LilleKatt80
Forelsket i forumet
Uff det var trist å høreDa ser det ut til ar det ikke ble noe av forsøketbegynte å spotte så vitt nettopp. Ikm er i morra. Offisiell test dag er til tirsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff det var trist å høreDa ser det ut til ar det ikke ble noe av forsøketbegynte å spotte så vitt nettopp. Ikm er i morra. Offisiell test dag er til tirsdag.
Ja festeblødning kan ikke komme så seint, dagen før forventet Tr. Og jeg spotter alltid en til to dager før Tr kommer for fult. Må bare legge dette bak meg og se frem til 3 forsøk.Uff det var trist å høredu er sikker at det ikke er festeblødning da? Stor klem, tenker på deg!
Jeg er så bekymret for smertene ved uttak... Får du kanyle fordi du hadde ekstra vondt ved forrige uttak? Jeg har sannsynligvis endometriose og aldri funnet noe smertestillende som funker. Gruer meg veldig for ser at andre med endo, har hatt mye vondt under uttak :/
Aldri hatt uttak før. Er vanlig prosedyre med kanyle uansett på St Olav. Huff, skjønner denJeg er så bekymret for smertene ved uttak... Får du kanyle fordi du hadde ekstra vondt ved forrige uttak? Jeg har sannsynligvis endometriose og aldri funnet noe smertestillende som funker. Gruer meg veldig for ser at andre med endo, har hatt mye vondt under uttak :/
Uttak på mandag på St Olav og innsett onsdagSkal etter planen ha insett på stolavs på mandag! Flere?
Jeg sa på forsamtalen at jeg var bekymret for at ikke de smertestillende skulke virke, håpe på at jeg også får intravenøstHei.
Jeg har også endo, har hatt et uttak som var fryktelig vondt. Fikk da bare paracet og et par morfintabeletter. Skal ha nytt uttak til uken og får da smertestillende intravenøst. Sykepleier sa det var veldig vanlig at det var veldig vondt for de med endo, og at med denne type smertestillende var det lettere å dosere mer om man har vondt og den virker bedre.
Har du hatt uttak tidligere ?
Hvis ikke så er det jo "bare" en 15 minutters tid

Ups, leste visst litt fort! Håper jeg også får kanyle i Porsgrunn!Aldri hatt uttak før. Er vanlig prosedyre med kanyle uansett på St Olav. Huff, skjønner denHåper det ikke stemmer for deg da!
![]()
Takk og masse lykke til med uttak i morgen! 
Ups, leste visst litt fort! Håper jeg også får kanyle i Porsgrunn!Takk og masse lykke til med uttak i morgen!
![]()
14 dpo etter innsett av fryst blastocyst og testen er fortsatt helt blanda.Da blir det ett 4 IVF forsøk forhåpentligvis i mars.
Lykke til alle sammen. Måtte Januar gi mange positive tester. <3
14 dpo etter innsett av fryst blastocyst og testen er fortsatt helt blanda.Da blir det ett 4 IVF forsøk forhåpentligvis i mars.
Uff, så trist å høre14 dpo etter innsett av fryst blastocyst og testen er fortsatt helt blanda.Da blir det ett 4 IVF forsøk forhåpentligvis i mars.
Så trist å høre! Klem til deg, det er ikke noe hyggelig dagHar begynt å blø litt siden igår kveld. Tok billigtest idag tidlig og fikk en skyggestrek. Er på rugedag 9 idag. Vet ikke om det er rester av ovitrelle.
Har ikke så mye håp igjen. Men får vel bare vente og se til blodprøven på onsdag.
Lurer på om jeg skal spørre legen om å få sterkere progesteron støtte siden jeg begynner å blø så tidlig etter innsett.![]()
Takk ViVil! Nå ble jeg litt roligere!Sniker litt i trådeni Porsgrunn får man veneflon (kanyle) og Petidin (smertestillende) i den. Får beroligende og smertestillende man skal ta 30 min før uttak også. Iallfall var det det jeg fikk
![]()
Jeg sa på forsamtalen at jeg var bekymret for at ikke de smertestillende skulke virke, håpe på at jeg også får intravenøstHvis ikke så er det jo "bare" en 15 minutters tid
Lykke til med uttak til onsdag!(?)
![]()
Nei jeg har ikke hatt uttak tidligere, sannsynligvis uttak på meg andre uka i februar
Ups, leste visst litt fort! Håper jeg også får kanyle i Porsgrunn!Takk og masse lykke til med uttak i morgen!
![]()
Huff er ikkje noke gøy dette her. Eg og er på rugedag 9 i dag. Begynte med kraftige menssmerter natt til i går. Samme som med sist forsøk. Så måte ta ein test i dag som var negativ. Mest lyst til og gi opp, men får berre håpe de var fortidlig. Har test dato på torsdag. Me får krysse fingrene for at det går seg til.Har begynt å blø litt siden igår kveld. Tok billigtest idag tidlig og fikk en skyggestrek. Er på rugedag 9 idag. Vet ikke om det er rester av ovitrelle.
Har ikke så mye håp igjen. Men får vel bare vente og se til blodprøven på onsdag.
Lurer på om jeg skal spørre legen om å få sterkere progesteron støtte siden jeg begynner å blø så tidlig etter innsett.![]()
Takk!Ja, det går heldigvis fort! Hadde jævlig vondt, men er snakk om få minutter, så gjør det omså 100 ganger om det er det som må til for å lykkes. Lykke til tankbilfrue![]()
Spennende!!Uttak på mandag på St Olav og innsett onsdag![]()