Innsett i Januar 2016

Melder meg inn her jeg også etter en kjemisk tidlig i november. Hadde håpet vi skulle rekke et forsøk til før jul, men etter ul på mandag viste det seg at slimhinna var for tynn og neste eggløsning havner midt i jula. Har 5 blasto på frys, så håper virkelig slimhinna nyter juleferien godt og er klar til januar :)

Heisann alle sammen!!! Hvordan ligger alle Ann? Er det noen som har begynt på medisiner? Hvor mange skal ha fersk og hvor mange skal ha frys? ❤️❤️

Her venter jeg mensen til uken og da skal jeg ringe St. Olavs for planlegging av fryseforsøket på neste mens igjen. Er spent på om de har fått noe svar på utredningen. Syns dagene går seint. Kjenner jeg er utålmodig. :)

Her venter jeg mensen til uken og da skal jeg ringe St. Olavs for planlegging av fryseforsøket på neste mens igjen. Er spent på om de har fått noe svar på utredningen. Syns dagene går seint. Kjenner jeg er utålmodig. :)
Ja, det er det kjipeste med hele prosessen, det er denne ventinga!! Så spennende, det er jo veldig deilig når man har nesten dato for innsett, da har man noe å se frem til. Jeg skal også frys denne gangen:)

Heisann alle sammen!!! Hvordan ligger alle Ann? Er det noen som har begynt på medisiner? Hvor mange skal ha fersk og hvor mange skal ha frys? ❤️❤️
Venter tr i disse dager, og tenkte jeg skulle ringe riksen da. Har veeldig varierte sykluser, så er spent på hvordan de har tenkt til å planlegge dette. Er første ferskforsøk offentlig:D kort protokoll.

Venter tr i disse dager, og tenkte jeg skulle ringe riksen da. Har veeldig varierte sykluser, så er spent på hvordan de har tenkt til å planlegge dette. Er første ferskforsøk offentlig:D kort protokoll.
Kjempespennende tider!! Masse lykke til, håper det klaffer på første forsøk! ❤️

Hei! Fikk tips fra Maigaard å kjøpe medisin i god tid. Har dere noe erfaring med at det blir tomt i Oslo/ventetid på å bestille inn? Slik jeg har forstått det er det også begrenset holdbarhet så bør ikke være ute i for god tid heller :)

Hei! Fikk tips fra Maigaard å kjøpe medisin i god tid. Har dere noe erfaring med at det blir tomt i Oslo/ventetid på å bestille inn? Slik jeg har forstått det er det også begrenset holdbarhet så bør ikke være ute i for god tid heller :)
Jeg har aldri opplevd at det er tomt. apoteket på jernbanetorget og st.hanshaugen har alltid:D kjøper et par dager før jeg trenger. Er jo greit å ikke gamble på siste dagen uanstt:p

Hurra!!!Endelig kan jeg melde meg inn her:D
Fikk tr i går, ringte Ullevål istad. Hun skulle sende meg noen infoark og resepter:)
Så da blir det vel spraying i hele julen og sprøyter på nyåret.
Så fint at du kom hit da :) 2016 skal starte med et brak;d

Da har endelig første mens etter MA kommet. Tok akkurat 5 uker etter utskrapning. Venter fortsatt på svar fra utredningen for Habituell abort. Er veldig spent på om de finner noe på prøvene.
Er nå veldig i tenke boksen om dagen. Vi har ett en blastocyst på frys. Om de ikke finner noe ut på prøvesvarene, så vurderer jeg sterkt reise til Danmark ta et fersk forsøk istedenfor. Jeg fyller 42 år på julaften, så tiden renner fryktelig fort ut nå. Lest om flere som har mistet gang på gang her i Norge (der de ikke har finne noe på prøvesvarene) også har de kommet til Danmark der de har fått medisiner etter innsetting som kanskje har vært med på at de lykkes.
Hva hadde dere gjort?

Hiver meg med inn her jeg og :) har kommet meg litt mer ovenpå, enda kroppen ikke er helt ferdig med sa-prosessen. Har snakket med sykehuset og de mener at jeg skal være klar til uttak i januar :happy: da blir det innsett av to ferske! Vårt 8'ende forsøk, så dette MÅ jo bare være den gangen det klaffer! :)
Litt skummelt at vi nå skal inn i tredje og siste uttak, men det er bare å krysse alt som krysses kan :happy:

Back
Topp