Innsett i Januar 2016

Snakket med St. Olavs i dag og det blir fryseforsøk i naturlig syklus i januar. Jeg skulle få papirer i posten og dato for UL når jeg ringer inn mens i januar :) Endelig en ca. dato å forholde seg til :)

Jenter jeg har litt rar problemstilling :D forrige gang jeg gikk på hormoner og denne gangen blir jeg skikkelig fartsbøllle :p:p pleier ellers å kjøre veldig pent og følger fartsgrensen. Men nå på hormoner går det sport i å kjøre kjempefort og presse folk til å bytte fil.
Blir vel for mye testosteron på meg.

Har noen av dere andre opplevd det? :D:)

Hei hei alle sammen.
Er helt ny her inne - men ikke i ny i prøveverden.
Etter et par år med prøving, endte det med lap sommeren 2015 som påviste endocyste på eggstokk.
Hadde vårt første ivf-forsøk nå i oktober, men det ble avbrutt da ingen av eggene klarte det til dag 3.
Skal nå i gang med nytt forsøk i januar. Starer med synarela i julen, og menopur 13 jan :)
Da ivf-reisen er ganske så tøff og ensom tenkte jeg at det kanskje hjalp litt å skravle med dere her inne :greet008

Hei hei alle sammen.
Er helt ny her inne - men ikke i ny i prøveverden.
Etter et par år med prøving, endte det med lap sommeren 2015 som påviste endocyste på eggstokk.
Hadde vårt første ivf-forsøk nå i oktober, men det ble avbrutt da ingen av eggene klarte det til dag 3.
Skal nå i gang med nytt forsøk i januar. Starer med synarela i julen, og menopur 13 jan :)
Da ivf-reisen er ganske så tøff og ensom tenkte jeg at det kanskje hjalp litt å skravle med dere her inne :greet008

Velkommen hit og masse lykke til :)

Velkommen hit Katharina :)

Skal jo ha fryseforsøk i naturlig syklus i januar og må teste etter eggløsning hjemme. Hvilke tester er best? Tar ikke sjans på billig strimler når det skal være så på hårstrået :) får man av st.olavs eller må man skaffe selv?

Skal jo ha fryseforsøk i naturlig syklus i januar og må teste etter eggløsning hjemme. Hvilke tester er best? Tar ikke sjans på billig strimler når det skal være så på hårstrået :) får man av st.olavs eller må man skaffe selv?

Vi skal det samme som deg. Kommer nok til å kjøpe de ned smilefjes fra apoteket

Da kan man liksom ikke ta feil i en så viktig sak. :) skal ikke ha avbrutt forsøk

Jeg har kjøpt de med smilefjes. Så slipper jeg å tyde selv. Brukte de på denne runden som ble avbrutt, og kommer til å bruke de på neste også.

Jeg har kjøpt de med smilefjes. Så slipper jeg å tyde selv. Brukte de på denne runden som ble avbrutt, og kommer til å bruke de på neste også.

Må nok gå for de jeg også tror jeg :) dette er noe man ikke kan bomme på,så det er best å være sikker :) har du har fryseforsøk før? Har ikke fått brev enda og lurer på hvordan det foregår :)

Jeg skulle hatt første nå i desember, men ble avbrutt pga at innsett hadde blitt i helga og da jobber ikke de i Porsgrunn. Så håper vi får satt inn første frys i beg av januar. Hvis du melder deg inn i kundeklubben til apotek 1 så får du 50% rabatt på en vare. Kan jo være greit for de koster jo litt.

Her har brukt clearblue sine, da er jeg helt sikker når utslaget kommer ;-)

Back
Topp