Satser på at vi slipper bivirkninger ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det en god stund med spraying for deg også! Får krysse fingere for at vi slipper unna det meste av bivirkninger![]()

Hei hei alle sammen.
Er helt ny her inne - men ikke i ny i prøveverden.
Etter et par år med prøving, endte det med lap sommeren 2015 som påviste endocyste på eggstokk.
Hadde vårt første ivf-forsøk nå i oktober, men det ble avbrutt da ingen av eggene klarte det til dag 3.
Skal nå i gang med nytt forsøk i januar. Starer med synarela i julen, og menopur 13 jan
Da ivf-reisen er ganske så tøff og ensom tenkte jeg at det kanskje hjalp litt å skravle med dere her inne![]()
Skal jo ha fryseforsøk i naturlig syklus i januar og må teste etter eggløsning hjemme. Hvilke tester er best? Tar ikke sjans på billig strimler når det skal være så på hårstråetfår man av st.olavs eller må man skaffe selv?
Vi skal det samme som deg. Kommer nok til å kjøpe de ned smilefjes fra apoteket
Jeg har kjøpt de med smilefjes. Så slipper jeg å tyde selv. Brukte de på denne runden som ble avbrutt, og kommer til å bruke de på neste også.Skal jo ha fryseforsøk i naturlig syklus i januar og må teste etter eggløsning hjemme. Hvilke tester er best? Tar ikke sjans på billig strimler når det skal være så på hårstråetfår man av st.olavs eller må man skaffe selv?
Jeg har kjøpt de med smilefjes. Så slipper jeg å tyde selv. Brukte de på denne runden som ble avbrutt, og kommer til å bruke de på neste også.
Da ligger vi ganske likt![]()
Har også etter planen innsett i uke 1![]()
Skal jo ha fryseforsøk i naturlig syklus i januar og må teste etter eggløsning hjemme. Hvilke tester er best? Tar ikke sjans på billig strimler når det skal være så på hårstråetfår man av st.olavs eller må man skaffe selv?