Blir vel ul på fredag 8. Tenker jeg. Det er dag 9 i syklus. Skal sette inn blastocyst (fryst) i naturlig syklus rundt den 19. Om alt er bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg setter puregon 125ieSprøyte dag 2 for meg idag. Menopur 187.5. Første kontroll torsdag neste uke.
Maramo hvilken sprøyte setter du?
Jeg skal ha fryseforsøk i naturlig syklus,så dette er første gang jeg ikke skal proppes full av hormoneruvant og litt skummelt kjenner jeg. Alt skal liksom overlates til kroppen min, og den stoler jeg ikke alltid på. Tilog med nå er eggløsning en uke forsinka!!!
La januar komme og gå som en rakett, med en fantastisk gave på slutten![]()
Mange her som er opp og gå ser jeg! Spennende. Noen andre som ikke har startet opp enda? Jeg skal begynne når mensen kommer, forhåpentligvis tidlig neste uke. Fryseforsøk i styrt syklus.
Så godt å vite, jeg trodde det var per år så det er kjempebra! Takk for infoDet gjelder for forsøkene. Altså, om det er nytt år eller ikke spiller ingen rollejeg skansene avgårde brev i morgen om de siste utgiftene. Regner med å få tilbake ca. 12.000
![]()
Hadde uttak idag. Det var fryktelig vondt. Mye vondere enn jeg husker fra sist. Litt skuffa mtp antall egg de fikk ut og![]()
Dere SKAL få innsett denne gangen! Det bestemmer jegDa har jeg fått time til ul hos gyn på torsdag. Spent på hvordan ting ligger Ann, om vi får innsett denne gangen. Har skikkelig gode følelser for dette fryseforsøk.![]()
Tusen takk BubblyDere SKAL få innsett denne gangen! Det bestemmer jeg![]()
Hvor mange ble det ut? Huff, hater uttak selv! Føler med deg!!Hadde uttak idag. Det var fryktelig vondt. Mye vondere enn jeg husker fra sist. Litt skuffa mtp antall egg de fikk ut og![]()