Innsett i Januar 2016

Blir vel ul på fredag 8. Tenker jeg. Det er dag 9 i syklus. Skal sette inn blastocyst (fryst) i naturlig syklus rundt den 19. Om alt er bra.

Det kjennes som det er en evighet til slutten av januar og innsett :( jeg er så heldig å ha 5 blastocyster og to to dagers på frys.

Har prøvd å teste etter EL nå, men den er allerede 5 dager forsinka. Har noen opplevd sen EL før? Dette tror jeg er første gang det har skjedd. Vi tester nå for å prøve selv en siste gang.

Har digital eggløsningstester men ingen smilefjes enda. Skulle ha hatt EL søndag som var :/

Kjenner jeg gruer meg litt til innsett i naturlig syklus. Tenk om jeg klabber til alt? Håper og ber om at det overlever opptining :)

Dagene går i et om dagen, men har bare klart å karre meg til sprøytedag 2:p fryktelig så lang desember ble! Hehe!

Sprøyte dag 2 for meg idag. Menopur 187.5. Første kontroll torsdag neste uke.
Maramo hvilken sprøyte setter du?

Mange her som er opp og gå ser jeg! Spennende. Noen andre som ikke har startet opp enda? Jeg skal begynne når mensen kommer, forhåpentligvis tidlig neste uke. Fryseforsøk i styrt syklus.

Jeg skal ha fryseforsøk i naturlig syklus,så dette er første gang jeg ikke skal proppes full av hormoner :) uvant og litt skummelt kjenner jeg. Alt skal liksom overlates til kroppen min, og den stoler jeg ikke alltid på. Tilog med nå er eggløsning en uke forsinka!!! :)

La januar komme og gå som en rakett, med en fantastisk gave på slutten ;)

Jeg skal ha fryseforsøk i naturlig syklus,så dette er første gang jeg ikke skal proppes full av hormoner :) uvant og litt skummelt kjenner jeg. Alt skal liksom overlates til kroppen min, og den stoler jeg ikke alltid på. Tilog med nå er eggløsning en uke forsinka!!! :)

La januar komme og gå som en rakett, med en fantastisk gave på slutten ;)

Spennende. Lykke til! jeg har innsett slutten av neste ukei:)

Hei damer! Godt nyttår :D
Tok en liten pause i jula, men nå er det snart på tide å starte med sprøyter igjen.
Et lite spørsmål. Når det gjelder tilbakebetaling fra Helfo, starter de på nytt med telling av utgifter i et nytt år? Eller gjelder det iløpet av alle tre forsøkene uansett hvor mange år som går? Slik at jeg begynner å få penger tilbake iløpet av det forsøket her når jeg tipper 16.000?

Da har jeg fått time til ul hos gyn på torsdag. Spent på hvordan ting ligger Ann, om vi får innsett denne gangen. Har skikkelig gode følelser for dette fryseforsøk. :)
Dere SKAL få innsett denne gangen! Det bestemmer jeg :)

Back
Topp